AL7500

Anja & René 14.07.12 <3

93 indlæg i dette emne

Brudekjole

Lige kort fortalt om os.

Jeg hedder Anja, er 27 år. Forlovet med René (30 år) siden 2005, været kærester siden 2004.

Forældre til en dejlig dreng på 3½ år, planlægger barn nr. 2.

Efter så mange år sammen, barn sammen og planer om flere, må det da vist også være på tide vi får papir på hinanden :loveshower:

Vielsen skal foregå på rådhuset. For det første har R meldt sig ud af folkekirken, for det andet (og den vigtigste grund) er min far desværre ramt af demens. Han kan ikke længere finde ud af hvordan man opfører sig sammen med andre mennesker, og han vil ikke kunne forstå hvorfor min bror skal følge mig op af kirkegulvet i stedet for ham, han vil dog heller ikke kunne finde ud af at følge mig op af kirkegulvet :( Det betyder utroligt meget for mig at min far kommer til at opleve jeg bliver gift, så på trods af at jeg altid har svoret at jeg KUN skulle vies i en kirke, og det heller ikke kunne være til diskussion hvilken kirke jeg skulle vies i, har jeg selv ønsket en borgerlig vielse. Jeg har dog intet ønske om at han skal deltage i festen efterfølgende, det vil han ikke kunne magte.

Festen afholdes i et bybygget forsamlingshus 10-15 km. fra Holstebro. Lokalerne er reserveret!

Menuen lyder indtil videre på:

Forret: fisketallerken m. røget laks, hvid fisk og noget skaldyr på sprød salat m. brød

Hovedret: Krondyrsteg m. tilbehør

Dessert: Chokoladekage/tærte m. hjemmelavet vanilleis og friske bær

Natmad: 2-3 slags boller, hjortespegepølse, oste, varm leverpostej m. bacon/champignon

Bryllupskagen planlægger jeg lidt at lave selv, men hjælp fra en veninde. Det bliver nok lyse bunde, tobleronecreme og jordbærfromage. Jeg bager selv lagkagebundene og min veninde klarer så resten m. pyntning med fondant.

Kjolen skal være hvid/elfenben, enkelt, romatisk, blonder :heart: Ingen slør, skørt eller slæb.

Farverne: Tjae... jeg var ude i noget med chokoladebrun, cremehvid og guld, meeen det passer vist ikke helt til et sommerbryllup :wink: Tror det ender ud i cremehvid og støvet rosa, med bonderoser som den primær blomst i dekorationerne.

post-55855-0-17820000-1323024533.jpg

Redigeret af AL7500
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej og velkommet til :loveshower: :loveshower:

håber du er klar på at blive dybt afhængig af dette forum!!!

er ked af et høre med din far, men forstår godt dine tanker omkring det :bearhug:

glæder mig til at følge dig :wink:

0

Del dette indlæg

hej og velkommet til :loveshower: :loveshower:

håber du er klar på at blive dybt afhængig af dette forum!!!

er ked af et høre med din far, men forstår godt dine tanker omkring det :bearhug:

glæder mig til at følge dig :wink:

Hvis jeg lærer hvordan det virker herinde, så er jeg ret sikker på at jeg bliver afhængig af siden. Synes det er lidt svært at finde ud af endnu, men nu er det jo også kun første dag jeg forsøger :) er ikke sikker på at jeg har lavet min step by step rigtig, men nu er jeg da igang :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja... :)

Jamen det var da hyggeligt at se dig/jer herinde!

Er brylluppet en hemmelighed?? (Bare så jeg ikke kommer til at tale over mig! :wink: )

Det lyder jo til du har styr på en del allerede - velkommen til et FANTASTISK inspirerende forum fuld af smukke billeder og søde zillaer!

Lad mig gætte - det er Dorte der skal hjælpe med kagen!? :wink:

Hvad er jeres tema?? Sommerbryllup? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anja... :)

Jamen det var da hyggeligt at se dig/jer herinde!

Er brylluppet en hemmelighed?? (Bare så jeg ikke kommer til at tale over mig! :wink: )

Det lyder jo til du har styr på en del allerede - velkommen til et FANTASTISK inspirerende forum fuld af smukke billeder og søde zillaer!

Lad mig gætte - det er Dorte der skal hjælpe med kagen!? :wink:

Hvad er jeres tema?? Sommerbryllup? :)

Brylluppet er som sådan ingen hemmelighed mere, Dennis ved det, jeg har bare ikke snakket med Dorthe i lang tid efterhånden så hun ved det ikke endnu, men det kan være Dennis fortæller det inden jeg når det :) nej

det er ikke Dorthe der skal hjælpe med kagen, jeg har godt hørt en lille fugl synge om at hun roder lidt i sådanne kager engang imellem, men jeg har faktisk ikke set hendes kager endnu.

Vi har ikke snakket decideret tema, men sommerbryllup er nok det der kommer tættest på :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til

Du finder hurtigt ud af det her inde og så du slet ikke stoppe igen :)

Min drøm har også altid været kirkebryllup, men det ville H2B absolut ikke da han ikke er troende... So what to do, da jeg absolut ikke vil på rådhuset. Vores mellemvej er så en borgerlig vielse i naturen :)

Kan rigtig godt lide dine kjole tanker, især kjole nr. 4 som er meget i stil med det jeg selv drømmer om :wink:

men rigtig god fornøjelse her inde :ilovebryllupsklar:

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahhh... har lige snakket med en af de kogekoner vi har fået nummeret på fra Forsamlingshuset. Hun kan først give svar om 1-2 uger om hun kan lave mad til brylluppet da hun skal på ferie i uge 28, men hvis hun er hjemme om lørdagen, vil hun gerne hjælpe os. Så nu venter jeg med spænding! Det er selvf. heller ikke nemt når brylluppet ligger lige midt i folks sommerferie.

0

Del dette indlæg

åh ja.... har du fået sagt det til alle gæster, så de ikke tager på ferie

Ja det har vi husket!

Vi skal nok finde en løsning mht. maden, om ikke andet må vi bestille noget lækkert fra en slagter og finde nogle dygtige piger (evt. veninder) til at servere. Men jeg håber at vi kan få en kogekone, så vi kan få den hovedret vi har planlagt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer