Miss Giggles

Karsten og Lenas bryllup 18.08.2012 - Tak :)

186 indlæg i dette emne

Det er altid de samme vi venter svar på synes jeg, det er også altid dem som kommer forsent til familie fester hehe.. også et par enkelte venner som ik har meldt tilbage.. hmm

ja det er dejligt med frisøren nu mangler jeg bare lige at komme derned også lige høre om de kan den 18 aug ellers er jeg lige vidt :td:

Hvad med dig har du aftalt noget med en frisør endnu? synes godt nok det er nogle vilde priser de har sig.. ( lidt nærig har man vel lov at være hi hi )

Ih, jeg ved lige hvad du mener - det var det samme hér! Det var lige dem vi forudså, der ikke svarede i tide.

Jeg har fået aftalt frisør ja, men hun tager ikke ud, så jeg er lidt i tvivl! Vielsen er 14.30 - og hvis hun tog ud ville hun være hos mig 12.30.

Det kan hun ikke, hvilket betyder, at jeg skal være hos hende 10.00 allerede.

Jeg er lidt i tvivl, om makeup og hår ikke har bedst af at blive sat så tæt på vielsen så muligt, så det holder længst?

Tror faktisk ikke at det gør så meget. de ligger jo et godt lag og deres holder også noget længere hvertfald hvad jeg har oplevet ellers prøv at kontakte hende for at høre måske kan du få noget med derfra så du selv lige kan pifte det lidt op når du er hjemme igen..? Hader når ting begynder at drille og ikke helt går som man havde håbet..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde købe smykker til brylluppet men prøvede dem jo her den anden dag men virkede alt for store i forhold til min hals og mit hoved med halskæden og øreringene ØV.. så nu har jeg købt nogle nye til 61 kr også fragt oven i fra USA.. de her http://www.**Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**.com/da/elfenben-perle-to-stykker-mini-hjerte-damer-smykker-saet-38-cm_p286245.html så håber de er flotte og passer perfekt når jeg får dem hjem.. ikke sådan når man taber sig og alt ting bliver stort til en.. kryds lige fingere for at dette sæt her sidder lige i skabet som man siger :)

0

Del dette indlæg

Tror faktisk ikke at det gør så meget. de ligger jo et godt lag og deres holder også noget længere hvertfald hvad jeg har oplevet ellers prøv at kontakte hende for at høre måske kan du få noget med derfra så du selv lige kan pifte det lidt op når du er hjemme igen..? Hader når ting begynder at drille og ikke helt går som man havde håbet..

Det er da rigtigt, tak for rådet, det vil jeg gøre :)

Desværre kan vi ikke se dine nye smykker-øv! Håber de passer dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nårh det er fra et sted man ikke må vise så.. sorry vidste jeg ik .. UPS..

Var nede og bestille tid ved frisøren, og havde jo tjekket på hjemmesiden og sådan noget inden.. det er så deres elev som tager imod mig og hun sagde så det er kristen som skal gøre det men så siger jeg hun har da ferie i uge 33 jamen det er hende ellers ringer hun nok.. hmm også spørger hun hvornår vil du komme og få sat hår og make up.. hmm ved jeg ikke for ved jo ik hvor langtid sådan noget tager, og jeg skal hvertfald køre fra dem kl 12. skal giftes kl 13.00 så har jeg 30 min hjemme inden ca og få kjole på osv.. så siger hun til mig hvad med kl 11 så.. WOOT.. ej det er da for sent.. nå jamen hvad synes du så.. ja øøhhmm hmmm så kl.. når ik at sige noget før hun siger hvad med klokken 8.. Kl 8 det er måske lige tidligt nok hvad med kl 9.30... 9.30 er fint siger hun så.. føler slet ik der er styr på det alligevel.. suk altså

er begyndt at tænke vi mangler så meget .. ville gerne der var styr på ALT lige nu.. men ak nej hehe..

0

Del dette indlæg

Pyha hun ringede i dag frisøren og hun lød sød og var venlig og nu er jeg mere rolig skal der ned den 3 august lige for at få klippet håret og for at snakke om hvordan jeg vil have det sat op... nu kan jeg slet slet ikke vente.. hun sagde også til mig du lyder godt nok som en der har styr på alt det der.. JEP self har jeg det.. mit bryllup jeg har styr på alt.. nok ik lige på dagen haha :fløjt:

Nu har jeg surfet efter et HAV af frisure måske jeg skulle smide dem herind så folk kan se dem, det prøver jeg da lige :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyha hun ringede i dag frisøren og hun lød sød og var venlig og nu er jeg mere rolig skal der ned den 3 august lige for at få klippet håret og for at snakke om hvordan jeg vil have det sat op... nu kan jeg slet slet ikke vente.. hun sagde også til mig du lyder godt nok som en der har styr på alt det der.. JEP self har jeg det.. mit bryllup jeg har styr på alt.. nok ik lige på dagen haha :fløjt:

Nu har jeg surfet efter et HAV af frisure måske jeg skulle smide dem herind så folk kan se dem, det prøver jeg da lige :)

post-50782-0-05996400-1340300991.jpg

post-50782-0-04323000-1340300998.jpg

post-50782-0-92678200-1340301009.jpg

post-50782-0-90216500-1340301052.jpg

post-50782-0-92027600-1340301060.jpg

post-50782-0-40492200-1340301074.jpg

post-50782-0-97536800-1340301089.jpg

0

Del dette indlæg

Dejligt der nu er helt styr på frisøren :) og smukke frisure du har fundet

Tak :) det er bare svært at vælge hvilke det skal være... tror bare jeg tager dem alle med til frisøren så må hun jo lave et eller andet :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en flotte frisurer du har fundet.. :loveshower: :loveshower: Og sikken en sød vovse :loveshower: :loveshower: Kunne læse i din tråd at Maj mdr. var en meget hård mdr. for jer derfor sender jeg lige denne :hug:

Tak skal du have.. :)

Vovsen er en fræk en.. men bange for andre hunde som er på besøg ved naboen.. så cute ;)

Tak for kram :)

0

Del dette indlæg

Min polterarbend..

Min søster har stået for min polterarbend.. og da hun kommer fra england har hun ikke lige mulighed for at komme når som helst til Danmark pga hendes arbejde og flytider.. Men hun forsøgte at samle alle mine veninder som resulterede i at det ikke blev til noget de kunne ikke nogle havde nogle ting de skulle og andre de havde "dårlige" undskyldninger.. men min søster :heart: hun kom alligevel og holdte en rigtig god polterarbend for mig hun havde lavet små overraskelser som jeg skulle gætte hvad vi skulle.. først gik jeg et brev hvor der stod små ord i og så fik jeg en gave .. først var i på cafe poulsen MUMS en god brunch.. også fik jeg en gave mere og et brev så skulle vi til stines hudpleje det var herre godt det kan stærkt anbefales.. også var vi ude og hygge os lidt i byen også skulle vi ud og spise.. det var en god dag det har hun gjort godt.. selv om jeg er lidt ked af de andre ikke kunne..

men hun sagde det lød som om de måske planlægger at holde noget for mig weekenden før brylluppet hun sagde det fordi hun ved jeg har MANGE ting jeg skal nå op til brylluppet da jeg skal ud på fest stedet med en masse ting om mandagen.. men det er ikke sikkert der bliver holdt noget.. hvorfor er jeg så uheldig..

faktisk er jeg glad for hvis de holder noget, men igen lidt træt af at det er weekenden før brylluppet da det passer så dårligt ( jeg er bare et utaknemmelig bette skar, sådan føler jeg det ) men vil nyde det alligevel og prøve ikke at stresse for meget..

jeg "har" en veninde har skrevet om det et andet sted på forum hun havde tilmeldt sig som en af de få til min polterarbend som min søster ville holde og da jeg havde sendt min indbydelse gik der ikke mange dage hvor hun havde afmeldt sig det igen og kom med en lame begrundelse hun havde ferie.. som om hun ikke vidste det.. Jesus .. hun er en falsk veninde hun er hermed slettet hun er ikke mit energi værd..

Så var jeg oppe og prøve en bolero de skulle få hjem det sted hvor jeg har købt min kjole men ak nej den passede ikke farve mæssigt til kjolen.. og hun kunne ik skaffe andre hjem.. jeg undre mig er det slet ikke på mode med bolero eller hva??

Nå men vi fandt en et andet sted så glæder mig de får kjolen hjem i næste uge så det kan da godt være man skulle der op og prøve den med den nye bolero for at være 100 på at den passer til.. også skal jeg til kjoleretning den 9 aug og hente kjolen den 16 aug.. også retter de den igen hvis der skulle være noget der er så spændt.. så håber det kører som det skal og at der ikke kommer noget i vejen .. :)

Redigeret af Miss Giggles
0

Del dette indlæg

Det lyder som en hyggelig dag med din søsser. Og sikke da noget med dine veninder. Sådan et par stykker var der også til min PA. De havde pludselig meget travlt med alt muligt andet. Men fedt din søsser kom og sikke en ren forkælelse du blev udsat for. SKØØØØNT.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så spændende det hele, har en overraskelse igang til Karsten.. Hans far var jo taxa vognmand og havde altid kørt i Mercedes også har jeg sammen med hans mor fundet en Mercedes et sted som vi måtte låne hele weekenden for ingen ting.. ( vi giver ham nogle penge fordi det synes vi, at han da skal have noget) Men det er min overraskelse / sammen med hans mor til karsten når han så sover hjemme hos sin mor også tror han at de bare skal afsted i en alm bil så kommer hans bror og finder bilen frem også bliver han kørt ned i kirken i den.. er SÅ spændt gad vildt godt at se hvordan han ser ud når han ser bilen.. men jeg laver et lille fint brev til ham som han kan læse på vej til kirken.. Det ville have betydet meget for karstens far hvis han vidste at vi havde fundet en mercedes som vi kunne køre i.. faktisk var det meningen jeg ville have givet ham det som en morgengave men det var et af karstens fars ønsker inden han døde at hvis vi ville have noget at køre i den dag så ville han gerne betale det.. så nu er jeg ved at finde på noget andet til karsten i morgen gave..

Karstens bror når han har afleveret karsten i kirken kører han om til mig og venter også kommer hans kæreste for at hjælpe min søster med at få mig i kjolen fordi jeg skal have den over hovedet og med slør og hår som helst ikke skal ødelægges så er det svært når man kun er en.. :)

har faktisk også vildt mange mareridts jeg drømmer alt går galt.. jeg falder op af kirkegulvet.. kjolen ( det drømmer jeg hver gang, at kjolen sidder forkert eller jeg slet ik har den på ) bilen går i stykker.. folk bliver sure.. maden er dårlig.. folk vil hellere være ude osv osv osv.. det er heldigvis kun en drøm :)

--------------------------

Nu har jeg hørt fra den veninde som ikke svarede.. hendes svar var ... det havde tordnet så hendes mobil var gået i stykker og så havde hun ikke mit nr.. blah blah.. 1 har aldrig hørt om en mobil der gik i stykker pga torden.. 2 hun har min adresse og mit nr er ikke hemmeligt.. 3 hun har facebook.. som hun også har været på.. har ikke svaret hende endnu gider egentlig ik.. men sender nok bare det var da ærgeligt til hende.. forresten skrev hun også at hun ikke kom.. BIG SUPRISE.. haha havde jeg aldrig gættet.. ;)

Redigeret af Miss Giggles
0

Del dette indlæg

Det lyder som en hyggelig dag med din søsser. Og sikke da noget med dine veninder. Sådan et par stykker var der også til min PA. De havde pludselig meget travlt med alt muligt andet. Men fedt din søsser kom og sikke en ren forkælelse du blev udsat for. SKØØØØNT.

Ja det var så hyggeligt.. ja de er lidt underlige, må have fat på nogle nye veninder :).. Folk er bare underlige.. håber du havde en kanon dag alligevel selv om nogle pludselig travlt med alt muligt andet :)

0

Del dette indlæg

Dejlig søster du har :) at hun sådan kommer fra England og forkæler dig

men har ærgerligt at de andre ikke kunne.

Uhh hvor bliver det spændende med kjolen :)

Hun betyder meget for mig, og jeg for hende.. Tror det skal være en tradition at når hun er i dk skal vi ind forbi og forkæles.. også vildt flot af hende hun kunne komme helt til dk for at lave det for mig.. :heart:

0

Del dette indlæg

Hvor er det crazy, der er lidt over 3 uger tilbage det er altså slet ikke til at forstå.. tænk hvad skal man få tiden til at gå med bagefter.. kommer da til at kede mig ?? jeg har sagt til Karsten det næste projekt må være børn så har jeg da noget at gå op i igen :wink: Nå ja så kommer jeg også til at have nok at se til når vi skal bygge vores nye hus inden for det næste 1 års tid.. håber godt nok huset er færdigt inden børn da jeg ik "gider" at skulle stå med barn og hus på samme tid.. Håber godt nok også at vi snart får solgt det her vi bor i nu så vi kan komme videre..

Hvad med jer, har i gjort nogle tanker om hvad der skal ske efter jeres bryllup???. tiden flyver afsted.. for bare et år siden var man jo ny forlovet.. det er lidt vildt..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer