Frk. A

E & W♥ 12/5 2012 ♥

402 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihhhhh jeg er nu officielt Eddis KONE.....

:c166:()():loveboard::loveflag:

Tak for alle de dejlige lykkeønskninger :bearhug::kiss: Og jeg kan kun sige en ting, det har været nogle fuldstændigt fantastiske dage siden fredag hvor vi tjekkede ind på hotellet :7himmel::a1221::loveshower:

Og så skal i da ikke snydes for et lille sneak peak eller tre fra dagen.

Jeg står spændt og venter på at min far inde på hotellet, og imens tager min mor dette billede. Og hold da op hvor Lenas hårsmykke bare passede PERFEKT til kjolen :heart:

IMG_1851.jpg?t=1337025866

Det første er fra kirken, FUCK hvor var jeg lykkelig da vi gik ned af kirkegulvet, som MAND og KONE... Svævede på min helt egen lyserøde sky, så fantastisk :7himmel:

181802_3439129570699_1044311612_33017984_1947078408_n.jpg

Det næste er fra festen. Historien bag den gule paraply og metaldimserne (dåseclips) (I får to HINT: :a1093: og min kæreste er spejder) og brevene på den får i under beretningen, men jeg siger Jer, NØJ vi havde det sjovt.

541076_3439150651226_1044311612_33018058_26753550_n.jpg

Så må i vente med resten, når jeg får alle billederne fra gæsterne og fra fotografen :tunge::bunny_4:(y)

Redigeret af Frk. A
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommer der ikke snart en beretning???

Ja, venter spændt

Venter også spændt

puhhaa nu får jeg jo totalt dårlig samvittighed, men der kommer ikke beretning før efter d. 19 juni for kalenderen er fyldt med eksamener og speciale :td: har faktisk slet ikke været på BK rigtigt siden brylluppet (puha og fy, jeg ved det godt :sm: ).

Jeg har bare slet ikke haft tid siden brylluppet, har ikke tid til andet end at lave uni opgaver og være syg (æv bæv kan ikke tåle min nye allergimedicin, typisk ikk?).

Men jeg har fået billeder fra fotografen, og i kan da lige få et par billeder at savle over i mellemtiden :biggrin:

181308_10150968273566007_1536519140_n.jpg

527814_10150968273416007_1197511279_n.jpg

562661_10150968273621007_409475539_n.jpg

Og så skal jeg lige høre, hvordan har i gjort ift. billeder fra brylluppet, som andre har taget? Jeg har to dilemmaer.

1) Jeg vil nemlig gerne have billederne, så jeg kan ligge billederne op på en server, som alle så får et link til i deres takke kort, og så kan de hente billederne via serveren. Men svigerfamilien vil ikke rigtigt rykke ud med de billeder de har taget, især min svigerinde modarbejder mig. hvad gør jeg så jeg får fat i alle billederne fra vores store dag inden takkekortene sendes ud.

2) Hvilket bringer mig til punkt to. Jeg vil gerne have at billederne ikke bliver lagt på facebook og andre åbne forums hvor man ikke har styr på hvem der ser dem, da jeg ikke har lyst til at kommende arbejdsgivere og kollegaer skal kunne se alle mulige underlige billeder af mig. Her snakker jeg ikke om fotografens billeder, men de billeder der er taget af festens deltagere, og hvor billederne ikke er redigerede og ikke er tjekket igennem for dårlige fotos (som når man spiser eller sender sin far onde øjne under hans tale osv.

:rolleyes: ).

Min svigerinde lagde nemlig små 300 billeder op på facebook få dage efter brylluppet (uden at have kigget dem igennem

:o ) og uden at have lukket albummet så alle kunne se billederne, og det synes jeg var en smule intimiderende. Plus hun taggede lige en på ALLE billederne, yepper dem alle sammen :blink: Og hun gjorde det inden vi selv havde nået at ændre vores status til gift eller selv have nået at ligge et billede ud selv :angry:

Er det bare mig der er stram i betrækket mht. at ligge billederne op på facebook og lignende steder?

Min kære mand kan ikke se at det er et problem at der skal ligge 300 gode og dårlige billeder fra vores bryllup på facebook, det er jo bare et bryllup, og ja, det kan jeg godt se, men seriøst 300 billeder??? Så han vil ikke snakke alt for meget med sin søster om det, og hun kan heller ikke se problemet.

Og for det andet, kan jeg så godt tillade mig at skrive i takkekortet at vi ser at folk helst ikke distribuerer billederne uhensigtmæssigt og hvis de vil lægge billederne op på facebook, at så vil vi ikke tagges osv. Jeg vil nemlig helst gerne undgå at svigerinden ligger alle billederne op, lige så snart at hun får adgang til serveren. Vi har selv 200 billeder fra fotografen, som lægges op på serveren, og vi har selv kun lagt 3 billeder op på facebook, som vi har valgt ud at alle godt må se.

Puhaa sikke en smørre, beklager

:oops: Men har brug for input, så bare kom med dem :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nogle smukke billeder :a1221:

Hvis din svigerinde har lagt billederne ud på facebook, så kan du jo hente dem derfra og så mangler du dem ikke mere....

Men jeg kan da godt se, at det er surt at hun bare lægger dem på FB uden at spørge Jer - specielt hvis gruppen ikke er lukket. Kan I slet ikke få hende til at ændre adgangen til denne billedmappe på FB? Mht tags, så kan du jo ignorere dem - altså ikke godkende hendes tags af dig,... det burde du i hvert fald blive gjort opmærksom på via FB.

Håber dte hele går i orden og du snart bliver rask igen eller får ny medicin

0

Del dette indlæg

Super gode billeder. :)

Jeg kan nu godt forstå at du ikke har lyst til at der skal ligge en helt masse billeder fra brylluppet på facebook. Det må jeres gæster da kunne forstå eller acceptere. Det er selvfølgelig træls på 300 billeder, men jeg mener du kan fjerne tagsne.

0

Del dette indlæg

Tak for et lille sneak peak :)

Jeg kan helt følge dig mht. Facebook - men nu er jeg også Facebook-modstander.

Jeg håber, at du kan kontakte dem, der har behov for at kende din holdning til det, så billederne kan "af-tagges" eller helt fjernes, hvis du er utryg ved, at de ligger der.

0

Del dette indlæg

Sikke nogle vidunderlige billeder :cheerleader3:

Jeg forstår dig udemærket mht. at have billederne liggende på Facebook. Og så fatter jeg simpelthen heller ikke de personer, der fuldstændig ukritisk ligger ALLE billeder ud, uden liiiige at sortere i dem.

Jeg synes godt, at du kan skrive til folk, at I gerne vil undgå, at jeres bryllupsbilleder ligger på Facebook. Evt. skrive, at i nok skal ligge lidt ud - så kan I selv vælge hvilke. Men er det fordi I meget gerne vil have, at alle jeres gæster får mulighed for at se alle jeres billeder igennem? For ellers vil jeg nok vælge 2-3 billeder ud af hver enkelt gæst og hvert par, og så få dem fremkaldt, og sendt med et takkekort. Så har du i hvert fald styr på alle jeres billeder, og de ender ikke uhensigtsmæssige steder :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer