Sara88

Forberedelserne?

35 indlæg i dette emne

De store ting som kirke, feststed, menu, musik, kørsel, ringe og valg af toastmaster har vi gjort i 100% fællesskab.

Alle de andre ting finder jeg inspiration til og fremlægger så mine forslag for H2B, derfra bliver vi så enige om en løsning. Jeg har ikke taget nogle beslutninger alene endnu, på nær mit tøj selvfølgelig ;) Økonomien styrer vi sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo også sådan det "bør" være - altså... at det primært er jer bridezillaer som står for planlægningen :)

Har sgu også lidt ondt af min kæreste, men jeg ved bare at jeg ikke kommer til at kunne lade vær... :tunge:

Carina Stærke... WOW! 3 bryllupper? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Herhjemme er det nok mig der bruger tiden på at surfe og når jeg så har fundet inspiration til noget, viser jeg det til min kæreste, og så vælger vi ud derfra. Vi er egentlig meget fælles om de store ting, som mad, farver, musik, stil osv, men udsmykningen og blmsterarrangementet lader han mig om, da han ved at jeg er ekstrem detaljerytter og har en hel klar ide om, hvordan jeg vil have tingene...

Jeg har selvfølgelig luftet mine ideer for ham, som han har sagt god for, men når det kommer til stykket, så har han trygt lagt det i mine hænder :) (er uddannet visual merchandiser og retail designer, så jeg skulle også gerne vide noget om det!! :wink: )

Jeg må jo så indrømme, at når jeg nu bruger så pokkers lang tid på at surfe inspiration og geniale ideer på nettet, så kan det være så pokkers frustrerende, når han ikke kan se det geniale i mine ideer!! :pokey: :pokey: -HAHA- Bl. a. da han nedlagde veto mod æbler som bordkort!! Pludselig havde han en hel klar mening om hvordan han ville have tingene, hvilket han ellers ikke som sådan har :shooter::lol: NÅ pyt, vi har fundet en anden løsning vi begge er tilfredse med.. og sådan er det jo - kompromis, man kan lige så godt vænne sig til det! hehehehe :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, 3 bryllupper.... og der er ingen mening med galskaben :biggrin:

Kan godt være at der er noget jeg har overset i din planlægningstråd.. haha :)

Lyder suuuper lækkert med brylluppet i Thailand - wauw! Men hvorfor både rådhus og kirke? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja, 3 bryllupper.... og der er ingen mening med galskaben :biggrin:

Kan godt være at der er noget jeg har overset i din planlægningstråd.. haha :)

Lyder suuuper lækkert med brylluppet i Thailand - wauw! Men hvorfor både rådhus og kirke? :biggrin:

Fordi vi havde planlagt at blive juridisk gift i Thailand, men det er droppet. I stedet er der kommet et rådhusbryllup ind fra siden :biggrin: Og ja, kirkebrylluppet var noget vi besluttede helt tilbage i planlægningen. Men ja, nogen egentlig grund er der ikke :biggrin:

0

Del dette indlæg

Her er det mig der står for stort set det hele, og det passer mig ganske fint.. Min kæreste er ret ligeglad med sådan noget, bare han får noget at spise og de gæster han ønsker med bliver inviteret, og ja så selvfølgelig at jeg dukker op :lol:

Vi har aftalt at han selv sørger for hans eget tøj, og sørger for at finde forlover.. Ellers har han ingen jobs endnu.. Vi skal så også ud og kigge på ringe sammen...

Jeg har dog stadig spurgt ham hver gang jeg har haft ideèr, og inden jeg f.eks bookede kirke og lokale :-) Og vi skal da også lave menuen sammen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oz mig der står for planlægningen her. Stod det til Rasmus havde vi blot runde rådhuset en eftermiddag og så var den i vinkel.

Mit kompromis er derfor, at det bliver i kirke og med fest, hvilket jeg ønsker - men vores budget lyder på ca. 50.000,- og med 64 bekræftede gæster skal der derfor tænkes lidt kreativt, prisbillige løsninger og ikke mindst hvad vi (læs: jeg) kan overskue at nå inden brylluppet.

Han giver sin mening til kende, når jeg spørger, men han glæder sig nok inderst inde til det hele er overstået, festen forhåbentlig har været god, men vi ikke skal have et bryllup i baghovedet mere.

Jeg surfer herinde, finder inspiration mv. og beretter da også videre. Men detaljer er han som sådan ligeglad med. Jeg lufter tanker for ham, og så siger han om det er noget for ham, om det lyder for mærkeligt eller om det er op til mig:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer