ParadisPandaPige

Fotograf-hjææælp - jeg er vist blevet brændt af :-/

21 indlæg i dette emne

Jeg blev friet til i sensommeren sidste år og bookede i starten af september fotograf til vores bryllup, som er 24/3; en som jeg har læst positivt om herinde og som blev anbefalet god kvalitet til en okay pris.

Desværre er han holdt op med at svare på mine mails og har trods talrige rykkere ikke returneret kontrakten med aftalen, så nu tør jeg sgu snart ikke vente mere :o

Så hvem kender I af fotografer, som IKKE skal have 13-20 tkr. for en fotografering, der strækker sig fra efter kirken til ved en 20-tiden?

Det er bare ikke sådan et problem, jeg har brug for 2 mdr. inden brylluppet :( .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du prøvet at ringe til fotografen? Tænker at der er meget der kan være galt når man ikke svarer på mails - problemer med mailserveren, manden kan være på ferie osv osv..

Har prøvet at ringe og har skrevet både via mail samt kontaktformularen på hjemmesiden - har rykket ham i over 1 måned nu uden svar. Så nu tør jeg bare ikke tro på det længere :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kan også overveje Martin fra Applepark http://www.applepark.dk/ . Vi har selv booket ham til vores bryllup den 30. juni og for en heldagsfotografering fra om formiddagen og indtil kl. ca. 01 om natten skal vi give 6.000 kr. Han kører ud fra Odense men har jobs i hele landet så transporten skulle ikke være en udfordring.

Held og lykke med jagten - jeg håber at I snart får fundet en løsning så der kan falde lidt ro på :a1221:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

WWW.lasselagoni.com vi skal bruge ham til vores bryllup! Han er rigtig sød og god til at fange de søde øjeblikke.

kik på han`s hjemmeside, han har taget billeder til et vennepar`s bryllup.

mvh.jeanette

Redigeret af JeanetteL
0

Del dette indlæg

Jeg blev friet til i sensommeren sidste år og bookede i starten af september fotograf til vores bryllup, som er 24/3; en som jeg har læst positivt om herinde og som blev anbefalet god kvalitet til en okay pris.

Desværre er han holdt op med at svare på mine mails og har trods talrige rykkere ikke returneret kontrakten med aftalen, så nu tør jeg sgu snart ikke vente mere :o

Så hvem kender I af fotografer, som IKKE skal have 13-20 tkr. for en fotografering, der strækker sig fra efter kirken til ved en 20-tiden?

Det er bare ikke sådan et problem, jeg har brug for 2 mdr. inden brylluppet :( .

Nej det lyder ikke godt. Nu lyder det som at du har prøvet at få fat i vedkommende gennem en længere periode og formoder derfor at vi taler om en periode på mere end 14 dage. Er det ikke tilfældet kunne vedkommende jo være på ferie og derved være lovligt undskyldt - selvom det er god kotume at give information herom via autoreply eller en telefonsvarer.

Hvis vi taler om en fotograf der er annoncør herinde kunne du prøve at tage fat i Ki. Ikke at de går ind og vurderer på de enkelte annoncørers ydelser og service men der kan være god ide i at man måske lige giver dem et praj (ikke mindst i forhold til andre og fremtidige brude).

Nu kender jeg ikke de ekstakte priser på fotografer men min fornemmelse er at der er tale om heldagsfotograferinger frem til og med brudevalsen når vi er oppe i 13-20.000 kr. og marts er jo en stille periode for fotograferne. Jeg kender specifikt Fotograferne.com og CO Foto (Helle Æbeltoft) men du kunne jo prøve at kigge på annoncørlisten og indhente tilbud fra et par af dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeres fotograf virkelig ikke hverken svare tilbage på mails eller opkald, så ville jeg prøve at kontakte en ny mulig fotograf for at høre om han/hun evt. er ledig på jeres store dag, http://www.morkov-foto.dk/information.htm fotografen hedder palle og har fået de varmeste anbefalinger fra flere brude, vi har selv booket ham efter flere opfordringer

Held og lykke :)

0

Del dette indlæg

Ellers kan du oprette en "søger fotograf" tråd på fotostart.dk - det gjorde jeg og fik over 10 tilbud - meget varierende i pris og kvalitet, men så kan man jo sortere :fløjt:

Kan klart anbefales, jeg har gjort det samme. Vi har valgt at gøre det lidt anderledes. Vi har booket voresstoredag.dk til kirken og location-billeder og så har vi booket en fotograf-elev for 1400,- fra kl. 15 til og med brudevals. Ham fandt jeg netop på fotostart.dk, hvor jeg søgte en (amatør)fotograf :) Og det gav pote :)

0

Del dette indlæg

Det er faktisk en rigtig god ide og også en god måde at give en "ny" fotograf en chance. Virkeligheden verden er jo at det ikke er alle etablerede fotografer (af dem jeg har talt med) der er lige henrykte for heldagsfotograferinger.ne

0

Del dette indlæg

Ellers kan du oprette en "søger fotograf" tråd på fotostart.dk - det gjorde jeg og fik over 10 tilbud - meget varierende i pris og kvalitet, men så kan man jo sortere :fløjt:

Kan klart anbefales, jeg har gjort det samme. Vi har valgt at gøre det lidt anderledes. Vi har booket voresstoredag.dk til kirken og location-billeder og så har vi booket en fotograf-elev for 1400,- fra kl. 15 til og med brudevals. Ham fandt jeg netop på fotostart.dk, hvor jeg søgte en (amatør)fotograf :) Og det gav pote :)

Vores fotograf fandt jeg på phoosee.dk hvor jeg også søgte efter tilbud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil endnu engang anbefale alexanderflemming.dk Kender ham personligt og ved hvor meget han går op i kvaliteten, og hvor flotte hans billeder er. Er rigtig ked af at jeg ikke kendte ham, da jeg selv blev gift, for ville med GARANTI have brugt ham.

Selvom min farbror er en knalddygtig hobbyfotograf, vil jeg hyre Alexander når vi engang når til at skulle holde barnedåb, for vil elske at have hans arbejde hængende på væggene herhjemme.

0

Del dette indlæg

Hej, hvis du stadig manger en fotograf til at lave nogle fantastiske billeder til jeres bryllup, er jeg stadig ledig.

Ring eller skriv, så får du en god pris af mig og udover de billeder jeg har vedhæftet, kan du se mit galleri her http://kunstfotograf...tegory/bryllup/

:-)

post-25582-0-80757500-1327655797.jpg

post-25582-0-65010100-1327655821.jpg

post-25582-0-70939900-1327655838.jpg

post-25582-0-46972000-1327655858.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer