Guest SigneFlor

Kirken-Bliver det for meget?

14 indlæg i dette emne

Vi har valgt min dygtige veninde som bare synger såååå smukt, til at synge i kirken.

Hun skal synge ''You raised me up'', måske med en violinist (hvis vi kan finde en billig en).

Når vi så går ud hånd i hånd, synger hun ''Kvinde min'' med Kim Larsen, hvor vi så ønsker en guitarist til.

Bliver alt dette for meget ??

Først går Heidi ind med sin far (hun er den med bukserne på :biggrin: ), hun stiller sig oppe ved alteret. der noget andet kirkemusik end ''Here comes the bride'' , som hun kan gå ind til.V

Vi har så valgt at jeg går nr. 2 med brudepigerne efter (3 stk) også til ''Here comes the bride'', fordi jeg ligesom er pigen i forholdet :lol:

Jeg tænker bare, om dette scenarie bliver for meget af det gode ?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det lyder super smukt og personligt! Hvad siger Heidi? Hvis hun er med på den, skal I da bare gøre det. Jeg synes slet ikke, det er for meget. Der er mange, der kommer ind med adskillige brudepiger og brudesvende, så jeg synes ikke, det er for meget, at I kommer ind ad flere omgange. Ville gerne være en flue på væggen:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at I er helt forskellige i hvilken rolle i gerne vil spille, det kunne godt nok blive bøvlet med to bridezillaer..

Synes det er svært at forestille sig, for det lyder meget showagtigt, men det er også kortet ned til to linjer, i virkeligheden strækker det sig jo over 45 min! Og når I haar gjort det så personligt mht. hvordan I går ind, så synes jeg I kan gøre det hele som I har lyst til..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med om i begge gik ind til Pachebels canon i D? Den er såå smuk, og faktisk også ret lang så man kan sagtens gå ind til den ad 2 gange. Den skifter også karakter lidt inde i stykket, så man måske kan markere forskellighederne på den måde?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes tonsvis af orgelmusik. I kan evt. Spørge organisten om han har nogle gode forslag. For der er nogen organister der ikke kan spille alt i hele verden. Så snak med organisten. Eller tag en tur i kirke og bliv inspireret. Organisten spiller jo hver søndag ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer