Guest Frk.Horup

Hvornår kan man bestemme menu

13 indlæg i dette emne

Tror i de vil kigge underligt på en på feststedet hvis man her små 4 måneder inden gerne vil ha menu/vin mm. på plads?

det er jo lige så meget for at få en pris på det hele

vi har valgt at holde det i et forsamlingshus hvor man kan vælge de forskellige ting til og fra så det afhænger jo meget af hvor meget man vil ha hvad prisen bliver

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Gør endelig det. Det er fair nok at de ikke vil fastlægge menuen præcist og i detaljer inden da der kan være noget med råvarer og sæson men selve hovedsubstansen i menu'en bør kunne fastlægges i god tid. Det er jo bl.a. nogle af de ting folk booker steder ud fra. I har ret til at stille krav til feststedet og få et overblik over menuerne. Man skal altid huske på at de er til for jer og ikke omvendt.

0

Del dette indlæg

Vi har allerede talt med den kogekone, der skal lave vores mad, så hun er reserveret :wink:.

Men vi aftalte at snakkes ved midt i maj, og vi skal velsignes ultimo juli, så det er 2 mdr. inden, og det er jo også tids nok, ville jeg mene. Så længe man har reserveret nogen til at lave maden, så skal selve menuen nok komme på plads hen ad vejen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som om I lidt selv kan "vælge prisen" ud fra hvilke valg og fravalg I tager mht. menuen. Men hvis I slet ikke har noget skriftligt at gå ud fra, så er det jo svært. Så derfor: Ring du bare til ham igen, og bed om at få nogle forslag og priser. Selvfølgelig har I nok en fornemmelse af et nogenlunde prisniveau, men jeg kan godt forstå dig; det er rart at få nogle detaljer på plads.

0

Del dette indlæg

Vi skal holde det på et hotel, og de talte om, at holde prøvemiddag for os allerede om en måneds tid, dvs. 6 mdr. før den store dag. Så er der tid til at justere menuen efter vores ønsker, og så er der styr på det i god tid :-) Der er jo rigeligt at tage stilling til, når brylluppet nærmer sig.

0

Del dette indlæg

Vi skal holde festen på et hotel, og der er fast pris på maden... men hvilken mad vi skal spise, skal vi først snakke med dem om små 3 måneder før. De kører efter sæsonmenuer... Men hvis jeg var dig ville jeg bare ringe og spørge løs.. Er sikker på at de kan give jer en ca. pris, selvom menuen ikke er helt fastlagt endnu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har faktisk fået en pris og den er helt fin, syntes bare gerne jeg vil vide hvad slags mad de serverer inden, så nu ringer jeg til dem idag og beder om at få nogle forskellige forslag, så jeg kan se hvad de normalt serverer til bryllup

så kan vi altid aftale alt andet senere, men uanset vil jeg ikke vente til 1 mdr. før, 2 må være kompromis :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer