påskesen

vores DIY invitationer :)

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op, hvor er de bare flotte!

De ser meget avancerede ud.. Tog det lang tid? Og hvor mange lavede I?

...og hvad har de ca. kostet hvis man må spørge...? :fløjt:

tusind tak :) det tog rigtig lang tid :fløjt: vi brugte nok ihvertfald 4 weekender på det. Vi lavede ca. 25 stk. og det kom til at koste ca. 600 ,- nok også mere da vi investerede i klipsemaskine og meget andet udstyr. Men ren papercost er nok 600,-

Er helt forelsket i dine invitationer, de er bare så flotte.. elsker hjemmelavede projekter, så håber det er ok, at jeg låner ideen til mine egne :)

Du snupper bare, jeg har også selv tyvstjålet ideen :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er simplethen bare SÅ flotte - er dybt imponeret! Har du selv lavet dem? Hvor har du fået trykt teksten? :BKSTREET:

Tusind tak :) vi har selv lavet det hele, så alt er hjemmetrykt i vores egen printer. Vi printede grå skrift på den sorte forside, og så tegnede jeg det selv op med en hvid kuglepen :)

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor du er blevet populær på de invitationer :) Sikke en masse ros - det må da være dejligt bekræftende!

Jeg kan kun åbne filen i photoshop elements og det eneste jeg får at se er "brevhovedet" :( Men det ser super flot ud, jeg er sikker på at resten følger stilen. Det kunne være man i stedet kunne få lov at se sådan en invitation "live" en dag (hvis du har en enkelt prototype liggende endnu)? :biggrin:

Nu hvor jeg har fået mine invitationer færdige, kunne det være jeg skulle forsøge at lægge et billede ind også :)

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor du er blevet populær på de invitationer :) Sikke en masse ros - det må da være dejligt bekræftende!

Jeg kan kun åbne filen i photoshop elements og det eneste jeg får at se er "brevhovedet" :( Men det ser super flot ud, jeg er sikker på at resten følger stilen. Det kunne være man i stedet kunne få lov at se sådan en invitation "live" en dag (hvis du har en enkelt prototype liggende endnu)? :biggrin:

Nu hvor jeg har fået mine invitationer færdige, kunne det være jeg skulle forsøge at lægge et billede ind også :)

Haha ja det skal jeg lige love for :) Jeg kan da sagtens tage en med live næste gang vi ses :) De er dælme også blevet fine dem du har fået lavet dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot - Sådan en sød idé at gøre kuverten unik også! :)

Overlever den fint igennem posten, eller afleverer i invitationerne personligt? Hvad med frimærket? :) Fortæl endelig!

Tusind tak :) Alle fik dem med posten, min søsters blev endda sendt helt til London :wink: De overlevede allesammen, og der var intet at se på dem da de nåede frem :) guiden til frimærket kan du finde i DIY-guides forummet ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aha, mange tak :) (Stadig lidt ny her, jeg browser straks rundt til DIY!)

Er kuverten også hjemmelavet, eller?

Da vi købte kuverten var den ,,ren'' så vi har selv fundet skrifttype og printet på dem. Samt fundet swirls (krummelurer) til bagpå, og sat bånd og laksegl på :) Jamen der er simpelthen masser af DIY at finde ;) Der er også meget forskelligt at finde i de forskellige planlægningstråde :) der er link til min i min signatur ;) Og tillykke med det kommende bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer