Guest mdenise

Hjælp til pynt til runde borde

24 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :biggrin:

I må virkelig hjælpe mig, da min kreative sans er gået på ferie :(:huh: ..

Vi skal have runde borde. vedhæfter et billed så i kan se deres standdart opdækning (synes servietterne er kedelige, men gider ikke selv folde 74 servietter haha).

Vores farver er primært vinrød, sølv og hvid. Hvad kan jeg dog pynte bordet med?

Jeg ved jeg skal have favor æsker, men det giver jo ikke den store pynt af midten. De hvide lys på billedet behøver ikke være der..

Blomsterne må ikke være så høje at folk ikke kan se hinanden:)

På forhånd tak :biggrin:

Mange hilsner Maria

post-48988-0-92512500-1330182884.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker lidt i denne stil, men så med de farver du ønsker

Mig og min forlovede er helt vild med denne :a1221: :a1221: , vi overvejer stærkt at det skal være det, det er en smuk dekoration. Og så vi elsker orkideer, samt vi begge kunne blive enige om at vi synes den er rigtig pæn. tak for svar :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt lysfade til bloklys som skal stå på midten af bordet, og så regner jeg med nogle blomster i stil af det her i en cirkel rundt om det... ellers har vi også favour æsker og små risposer som bord deko. :)

Lyder også rigtig fedt. men er stadig helt vild med det andet billede du sendte :)

Redigeret af mdenise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vild med denne pga. enkeltheden. Den er selvfølgelig ikke lav, men den er bare flot:-)

SUPER fed dekoration. Ej hvor er den skøn, den er virkelig stilren. :biggrin: det gad jeg da godt have her hjemme, haha.. Desværre bliver den for høj til bryllupet. Men gemmer billedet, for er helt vild med den. Tak for svar :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have runde borde, og det du skriver med at undgå noget højt, har vi også snakket meget om. Derfor fik vi også idéen med flydelys (har købt skåle og flydelys).

Vi tænker så at servietterne kan være høje, de fjernes jo når folk sætter sig, og så er der "lav" borddækning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også have runde borde, og det du skriver med at undgå noget højt, har vi også snakket meget om. Derfor fik vi også idéen med flydelys (har købt skåle og flydelys).

Vi tænker så at servietterne kan være høje, de fjernes jo når folk sætter sig, og så er der "lav" borddækning.

tak for svar :biggrin: Har også overvejet de høje servietter. det ser rigtig godt ud nemlig.. Og ja, så bliver de jo fjernet :)

Prøver at få min mand med på ideen om flydelys. det er så flot..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt lysfade til bloklys som skal stå på midten af bordet, og så regner jeg med nogle blomster i stil af det her i en cirkel rundt om det... ellers har vi også favour æsker og små risposer som bord deko. :)

Hejsa...

Dejligt du syntes om det her, for det er mig der har lavet bordpynten!

Det vil også se godt ud på et rundt bord!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt lysfade til bloklys som skal stå på midten af bordet, og så regner jeg med nogle blomster i stil af det her i en cirkel rundt om det... ellers har vi også favour æsker og små risposer som bord deko. :)

Hejsa...

Dejligt du syntes om det her, for det er mig der har lavet bordpynten!

Det vil også se godt ud på et rundt bord!

Har du lavet det, du er godt nok dygtig.! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kører samme farvetema som jer :)

Og vi skal sidde ved runde borde.. hvor der er en 5-armet lysestage midt på bordet, og så skal der være 4 gennemsigtige cylindere/glas hvori der kommer knust gennemsigtig glas, og en afskåret rose i, den fyldes så med vand, så rosen ser stor og flot ud.

Så har vi favourbokse som bordkort, det fylder og pynter også lidt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bordpynten er lavet af snoet/ krøllet bonzaitråd med reagensglas i. Tråden koster ca 10,- pr. Meter i blomsterbutikker, men kan købes billige andre steder i større mængder. Har det at bilka nogen gange har det i deres havecentre. Tråden fåes i mange farver og så vælger man de blomster man vil have i. Jeg mener at jeg brugte ca 100 meter til den bordpynt på billedet. Skriv en PM til mig hvis jeg skal tjekke farve og pris der hvor jeg får mit fra...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også sidde ved runde borde, hvorpå der skal være tre enarmede lysetager & en blomsterdekoration. Derudover overvejer jeg at bestille disse til at strø ud på bordet... http://www.confettid...ural_roses.html

Redigeret af Antje1
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer