Frk. A

E & W♥ 12/5 2012 ♥

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Genial kontrakt -HAHA- Hvad man dog ikke gørr for at få brunsviger :wink:

Ja, hvad gør man ikke for en brunsviger. At sælge sin datter er åbenbart en af de ting man gør -HAHA-

Ej det er simpelthen for morsomt! Skriver lige fra mobilen så ingen vilde smileys. Men genial kontrakt!!!!

Håber ikke der er noget galt med jydekvinden. Så kan det jo være, din far må betale tilbage! Haha

Huhhaa jeg håber ikke han finder fejl og mangler ved jydekvinden, men på den anden side, der står intet om returret i kontrakten :bunny_4:

Hehe så fik jeg læst kontrakten.... Hvor er den bare genial :)

Tak, synes også selv det er ret godt fundet på af H2B.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arj. skægt altså :biggrin:

Tak, er også imponeret over H2Bs opfindsomhed :lol:

"Køber har prøveredet hustruen"- Ahhreeem... Tror nok min far havde spærret øjnene op -HAHA-

Men fedt - og vildt god idé :super:

Min far kiggede også en ekstra gang, men på den anden side, så har vi en ret fri tone hjemme hos mine forældre. Vi har en intern joke om at hvis der står en kande med saftevand på baggangsbordet, når man er på besøg hos mine forældre, så går man ikke ind i huset, men findet på noget andet at lave et stykke tid UDEN for huset, behøver jeg at sige mere :a1093:-HAHA-

Hold nu op hvor er det bare sjovt fundet på. Han har sku da humor :biggrin: :biggrin: . Jeg er også fra en heste familie, så tror også min far ville have skreget af grin hvis han var blevet præsenteret for den :wink: :wink: :wink:

Jeg var også flad af grin over det med ridningen, og at hustru var prøveredet :lol: Men har desværre ikke redet (på en HEST :wink: ) siden januar sidste år, pga et slemt fald (Blev kastet af i bukkespring og fuld galop ind i ridehusets barriere :td: ), hvor jeg var gul og blå over det hele, fik hjernerystelse, bukkede ribben og lægerne havde mistanke om brud på rygsøjlen, og lå i sygeseng i små 3 uger pga det. Så har ikke rigtigt haft modet til at komme op på en hest siden, desværre. Men en eller anden dag, skal jeg nok komme igang igen, skal bare lige have overvundet frygten for at noget så slemt sker igen.

Aaarh broerne er skønne!! Jeg er sikker på, I nok skal få nogle fantastiske billeder.

Og hvor er han da mega sej din kommende mand - tænk at have så meget humor :)

Er også helt sikker på at de billeder fotografen tager på dagen bliver fantastiske.

Og priser mig også lykkelig for lige nu at han har så meget humor og mod til at gøre noget så sjovt.

Redigeret af Frk. A
0

Del dette indlæg

Favour box

Kunne ikke blive enig med mig selv om hvorvidt der skulle bordkort på bordene eller om det skulle være favour box, men så kiggede jeg en ekstra gang på Mette Holms billeder, og favour boxe blev det til :wink:

Har brugt Mette Holms skabelon, men har lavet den magen til i InDesign, så jeg har mulighed for at printe mine bokse ud med monogram og det hele :thumbsupsmileyanim:

De endte med at se således ud:

DSC_0253.jpg?t=1334151506

Og fra siden:

DSC_0251.jpg?t=1334151518

Farven er slet ikke gul i virkeligheden, men den er råhvid, den samme som er brugt i invitationerne.

0

Del dette indlæg

Total i orden kontrakt. Havde min far levet, er jeg sikker på at han også kunne "bestikkes" for en brunsviger :) - jeg burde lave en kontrakt til H2B :biggrin: Bare sådan for at han ved hvad han går ind til -HAHA-

Wauw jeres æsker er flotte :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Panodil æsker...

Og da jeg alligevel var igang med at designe favourboxe, fik jeg den geniale ide, at jeg da også ville lave nogle små kasser til panodilerne, som skal i favour boxene :blush::rolleyes:

Så jeg gik igang i InDesign igen, og endte med følgende resultat:

DSC_0255.jpg?t=1334151494

Foldet ser den således ud:

DSC_0256.jpg?t=1334151475

Og set sammen med favourboxen, så man kan få en fornemmelse af størrelsen:

DSC_0258.jpg?t=1334151462

Nu mangler jeg så bare lige at lave de resterende 23 panodil æsker og 23 favour boxe.... :huh: Lige nu er jeg glad for at vi ikke bliver 50 :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undertøj

Har købt Simone Pérèle undertøj, og mums hvor er det lækkert (men dyrt). Skulle af med 1000 kr for BH og trusse :o

DSC_0261.jpg?t=1334151438

Og så har jeg måttet ned til min frisør engang, da jeg har fået eksem i hovedbunden af en f***ing hårlak, som jeg åbenbart ikke kunne tåle :td: Så har været nødt til at investere i noget selvforkælelse-hovedbund-stop-med-at-klø-og-lave-sår shampoo og tonic, det har heldigvis allerede hjulpet. Og næsten lige ved siden af hende ligger en matas, så var lige inde og købe en ansigtsmaske, når jeg alligevel havde gang i selvforkælelsen :fløjt:

DSC_0264.jpg?t=1334151364

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor fint :)

Selvom jeg er all-about-DIY er jeg bange for, at jeg må trække grænsen et eller andet sted, og tænker jeg nok putter evt. panodiller i en stof pose.

Men hvad, hvis jeg var gæst et sted, og fik piller uden at vide hvad det var for nogle, ville jeg måske tænke "Nå, så vi skal blive så fjollede i aften, godt så!" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke lige lave 65 xtra til mig ? -HAHA-

Hvis du giver asti og mad, skal jeg nok drage hele vejen til jylland for at hjælpe :) Skal du have hjælp til designet også? Du kender jo resultatet fra mine personlige chokolader.

0

Del dette indlæg

super flotte favour bokse og dit undertøj ser lækkert ud :thumbsupsmileyanim: - overskud at lave panodil æsker også :)

Det er ikke overskud, det var et spørgmål om et dumt øjeblik, hvor jeg tænkte, Ej, det kan jeg da godt lige gøre, det tager jo ingen tid... :pokey: JO det tager tid, aner ikke hva fa'en jeg tænkte på... gad vide om jeg havde sniffet lidt for meget til asti flasken den dag jeg tog beslutningen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvis du giver asti og mad, skal jeg nok drage hele vejen til jylland for at hjælpe :) Skal du have hjælp til designet også? Du kender jo resultatet fra mine personlige chokolader.

Jo tak - du er jo hammerende dygtig :) Ku ik lade være med at vise dem for veninderne, de synes også de var rigtig flotte, så TAK :thanks: Og kan den der kontrakt så ikke lige blive lavet med vores navne - min mor og papfar vil skrige af grin ( de er dog mere til flødekager) :biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update....

Har ikke været så aktiv herinde på det sidste, for har rendt land og rige rundt. Men derfor skal i ikke snydes for en lille opdatering herfra.

1. Vi har haft snakket med hotellet og alt hvad vi ønsker os, lige fra bordopdækning til menu kan lade sig at gøre. Og er især glad for en lille detalje, da jeg ikke ret godt kan tåle rødvin, får jeg serveret asti hele måltidet igennem i stedet :smiley-eatdrink026:

I skal da også lige have menuen:

Velkomstdrink: Champagne med brombærlikør (mener jeg, er ikke sikker)

Forret: Terrin af unghane med tang og krydderurter

Mellemret: Champagnesorbet

Hovedret: Tournedos af kalvemørbrad med svampe, springløg, pestobagte petitkartofler, balsamico tomat og urteglace.

Dessert: Chokoladesymfoni (tre slags chokolade efter chefkokken)

Til kaffen serveres overflødighedshorn og vores medbragte bryllupskage.

og så vil der være hjemmebagt brød med italienske pølser til natmad.

Mums.... :metteholm:smiley-eatdrink026:

2. Jeg har fået min Miss Lena hårsmykke... Nuj det er smukt, bukker i dyb respekt til Lena for hendes kreativitet. Det kommer lige billeder af det senere.

3. I dag har jeg fået lavet min morgengave til H2B. Boudoirbilleder.... :a1221: Det var godt nok en speciel oplevelse, men det kan helt klart anbefales. Når billederne kommer, skal jeg nok skrive hvilken fotograf jeg brugte. Og skal nok smide et lille sneak peak eller to op. Og har endda fået taget billeder med mit hårsmykke på.. wow siger jeg bare.

4. Jeg har fået købt makeup, alt sammen fra mac... Det er godt nok dyrt men det er bare godt. Fik også lagt en makeup af en af pigerne i magasin, og min mor har taget billederne af det, men billederne ligger på hendes computer... typisk. Når jeg får fat i dem, så lægger jeg dem lige op.

5. Alle mine favour bokse er blevet printet. Den printer jeg ellers printede dem på, stod pludselig af, så endte med at sende printe opgaven videre til min IT kyndige svoger, som tilgengæld har ordnet det i en ruf. Men nu ligger de printede bokse bare hjemme hos min søster og svoger i jylland, 100 km væk :shooter:

Redigeret af Frk. A
1

Del dette indlæg

Jo tak - du er jo hammerende dygtig :) Ku ik lade være med at vise dem for veninderne, de synes også de var rigtig flotte, så TAK :thanks: Og kan den der kontrakt så ikke lige blive lavet med vores navne - min mor og papfar vil skrige af grin ( de er dog mere til flødekager) :biggrin:-HAHA-

Du siger bare til, og tak for din rosen af mit arbejde, kom gerne med mere, (sagde den lidt narcistiske frk. :griner:- )

Og jeg har kontrakten i en word udgave, hvis det er, så kan jeg sagtens sende den til dig, så er det bare at få sendt H2B ud og købe flødekager :bunny_4:

1

Del dette indlæg

Du skal passe på med at stikke snuden helt ned i asti flasken :) så kan det var du undgår de "sindsyg GODE" ideer som lige hurtigt kan laves.

Mmmm mums mums den menu lyder virkelig lækker .... giver i ikke lige aftensmad :) - jeg fylder ikke meget

Glæder mig til billeder af miss lena kreation og boudoir

Dejligt svoger kunne hjælpe, men træls de nu er så langt væk.

Hmmm jeg synes ikke der er noget snak og det fantastiske kursus du var på i onsdags ;)

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuuu de billeder glæder jeg mig til at se :cheerleader3: Hvornår kommer de, hva hva hva??? :cheerleader3: :cheerleader3:

Du må da gerne maile den kontrakt til mig. Så får vi noget at grine af :biggrin:

Og så synes jeg det lyder rigtig godt at du slipper for rødvin og får asti i stedet for :thumbsupsmileyanim: Jeg kan heller ikke lide vin

0

Del dette indlæg

Du skal passe på med at stikke snuden helt ned i asti flasken :) så kan det var du undgår de "sindsyg GODE" ideer som lige hurtigt kan laves.

Mmmm mums mums den menu lyder virkelig lækker .... giver i ikke lige aftensmad :) - jeg fylder ikke meget

Glæder mig til billeder af miss lena kreation og boudoir

Dejligt svoger kunne hjælpe, men træls de nu er så langt væk.

Hmmm jeg synes ikke der er noget snak og det fantastiske kursus du var på i onsdags ;)

den grimmer kage er jo ikke værd at nævne -HAHA- skal nok lige se om jeg ikke kan opdrive et billede af den, må indrømme at jeg faktisk ikke selv fået taget et :blush:

Må faktisk sige at jeg var en smule skuffet over kurset, jeg havde forventet mere af det. Især fordi de havde sagt at vi skulle have været på det forudgående grundlæggende kursus i kagedekoration. Så derfor syntes jeg ikke at jeg lærte ret meget nyt på dette kursus. Og de stable teknikker hun gennemgik, det gik da godt nok hurtigt. Jeg havde regnet med at man skulle reelt lære at stable en kage med fyld. For så svært er det heller ikke at stille en chokoladekage oven på den anden :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Altså jeg glæder mig til at se dine billeder....

Glæder mig også super meget, de få billeder jeg så på fotografens kamera lover så godt. Er så glad for mit valg af fotograf til den opgave :loveshower: Hende der satte mit hår, har faktisk lavet en stylist opgave for dig på et tidspunkt, hun var helt vildt dygtig og begejstret over at jeg havde en SoBridelicious kreation.

Redigeret af Frk. A
0

Del dette indlæg

Wuhuuu de billeder glæder jeg mig til at se :cheerleader3: Hvornår kommer de, hva hva hva??? :cheerleader3: :cheerleader3:

Du må da gerne maile den kontrakt til mig. Så får vi noget at grine af :biggrin:

Og så synes jeg det lyder rigtig godt at du slipper for rødvin og får asti i stedet for :thumbsupsmileyanim: Jeg kan heller ikke lide vin

Hehe.. De er jo lige blevet taget her til eftermiddag, så du må væbne dig med tålmodighed, kære Laika. Du er nok lige nødt til at vente nogle dage, inden de er redigerede osv.

Mailer lige kontrakten til dig. Og er så imponeret over det feststedet gør for os. Jeg kom til at nævne at jeg ikke tåler parfume ret godt, og ville høre om de kunne bede deres personale om ikke at bruge alt for meget den dag, for kan godt tåle lidt, men det er ikke alle der forstår at bruge parfume i små doser :sm: . Deres svar var; Personalet bliver bare bedt om ikke at bruge parfume OVERHOVEDET.... WHAT det er god service, ME LIKE :cheerleader3: :cheerleader3: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer