M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor lyder det godt at samtalen med præsten gik godt og at du også kunne li' ham :cheerleader3:

Af ren nysgerrighed hvordan skal man så ikke gøre når man siger "ja" i kirken? :)

Vildt at der er under en måned tilbage, sikke tiden flyver af sted.

Man skal ikke slå plat eller kroner, eller tøve meget før man svarer.. Man skal bare generelt ikke lave sjov med det :wink:

Synes også det er vildt, for der plejer jo at være flere måneder til :blink:

0

Annonce ♥

Forsinket tillykke med milepælen ! :cheerleader3: Hvor er det vildt!
Nu kommer det hele jo rigtig tæt på! Har selv snart under 2 mdr :o (Holy moly)

Godt du kunne lide præsten, og kender da 2 af de salmer i valgt, ihvertfald pr. navn :blush:

0

Forsinket tillykke med milepælen ! :cheerleader3: Hvor er det vildt!

Nu kommer det hele jo rigtig tæt på! Har selv snart under 2 mdr :o (Holy moly)

Godt du kunne lide præsten, og kender da 2 af de salmer i valgt, ihvertfald pr. navn :blush:

Mange tak :) Det er så vildt! og føler vi mangler tusind ting endnu, selvom vi egetntlig er meget godt med :unsure:

Sad og kiggede på de salmer der bliver foreslået til bryllup og kendte heller ikke størstedelen af dem :blush:

Men kan rigtig godt lide dem vi har valgt :)

0

S.U.

Så havde vi S.U. i går.. Mangler stadig at høre fra 15 personer, men de fleste er det vist underforstået at de kommer og der er et par stykker som vi er ret sikre på ikke kommer :)

Vil nu gerne have officielt svar alligevel :wink: Indtil videre bliver vi 88 personer med dem som har meldt tilbage :)

Regner med at vi bliver ca. 100 hvis vi ikke får nogle uventede afbud :)

Ellers er jeg i fuld gang med at lave bordkort og få styr på de sidste DIY..

Edited by M.Rose
0

Hmm, også kom jeg lige til at læse en tilfældig kommentar på facebook om at min ene veninde skal til PA på lørdag.. Det får altså straks tankerne i gang :tunge:

Må forsøge at sætte forventningerne lidt ned så jeg ikke bliver skuffet hvis der ikke sker noget, men har før tænkt at det godt kunne blive den dag..

H2B tror han skal på PA på fredag.. En af hans kammerater har hvertfald tvunget ham til at være i KBH den dag (han er i jylland lige pt) og hans lillebror skal sjovt nok også herover.. Hmm, er altså lidt spændende :wink:

0

Annonce ♥

Synes da 15 er mange der ikke har meldt tilbage.
Kan da godt være de tænker "de ved da vi kommer" sådan tror jeg flere af vores er, men vi mangler at hører fra 21 endnu! :huh:

Edited by Webmor
0

uha... det er da lidt spændende om hun har dummet sig eller om hun driller.... eller om hun skal til en andens??? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det er hendes kæreste der har dummet sig :wink: Men som du siger kan du jo også være hun skal til en andens :) Hun har bare ikke snakket om andre der skal giftes, men det kan jo godt være..

Synes da 15 er mange der ikke har meldt tilbage.

Kan da godt være de tænker "de ved da vi kommer" sådan tror jeg flere af vores er, men vi mangler at hører fra 21 endnu! :huh:

Synes også det er lidt mange :td: Mange af dem har sagt "ihh, vi kommer" da de fik invitationen, men vil altså gerne have en mere officiel tilbagemelding.. Har sat H2B til at få styr på dem, for dem der mangler at svare er fra hans familie :wink:

Fik lige to svar i går efter jeg havde skrevet, så er sikker de sidste nok skal komme snart :) (ellers kommer jeg efter dem :sm: )

0

15? Og jeg går og er muggen over 2 :shooter: (Tror jeg er ved at blive lidt zilla agtig!) - Min onkel havde heller ikke sagt direkte til OS at han kom, men han mente det var underforstået.... pfff :pokey:

Og håber du skal på PA! :cheerleader3: Jeg går også og er nervøs for hvornår det er mig? Og om jeg overhovedet skal!

0

Annonce ♥

15? Og jeg går og er muggen over 2 :shooter: (Tror jeg er ved at blive lidt zilla agtig!) - Min onkel havde heller ikke sagt direkte til OS at han kom, men han mente det var underforstået.... pfff :pokey:

Og håber du skal på PA! :cheerleader3: Jeg går også og er nervøs for hvornår det er mig? Og om jeg overhovedet skal!

Man kan bare ikke bruge det der underforståede til noget altså! :pokey:

Håber det også, men vil heller ikke blive skuffet hvis det ikke sker på lørdag :)

Har også været nervøs for om jeg overhovedet skulle få en PA, men har fået lidt hint fra H2B om at jeg altså får en på et tidspunkt :wink: men er bare ikke god til at gå rundt og vente på noget som jeg ikke kender datoen på :unsure:

Edited by M.Rose
0

Uhh, så er jeg blevet sat til at pakke noget tøj til H2B's PA i morgen :)

Så fik han ret alligevel, selvom de ikke ligefrem har været så diskrete :wink: Håber han får en rigtig god PA og at de ikke smadrer ham for meget :)

0

Der er også en del af vores der "udbrød sådan noget" da de fik invitationerne.
Og naboen og hans kæreste mødte vi til en stor fest i hallen her i byen, og han brølede jo også at selvfølgelig kommer de. Har ikke hørt fra ham/dem siden.
Så den tør jeg ikke tro på, før han er ædru :wink: Han var ikke kun en der havde fået 2 øl, skal vi ikke sige det sådan :)

Spændende med PA for H2B :biggrin:

0

Der er også en del af vores der "udbrød sådan noget" da de fik invitationerne.

Og naboen og hans kæreste mødte vi til en stor fest i hallen her i byen, og han brølede jo også at selvfølgelig kommer de. Har ikke hørt fra ham/dem siden.

Så den tør jeg ikke tro på, før han er ædru :wink: Han var ikke kun en der havde fået 2 øl, skal vi ikke sige det sådan :)

Spændende med PA for H2B :biggrin:

Synes bare ikke jeg kan bruge det til så meget at de sagde det dengang.. og har slet ikke styr på hvem der sagde det og ikke gjorde :)

Haha, den skal man nok ikke lige regne helt med før han er ædru :wink:

Blev også ringet op af min halvfulde fætter, som er på Roskilde festival, om at han kommer :) Ved at han har booket værelse på hotellet, så tør godt regne med han kommer :wink:

Det er ret spændende selvom han har regnet ud det bliver i morgen :) Er hvertfald spændt på at høre hvor vildt det bliver :wink:

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Hehe.... Ja mon ikke man skal satse på ham som ret sikker. Han kommer næppe til at sidde på hotelværelset mens I andre fester.. I så fald en mystisk fætter ;-)

Hehe, han kan godt være lidt mystisk af og til men ikke så meget at jeg tror han hellere vil sidde på hotelværelset :wink:

0

Uh ha bliver spændende om det er på lørdag der er PA. Vildt at der er så kort tid til, synes lige vi sad på cafeen og talte om bryllup :lol:

Synes nu også det er irriterende folk ikke svarer officielt om de kommer eller ej :pokey: , jeg mangler svar fra 21 om der er SU om 11 dage. Men har lidt en idé om hvem der kommer og ikke kommer, men har alligevel 8 jeg overhovedet ikke aner hvordan de står, det er lidt irriterende, når jeg godt vil i gang med planlægning af det hele :shopping:

0

Polterabend! - i 3 indlæg pga. for mange billeder :wink:

Så blev jeg hevet på PA i lørdags! Fredag aften tog jeg til Fyn (mens H2B var på PA) da jeg skulle til min storesøster fødselsdag dagen efter (eller det var det jeg havde fået at vide :wink:). Havde et par dage før set en kommentar på FB om at min ene veninde skulle til PA på om lørdagen og syntes det var lidt sjovt at min søster holdt fødselsdag når vores brødre, hendes mand samt H2B nok ikke kom.. Så havde en idé om at der nok godt kunne ske noget..

Lørdag bliver min mor ved at køre rundt i at vi skal hente min svigerinde så hun kan køre med til fødselsdagen.. Syntes det var lidt mærkeligt, men da min mor pakkede en masse gaver i bilen tænkte jeg at det nok ikke blev til noget..

Da vi kom derud fik hun lokket mig op i lejligheden for skulle da se deres nye toilet :wink:

Da vi kom derop stod der så 8 skønne piger i stuen samt min nevø og niece!

post-54439-0-65936300-1373475352_thumb.j

Dagen startede med en stor brunch med bl.a. hjemmelavede boller, pandekager og brunsviger.. De havde haft problemer med at finde ud af hvad der var min livret, men var kommet frem til at jeg hvertfald godt kan lide pandekager og brunsviger så det skulle jeg da have :wink:

post-54439-0-69105300-1373475689_thumb.j

Efter brunchen tog min mor hjem med min nevø og niece som hun så passede resten af dagen og jeg fik besked på at klæde om..

Slap for en masse udklædning, men fik noget sportstøj på :)

Så gik vi ned til bilerne og jeg fik bind/tørklæde for øjnene :) Havde ingen idé om hvor vi var på vej hen.. Især fordi min svigerinde kørte lidt forkert :wink:

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Efter køreturen blev jeg ført hen til det sted hvor vi skulle være og imens de sidste ting blev gjort klart blev jeg truet med mandestrip og med at de ville gå deres vej også skulle jeg finde dem :wink:

Da jeg fik tørklædet af vidste det sig at vi var på Eventgården i Odense!

Her blev vi delt op i to hold som skulle konkurrere mod hinanden :) Vi skulle bl.a. lave forskellige teambuilding opgave, rappelle og spille bordfodbold :) Mit hold vandt selvfølgelig :wink:

Jeg prøvede både at rappelle baglæns(normalt) og forlæns selvom jeg aldrig har prøvet det før! Det var så fedt! :) og så var min ene veninde som er virkelig højdeskræk så sej at hun også gik med op på taget og rappellede ned!

post-54439-0-95796100-1373475981_thumb.j post-54439-0-86157100-1373475930_thumb.j

post-54439-0-90874800-1373475988_thumb.j post-54439-0-50776700-1373475914_thumb.j

post-54439-0-67784900-1373475942_thumb.j post-54439-0-75531400-1373475950_thumb.j

post-54439-0-57714000-1373475892_thumb.j post-54439-0-08961500-1373475901_thumb.j

Da vi var færdige med opgaverne spiste vi pølsehorn, pizzasnegle og drak champagne :) Efterfølgende hyggede vi med kongespil (som mit hold også vandt, selvom vi var en del bagud), snakkede og drak indtil vi skulle videre :)

post-54439-0-07742900-1373475880_thumb.j

post-54439-0-00351000-1373475921_thumb.j post-54439-0-94038600-1373475909_thumb.j

0

Så skulle vi ud i bilerne igen :) Denne gang fik jeg ikke tørklæde på, men var så optaget af at snakke med mine veninder at jeg først ikke lagde mærke til hvor vi var på vej hen.. Men opdagede så at vi var på vej til Søllinge, hvor min søster bor :)

I Søllinge var mine brødre og svoger i fuld gang med at lave aftensmad til os :) De havde været til H2B's PA dagen før, så de var lidt trætte :wink:

Lige pludselig forsvandt drengene og der kom en dame ind. Hun præsenterede sig som Randi og hun var altså orgasmeterapeut! Så fik en stor vibrator i hånden som jeg skulle navngive(den kom til at hedde Jan) også fik jeg vide at jeg skulle hen på sofaen.. Var ret skeptisk, og det viste sig at det var for sjov og at vi skulle have dildoparty! :)

post-54439-0-38724000-1373476318_thumb.j post-54439-0-53483500-1373476325_thumb.j

Det var virkelig sjovt og vi fik kørt en del shots ned ;) Efter vi havde set varerne viste det sig at pigerne havde købt at gavekort til mig så jeg skulle købe noget! Syntes det var lidt akavet(mest pga. H2B's to søstre var der), men fik da bestilt et par ting :wink:

Resten af aftenen/natten gik med fest i haven :)

post-54439-0-83799500-1373476330_thumb.j

Der var en virkelig fantastisk PA lige i min ånd! :cheerleader3:

og er så taknemmelig for de skønne piger som gad bruge tid på at planlægge det og flytte deres fødselsdag for at møde op! :thanks:

Edited by M.Rose
0