Miss Giggles

Karsten og Lenas bryllup 18.08.2012 - Tak :)

187 indlæg i dette emne

Kram til både jer to og svigermor..

Det er aldrig sjovt at miste nogen der står en hjerte nært men lad han leve videre i jeres hjerter og hukommelse og husk på alle de gode stunder..

Det har hjulpet mig meget da jeg mistede min far...

Kram..

(sorry for de manglende smileys men er på fra mobilen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha er virkelig ked af at høre det med din svigerfar

Jeg ved lige præcis hvordan i har det lige nu, jeg mistede min svigermor for 1½ måned siden til den forfærdelige kræft sygdom, vi nåede dog lige akkurat at få arrangeret en vielse hos hende på sygehuset. Det var hendes mål og sidste ønske at se os blive gift, så det skulle opfyldes.

Jeg sender jer en hel masse varme tanker og kram :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

og så håber jeg at i alle i familien kan være der for hinanden, så i kan komme styrket ud på den anden side. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kondolerer. Jeg har også lige været igennem det (og skal til urnebisættelse mandag). Det er selvfølgelig ikke rart men det der har hjulpet mig mest go som har gjort at jeg trods alt har kunnet tage det rimeligt afbalanceret var at jeg vidste det var bedst på den måde. Men det efterlader et tomrum uanset hvor meget man efterationaliserer og tænker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv hvor ærgeligt med Karstens far. Jeg har selv mistet min mor i en alt for tidlig alder, 58 år, så jeg ved hvor hårdt det er. Man kommer nok aldrig over det, men man kan lære at leve med det. :bearhug:

0

Del dette indlæg

1000 tak skal i have alle sammen det varmer ... det går bedre i dag og jeg er der for karsten.. han ville gerne jeg var hjemme selv om han fik besøg af en ven her de næste 2 dage for at få tankerne lidt væk.. så jeg er her for ham selv om han ikke er sammen med mig men jeg tror at det er vigtigt for ham at jeg er i nærheden...

kom sådan til at tænke på når karstens far nu ikke kan være med til festen så får han en rød rose af mig inden jeg går ind i kirken, og dagen efter tager vi ved på kirkegården med min brudebuket så kan den pynte nede ved ham :heart::)

Og jeg regner med at hvis vi må filme i kirken så kommer det med derpå samt fotografen lige taget et billede at jeg ligger rosen..

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig god idé med rosen inden brylluppet og brudebuketten efter :)

Det lyder også som en god idé, at det bliver foreviget på billeder, at du står i din brudekjole og ligger en rose på graven

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have alle sammen.. det varmer at der er nogle som tænker på en.. Imorgen skal han begraves og så derfra kan det kun gå den gode vej så kan man komme lidt videre i livet..

Og en ting mere 3 mdr til at jeg bliver Fru Schmidt.. eller faktisk om 3 mdr er jeg blevet fordi det er imellem 13-14 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en dejlig dag hvis man kan sige det om en begravelse, nu er der "lidt ro på" og nu kan vi se frem.. selv om der er mange ting og vi er der 100 % for karstens mor... hun har virkelig været tapper det er helt vildt hun er en sej kvinde.. Hun holdte en korte tale igår til kaffen efter begravelsen at hun var glad for hendes ALLE 4 børn ( hun har kun 2 ) men hun mente mig og min svigerinde :heart:

Men igen måtte min familie skuffe big time de kom slet ikke til begravelsen.. seriøst tror aldrig jeg har været så skuffet og ked af det på samme tid synes seriøst ikke de kan være det bekendt hverken over for mig eller karstens familie.. Min mor kunne ik fordi hun havde travlt.. og ikke hvade mulighed for at komme her ud.. men hmm min mormor og morfar kom og de ville have taget hende med.. men hendes x kæreste er mere spændende hun har ikke en gang ringe eller skrevet hvordan vi havde det efter jeg ringede tirsdag morgen og sagde karstens far var død.. min far og hans kone samt min lille bror som var hos dem i denne weekend havde sagt at de ville komme men de dukkede ikke op.. deres undskyldning var, at der pludselig kom gæster.. SAY WHAT... og der sad jeg med en grim smag i munden, samt had, vrede... er glad for det ikke er imorgen vi skal alle sammen afsted til england over til min søsters bryllup .. tror jeg havde brugt meget meget store ord over for dem.. men karsten siger det skal jeg ikke tænke på og han siger det bare fordi han ved det gør mig ked af det men ved at han også er skuffet over det.. tænker lige over hvordan jeg skal sige til dem uden at blive pissed at jeg/ vi var ked af de ikke var der for os..

Nå men nu kan det kun gå godt.. under 3 måneder til bryllupet og vi mangler en masse små ting og 2 store ting som kagen og ringene men det kommer der styr på efter vi er kommet hjem fra england :)

lidt blandet og et stort surt opstød... føj for den..

0

Del dette indlæg

Det var et super bryllup min søster havde og ALLE var så søde.. lidt sjovt min kjole mindede meget om min søsters.. og jeg har slet ikke set hendes inden jeg købte min.. hehe

Inden vi skulle afsted i torsdags måtte vi bruge mandagen og tirsdagen og onsdagen ved dyrlægen med vores hund.. vi måtte til sidst onsdag eftermiddag sige stop alt var prøvet nu kunne den ikke mere natten til onsdag var han bare mærkelig og ville ligge uden for i hele tiden lignede slet slet ikke ham.. og han kastede op osv.. så jeg besluttede mig for at ringe til dyrlægen kl 23.15 tirsdag aften men det var en fra en anden by som havde vagten og hun forstod faktisk ikke ret meget af det.. så vi blev enige om det nok bare var varmen og jeg ville vente til dagen efter.. og klokken blev 8 og jeg ringede til dyrlægen og de sagde de ville se den.. og vi kom afsted og Bølle fik drop i en time og hun kunne godt se han havde det skidt han lå bare og vi måtte bære ham ind og ud af bilen osv.. men så blev han frisk i 15 mins tid hos dyrlægen også gik det ned af bakke igen og vi kom til hundepensionen som skulle passe bølle imens vi var til min søsters bryllup i england men de ville ikke have ham sådan som han så ud.. ( helt forståeligt nok ) de prøvede at ringe til dyrlægen som vi have fået et direkte mobil nr på, i tilfælde af der skulle blive noget og de skulle tage beslutningen om en aflivelse ... men de fik fat på nogle andre ved vores dyrlæge og blev enige om at vi skulle køre derned med det samme.. bølle kom ind i deres sygeboks og der lå han bare helt sten død agtig og man kunne se han havde det skidt, og de lovede at passe godt på ham.. Så kl halv 4 ville jeg ringe til dem for at høre hvordan det gik med bølle fordi karsten sagde de passer godt på ham og det skal nok gå det hele.. men der måtte de meddele mig at han havde ikke fået en bedring og han havde fået drop og karteter sat op så det kunne løbe igennem ham.. men der var ik mere at gøre vi måtte vælge om vi ville komme og sige farvel til ham eller om vi bare ville sige det var det.. men vi ville gerne sige det sidste farvel og vi kom derned og vi nussede og kyssede ham og aede ham til det sidste.. det var lige før det var hårdere end da karstens far døde.. min lille hund som jeg har haft siden han var 4 mdr gammel lå der og var død næsten 11 år gammel.. og nu skulle vi afsted til england..det var hårdt meget hårdt.. det er også rigtig hårdt at være tilbage savner virkelig ham så meget.. føler mig helt tom inden i...lige pludselig kan jeg græde fordi han plejede at være med mig over alt han var med når jeg slog græs han ved mig når jeg lagde tøj sammen lavede mad.. gik ture, cyklede alt.. selv når jeg var ked af det var han der med det samme og lagde sit hovede på mit skød og nu er der ingen .. :boohoo: karsten synes ikke rigtig vi skal have hund igen så skal det være en på størrelse med den vi havde og så skal den være korthåret .. men det er ikke til at finde.. og han mener vi skal vente til efter bryllupsrejsen hvor jeg mener det skal være nu.. jeg kan nemt se det smarte ved at vente.. men mit hjerte siger noget andet.. en sørgelig opdatering.. vi har også bestemt nu skal der ik ske mere i maj måned.. håber på medvind nu.. den 1 juni kommer alt mit held til at virke igen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvor trist. Det var da en sørgelig update. Karsten har jo nok ret i at vente til efter jeres bryllupsrejse, men jeg kan da sagtens følge dig.

Alt virker så tomt lige pludselig. Jeg sender lige nogle krammere og håber at alt det triste er væk nu, så I kan nyde at det snart er jeres store dag.

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

Er også ked af ,at I mistede din H2Bs far ... syns også, at det lyder som en god ide at ligge en rose og din buket der .... er sikker på, at din H2B også vil blive glad for det :) Personligt ville jeg godt nok også ha haft en mærkelig smag i munden, hvis min familie ikke dukkede op til Kenneths mors begravelse..... jeg var blevet stik tosset. Men så igen .. min mor har besøgt min 2 gange på 8 år .... hvorfor skulle hun dog komme ....

Ift din hund .... åhhh .... jeg frygter også den dag, vi skal sige farvel til lille Clinton. Han er 7 1/2 år nu og ved jo godt, at vi ikke har ham så mange år endnu. Kan godt mærke, at han det sidste års tid er blevet ældre og ikke fordi han ikke har energi el noget som helst, men han er blevet mere stille og rolig, hvor han da han var yngre var fyldt med krudt i røven - KONSTANT :) Jeg vil også være extremt ked af det, når han er væk og der vil være SÅ tomt herhjemme.

Om I skal vente til efter I har været på bryllupsrejse el ej, ved jeg ikke rigtig. Heldigvis er der kun 3 mdr til. Altså jeg syns måske ikke, at man skal erstatte 1 hund med en anden .... det er okay at være ked af tabet af en hund. På den anden side set .... hvis det hjælper på tingene, så kan man jo altid sætte den i pension, når I skal afsted (selvom den ikke vil være ret gammel .... ved ik om det er hensigtsmæssigt når den kun er 5 mdr). Ved ikke rigtig, hvad vi gør .... har snakket lidt om det engang imellem, og Kenneth herhjemme vil ik ha nogen ny hund .... jeg vil gerne ha en cairn terrier el westi igen .... og helst forholdsvis hurtigt. Han er træt af, at vi skal finde pasning til ham, når vi skal noget .... og er jo også rigtigt nok ... men altså... ja :) Jeg syns jo det er hvad, man gør det til :) Og som hende, vi købte ham af sagde, da jeg var oppe og få ham trimmet sidst .... det skal ikke være pasningen, der afholder een fra at købe en hund .... hvis den så 3 gange om året skal være alene hjemme 14-16 timer, så overlever den det jo nok! Og er jo også sandt nok .... jeg HADER det bare, hehe.

Men rart, at I kan kigge lidt fremad nu! :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Kæreste Lena...

Jeg har først nu set, at I har mistet jeres far/svigerfar og efterfølgende jeres hund... Tusinde tanker til jer! Det er bare alt, alt for tidligt, at din svigerfar skulle herfra, - og han vil mangle i mange, mange situationer, - ikke mindst ved jeres bryllup... Jeg mistede selv min far for godt 18 år siden og vores ældste søn for godt 8 år siden, - de mangler så meget - HVER DAG!!! Og ikke mindre til vores bryllup... Vi lagde også brudebuketten op til deres fælles gravsted dagen efter brylluppet, - det eneste rigtige for os...

Håber, at I har god støtte omkring jer!!!

Mange tanker og knus fra

Tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer