stinaogchristian

Mangler feststed

19 indlæg i dette emne

Min kæreste (kommende husbond) og jeg vil gerne holde vores bryllup og fest lidt afslappet, og søger et sted hvor vi selv kommer med maden etc. Vores tanke er en spejderhytte el. lign. Gerne med udsigt over vand/fjord/sø, da vi begge er sømænd, og vand betyder meget for os. Vi forventer ca. 80 gæster. Er der nogen der kender et fantastisk sted, gerne på Fyn eller i Sønderjylland??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lejet en lejrskole med plads til 110 overnattende gæster (så mange bliver vi ikke!). Overnatningsmulighed for ca 80-90 har været afgørende for vores valg. Det koster os 5000,- for weekenden + el. Rengøringen bagefter betaler vi os fra.

Edit 12/2: Uak... har lige fundet ud af, at der er plads til 120 mennesker til middag, men shooter.gifboohoo.gifpokey.gifhelp.gifoops.gif :ban: - men kun 75 senge! Grrrrr.....

Meeeen, vi ved, at flere vil overnatte i telt eller medbragt (lejet) campingvogn, og desuden er der en sal, vi ikke bruger, som folk evt kaan rede op i. Fik nu alligevel pulsen godt op, da jeg opdagede det..!

Dorte.

missC kom med dette indlæg tidligere

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Ja, hyttefortegnelsen er prøvet, giver lidt resultater, men ikke lige et sted der virker rigtigt... Skåstrup strand har jeg fået anbefalet fra anden side, men kan ikke få fat på udlejer :s (Prøver stadig)

Rigtig god ide med lejrskoler!!! Det skal lige undersøges nærmere...

Foreløbigt tak for hjælpen :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste (kommende husbond) og jeg vil gerne holde vores bryllup og fest lidt afslappet, og søger et sted hvor vi selv kommer med maden etc. Vores tanke er en spejderhytte el. lign. Gerne med udsigt over vand/fjord/sø, da vi begge er sømænd, og vand betyder meget for os. Vi forventer ca. 80 gæster. Er der nogen der kender et fantastisk sted, gerne på Fyn eller i Sønderjylland??

Hva med Ho kro? eller lejerskolen, så er der overnatning?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Har du prøvet at søge på selskabslokaler???

Ved ikke om de har lige det I søger, men det kan jo ikke skade at prøve :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 august er vist også een af de store bryllupsdage .... og mange, der skal giftes til sommer, har vist efterhånden fået booket sted - desværre. Tror måske du kommer til at ha lidt problemer med at finde lige præcis DÉT, som I gerne vil have .... ellers må I udskyde den til sept, så tror jeg chancerne er større :)

Men held og lykke med at finde noget ..... skal nok lykkes til sidst :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for opbakningen/støtte/gode råd!! En tudetur med kæresten som eneste vidne fik ham til at indse vores problem. (Han kan nogle gange godt være lidt for afslappet!! :rolleyes: ). Og vi har nu fundet et skønt sted, som han kan huske fra barn :) Tørning Mølle.. Ikke helt hvad vi havde som udgangspunkt, men et godt kompromis.. Og på en anden dato :wink: 01.09.12

Nu kan jeg endelig slappe af og komme videre.. JUBII!!!! :loveshower:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wupti, så siger mor lige at det sted kender vi jo godt.. Vi spiste madpakker der, på vej hjem fra sommerhus engang for 100 år siden.. Nå, godt så.. Jamen det er jo kun perfekt at det er et sted vi begge kan "huske" fra barndommen... 1-0 til Stina og Christian for fund af feststed!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer