Miss Giggles

Karsten og Lenas bryllup 18.08.2012 - Tak :)

187 indlæg i dette emne

Jeg har jo været medlem af bryllupsklar i langtid,så nu måtte jeg hellere vende tilbage..

Jeg har først lavet en bryllupsplanlægningstråd nu da 2011, slet ikke har været mit år, men nok om det 2012 er jo mit år ik?? :loveshower:

Lidt om os:

Jeg hedder Lena og er 27 år, kommer fra en mindre by nær Herning. til daglig er jeg arbejdsløs og det er pain in the but, men sådan er det når der ikke er et arbejde at få..

Min kommende mand hedder Karsten og han er 31 år og han er selvstændig erhvervsdrivende med et IT-virksomhed, hvor de hoster servere og hjemmesider samt, div. ting. :thumbsupsmileyanim:

Karsten og jeg har kommet sammen i snart 11 år, for at gøre en lang historie kort, så fandt vi hinanden igennem en af mine x-kærester. Vi fik hurtigt øje på hinanden og vi havde det sådan lidt, at vi turde ikke rigtig turde at spørge hinanden om vi skulle være kærester, men så sagde min veninde til mig, jamen Lena du kan jo bare spørge Karsten, om i ikke skal være kærester, det behøver jo ikke altid at være manden som spørger kvinden om det skal være kærester.. Så jeg tog mig sammen og skrev over nettet til ham om vi ikke skulle være kærester ( vi havde jo set hinanden i noget tid inden ) Vi flyttede hurtigt sammen og vi har så boet sammen i 10 år..

Karsten har aldrig været den store romantiker og jeg har prikket til ham UTALLIGE af gange, hvor jeg har sagt skal vi ikke snart giftes, men nej vi skal vente har han sagt.. okay vente vente vente.. Så sidste år på vores 10 års dag havde vi besluttet vi ville tage i et sommerhus sammen bare for at komme væk hjemmefra og slappe af, også blev vi enige om at vi lige så godt kunne blive gift nu når vi har kunne holde hinanden ud i så langtid :hug:

Vi er så ikke gået igang med noget som helst ud over ideer i vores hoveder hvordan indbydelserne skal være, hvilken dato osv osv..

Vi har dog prøvet at kime præsten ned, men han er ikke til at komme i kontakt med, det kan være det ender med vi må tage ned i kirken på søndag og høre om han har tid til os.

Jeg har vildt travlt for synes ikke rigtig jeg kan lave så meget andet inden, at det med datoen er på plads... IIIHHH

Karstens far døde i nat den 15 maj :(

Det praktiske:

Dato - 18.08.2012

Vielse og billede location - Sønder Felding Kirke

Location - Hotel Fjordgården i Ringkøbing

Fotograf - Albrechtsen Foto

Bryllups kagen - Tina fra Give laver den

Brudepige og svend - Min storesøster og lillebror

Forlover - Steffen - Karstens ven

Toastmaster - Karstens fætter

Gavekordinator - Karstens mor

Menu -

Musik -Linde & Skovhøj

Gæster - vi invitere 95 der kommer 82

Karsten og Lena:

Gommenstøj -

Brudekjolen - 24.04.2012 hos Humlum kjoler

Brudesko - er købt nogle fine hvide nogle

Slør - er købt af søde Mille herinde fra :)

Smykker - er købt sådan nogle perle øreringe med lidt bling og perle halskæde med bling bling :) ( kan jo ændre det endnu og bruge det til noget andet hi hi )

Hår og makeup - Salon K i Skjern

Strømpebånd gider ik at have et for mig betyder det ikke noget

Buketter -

Vielsesringe - skal vi bestille den 31 juli

Lære brudevalsen -

​Polterabend -

Bryllupsrejse - Er bestilt - Kreta på hotel panorama glæder mig helt vildt.. :)

Gør det selv projekt:

Indbydelser - De er ved at blive lavet :)

Kirkeprogram - er i gang

Bordkort -

Menukort -

Velkomstsang -

Bordplan - Vi får runde borde woop woop :)

Gæstebog - er købt skal bare lige lave noget fancy ved den

Takkekort -

Andet:

Slips til brudens far, brudesvend og gommen er købt i lilla

Tøj til brudesvend og brudepige - er også købt :)

Redigeret af Miss Giggles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til.... Og stort tillykke med der kommende bryllup ikke mindst. Håber den præst snart kan tage sig tid til jer!!!

Glæder mug til at se nogen af de ideer i har i hovedet :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have, glæder mig også til at følge jer :rolleyes: .. endelig efter 2 ugers kimen så fik vi fat på ham og datoen var helt ledig.. woop woop så nu har jeg skrevet til den musiker vi gerne vil have til at spille.. nu kan det kun gå for langsomt..

0

Del dette indlæg

Velkommen til :balloons: og tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Kunne se at i skal holde jeres bryllups fest på Skarrildhus.. det er jo monster tæt på mig.. det er også et vildt smukt sted.. det bliver i vildt glade for :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der styr på præsten, kirken var ledig den 18 august.. HURRA ()()

Lige nu venter jeg på, at feststedet de ringer tilbage for at sige, om de kunne den 18 august så er noget spændt..

senere i dag ville musikeren ringe, håber alt flasker sig, det er så spændende :a1221:

0

Del dette indlæg

Vi har valgt Sønder Felding kirke da vi bor her i byen og Karsten er døbt og konfirmeret her. :loveboard:

Og som et ekstra plus er præsten her slet ikke kedelig han er sjov og underholdene, så jeg glæder mig helt vildt.

post-50782-0-87807500-1328091557.jpg

post-50782-0-44948900-1328091602.jpg

post-50782-0-82160100-1328359869.jpg

post-50782-0-57183000-1328360467.jpg

Redigeret af Miss Giggles
0

Del dette indlæg

Ihh sikke en fin kirke :)

Mht at planlægge ..... et lille råd, hehe: De første par mdr herinde vil du gå helt amok med al den inspiration, der ligger herinde. Du skal ha favorbokse, hjemmelavede chokolader, Slikbuffet, DIY gå-amok aftaler du med dig selv, du skal ud i. Alt skal være totalt "over the top", haha .... og når man først opdager eBay og Etsy .... så åbner der sig seriøst en verden, man aldrig har set før. Og pludselig så ryger der 20.000 extra på budgettet, fordi alt det her kan man slet slet slet ik undvære.

Men .... ikke købe noget de første 2 mdr .... der er go tid! lol. Find ud af, hvad der er du helt præcist gerne vil, før du køber noget .... så kan der altså spares rigtig mange penge :) Du skulle se et overskudslager fx. Shedevil herinde har, der snart blir solgt ud af :lol:

Alt, der hedder noget med bryllup er monster dyrt .... og der er rigtig mange penge at hente, hvis man liiige tænker sig lidt om :)

Hilsen hende, der har været så meget bridezilla, at hun har lavet feststedet om 4 gange og sat budgettet op til det dobbelte (med 30k :blush: - og som er igang med at blive barberet ned til 15 kun, hehe)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: og tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Kunne se at i skal holde jeres bryllups fest på Skarrildhus.. det er jo monster tæt på mig.. det er også et vildt smukt sted.. det bliver i vildt glade for :)

Vi forelskede bare i det sted med det samme. Dog har vi aldrig været derude til spisning eller fest, men har kun hørt godt om det :) Vi glæder os i hvert fald

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

1000 tak skal i have, glæder mig også til at følge jer alle sammen :)

Tænkte på om der er nogle der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke får mails når der kommer beskeder her i denne tråd den er sat op til det.. og jeg har valgt følg med.. :(

0

Del dette indlæg

Ejj, elsker kirken. En af mine gamle kollegaer blev gift i den, og der stod vi espallier med vores fine uniform og gevær... :lol: Kan ikke så godt vise dig billederne uden hans samtykke... Men for pokker, I har en perfekt kulisse til billeder ved kirken..

Og tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj, elsker kirken. En af mine gamle kollegaer blev gift i den, og der stod vi espallier med vores fine uniform og gevær... :lol: Kan ikke så godt vise dig billederne uden hans samtykke... Men for pokker, I har en perfekt kulisse til billeder ved kirken..

Og tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

Den er rigtig flot..

Og ja har også tænkt på billederne.. nu har vi jo fået sådan en metal mand ting noget sådan når man kører ind i byen han skal da med på billedet også med kirken i baggrunden.. tror det bliver de feste billeder, skal bare have fundet den rigtige fotograf :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så underligt på den gode måde at tænke på om 6 mdr ved denne tid er jeg en gift kvinde :blink:

Vi er også nu blevet enige om hvad vi skal hedde til mellem og efternavne.. puha det er stort.. :heart:

Så er det ikke længere Gottenborg Vestergaard men Gottenborg Willumsgaard Schmidt.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så skal jeg snart ud og prøve kjoler.. Hos Lilly og hos Humlum Kjoler.. er godt nok spændt, jeg har valgt at tage min mor med begge steder og som en gestus til min kommende svigermor har jeg valgt at invitere begge mine svigerforældre med, samt min mor med ud til humlum for at kigge på kjoler, min kommende svigermor blev rigtig glad da jeg fortalte hende om det.. Tror det er stort for hende da hun ikke selv har en datter og vil aldrig have muligheden for at opleve det med min jeg eller min svigerinde tager hende med.. Det kan godt være nogle vil synes det er mærkeligt at jeg tager dem med, men det er mig der bestemmer :) og min svigerfar er ramt af kræft så jeg vil også gerne dele noget med ham.. tror egentlig at han også blev lidt glad da jeg spurgte dem :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer