salka20

morgengave - billeder, hvad nu?

4 posts in this topic

Halløj

Jeg har fået taget de er rigtig flotte billeder af mig selv, ganske nøgen, som men h2b skal have i morgen gave.

Men hvad gør man med sådan em stål billeder? Putter man den i et fint album eller hvad? Syns faktisk de er så fine at jeg kunne finde på at få et par forstørret til sove værelset. Men ved jo ikke om ham syns det.

Hvad gør i med jeres billeder?

0

Annonce ♥

Ja, hvad pokker gør man, er i samme dilemma. Jeg har så ikke fået dem taget endnu, skal jeg først den 20. maj hos Tina Liv.

Altså jeg har det nok lidt sådan at mine billeder skal kunne tåle at ligge fremme i et album, for jeg ved, at hans familie vil spørge hvad han har fået, når nu han formegentlig køber noget til mig.

Jeg vil foreslå dig i første omgang, at finde et fint album og når han så får det, kan du jo spørge hvad han synes om idéen med forstørrelsen til soveværelset. Selvom han synes du er skæppeskøn, er det jo ikke sikkert at han vil ''dele dig med andre''. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor privat jeres soveværelse er, men alligevel.... :blush: Det ville jo være ærgerligt at skabe en ''mærkelig stemning'', hvis nu han ikke synes om at de skal hænge i soveværelset, når nu intentionen er at gøre ham super glad og stolt. :wink:

0

Jeg giver ham et album med de forskellige billeder samt personlig hilsen/brev til ham i bogen..og så vil jeg få forstørret det bedste af dem i forholdvis stort format, som skal hænge i soveværelset eller hvor han nu har lyst :) men de billeder jeg skal have taget er ikke nøgenbilleder, men billeder/album som kan stå fremme" selvom far og andre er på besøg hahahn

Billederne skal være inspireret af dem som jeg har vedhærftet i min tråd.

Men synes et album ville være en super god idé og et billede i ramme også, du kan jo bare vælge et som ikke er total nøgenbilelde :)

0

Tak for svarene so far..

Det billede jeg kunne tænke mig at forstørre til soveværelset er et hvor men faktisk kun kan se min ryg og lidt af mine baller. Så det er ikke helt kriminelt :)

Måske jeg bare skulle gøre det også putte resten i et album eller en kalender.

0

Annonce ♥