M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

992 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lyder som en rigtig dejlig pa.. Og skønne billeder

Det var en helt fatastisk PA :) og i har kun fået et lille udpluk af billederne :wink:

Ej hvor festligt altså! Skønne billeder. Jeg nåede lige at SHIT mht at skulle hen på sofaen sammen med en orgasmeterapeut... Shit mand! Hahaha!

Heh, tænkte også SHIT da hun sagde det og tror jeg så ret mærkelig ud i hovedet! :blink: Men det var heldigvis for sjov :)

Ej, en SKØN polter! Hvor dejligt at de fik lavet en dag lige i din ånd :-)

Det var så skønt :) Har ellers været lidt i tvivl om det blev en fordi mine venner og familie er så spredt over landet..

Lyder som en rigtig skøn PA. Jeg har selv rapellet nogle gange og synes også det er helt vildt fedt, sejt at du tog den forlæns ned, det virker helt vildt skræmmende. GP

Det er vildt fedt! :) Skulle lige over de første par meter hvor jeg slet ikke havde styr på balancen da jeg gjorde det forlæns, men så var det også rigtig sjovt :) Var lidt i tvivl om jeg turde forlæns, men hvornår skulle man ellers gøre det :wink:

Uhh det lyder som en skøn dag! Dejligt i begge fik jeres polter 'overstået' - Ihh jeg gruer gevaldig over om vi skal afsted og i givet fald hvornår..,

Håber bare de er så søde ved os! :)

Det var en rigtig skøn dag :) Synes også det var ret svært at gå og tænker over hvornår det sker og om det overhovedet sker, så er glad for jeg bare kan koncentrere mig om brylluppet nu :)

Krydser fingre for at de er søde ved jer :) Er SÅ glad for at jeg ikke skulle sælge ting eller ydmyges en hel masse!

0

Del dette indlæg

Uuuh fed polter!!! Og hvor er jeg dog bare nød til at prøve rappeling! Det ser jo for vildt ud!!

Hvor grineren med orgasme terapeuten! Jeg havde nok ikke været så frisk - men tager hatten af for at du rent faktisk fik navngivet dit udstyr :wink:

Dejligt at du også har fået "en veldokumenteret" (som H2B siger) dag! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Uuuh fed polter!!! Og hvor er jeg dog bare nød til at prøve rappeling! Det ser jo for vildt ud!!

Hvor grineren med orgasme terapeuten! Jeg havde nok ikke været så frisk - men tager hatten af for at du rent faktisk fik navngivet dit udstyr :wink:

Dejligt at du også har fået "en veldokumenteret" (som H2B siger) dag! :loveshower:

Det er en virkelig fed oplevelse! Vil hvertfald rigtig gerne prøve det igen på et tidspunkt :)

Hah, tror bare der røg et tilfældigt navn ud af mig :wink: Vidste ikke lige helt hvad jeg skulle hvad jeg skulle mene om det :)

Det er skønt at have så mange billeder bagefter, og har ikke fået de alle endnu! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt at høre, at du havde en super dejlig PA og fedt med alle de forskellige ting du blev udsat for :wink: Lyder til at det lige har været i din ånd.

Jeg er sgu meget spændt på min PA, når den engang kommer.... Glææder mig, men er samtidig lidt nervøs :rolleyes::unsure:

0

Del dette indlæg

Hvor skønt at høre, at du havde en super dejlig PA og fedt med alle de forskellige ting du blev udsat for :wink: Lyder til at det lige har været i din ånd.

Jeg er sgu meget spændt på min PA, når den engang kommer.... Glææder mig, men er samtidig lidt nervøs :rolleyes::unsure:

Det var en super PA :) og bliver så glad af at se på billederne her bagefter :)

Kan godt forstå du er spændt og nervøs! Glæder mig til at høre hvad du bliver udsat for :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: 2 ugers milepæl! :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvor er det vildt det er så tæt på nu! er vant til at sige at der er laaang tid til brylluppet, men det er der bare ikke mere! Glæder mig stadig rigtig meget, men er ved at være en smule stresset :wink:

De sidste par uger er der sket en masse på bryllupsfronten, men har ikke lige fået skrevet herinde så der kommer lige en oversigt her:

Gæsteliste: alle har meldt tilbage nu efter vi blev nødt til at hive fat i de sidste :wink:

Vi bliver 99 til festen og ca. 63 til brunch dagen efter :) Skønt der er så få afbud på trods af ferie og at så mange kommer dagen efter :)

Brudevals: vi er gået i gang med at øve brudevals og har faktisk ok styr på det :)

Kommer ikke til at blive i takt til musikken, men hvis vi bare ikke træder for meget på hinanden eller vælter så er det vist en succes :wink: Var lige ved at blive helt rørt mens vi øvede for vi danser næsten aldrig sammen :7himmel:

Bryllupsrejse: har fået en endelig rejseplan og har betalt det sidste :) Derudover er jeg blevet vaccineret mod difteri-tetanus og hepatitis A. H2B har ikke nået det endnu..

H2B's tøj: har vist ikke fået lavet et indløg om H2B's tøj! Han bruger ikke jakkesæt som han købte for et par år siden som er rigtig flot til ham! Han har i denne uge fået købt en ny skjorte (som passer rigtig godt til kjolen) og et slips.. Han bliver så flot!

post-54439-0-16857800-1373749286_thumb.j post-54439-0-86862800-1373749277_thumb.j

Se bort fra at jeg er småfuld :wink:

Bordplan: da hotel mutter går på ferie nu, har vi sendt en bordplan til hende i går!

Syntes godt nok det var en svær opgave og er stadig ikke 100% tilfreds, men tror jeg ikke jeg kan blive lige på det punkt..

Vi har forsøgt at blande familie og venner, men sørget for at folk har nogen de kender og sidder sammen med nogen vi tror de kan snakke godt med :) Tænker de alligevel ender i de "normale" grupper efter middagen så (især mig) ville gerne blande folk lidt så de får snakker med nogle andre.

post-54439-0-16458100-1373749467_thumb.j

Bordopstillingen

DIY: Fik i går printet ud til de menukort, gæstebog, takkekortsbanner og teksten til "I Danmark er jeg født".. Så det kan jeg hygge mig med at skære ud osv. de næste to uger..

Derudover har H2B's moster lavet et rigtig flot omslag til gæstebogen, men billedet ligger på min mobil og kan ikke lige få det overført så det må i vente med at se..

post-54439-0-99539900-1373749234_thumb.j

Kjole: jeg tager til Fyn i morgen og bliver derovre indtil brylluppet. På mandag skal min søster og jeg hente min kjole! Vi kan heldigvis låne den store bil så den ikke bliver krøllet.

Glæder mig til at se den igen :7himmel:

Udover det har H2B pudset toastmaster gong-gong'en.. Den er blevet virkelig flot og meget skinnende!

post-54439-0-85893900-1373749262_thumb.j post-54439-0-22817900-1373749252_thumb.j

Før og efter billeder

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Sikke et flot par i er 😃

Iiiih hvor er det da også bare super fedt med en toastmaster gongong ...rigtig sjov ide 👍👍

Der er ved at være godt styr på det hele nu, lyder det til.

Lige om lidt kommer dagen ❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EEej, hvor lyder det som en fantastisk polterabend :7himmel:

Og hvor har du nået meget siden jeg var herinde sidst :thumbsupsmileyanim: Totalt surrealistisk at det er så tæt på nu - kan godt forstå hvis der begynder at være lidt stress på. Men HUSK nu at nyde det hele! Forhåbentlig kommer vi aldrig til at gøre det igen :happy:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen! Og kan helt igennem godt følge dig mht til stressen! Jeg fik lige kigget i kalenderen, og fik et sus i maven! Og jeg har da endda en hel måned endnu :wink:

Det er da et lækkert jakkesæt din H2B har - og det skal nok se perfekt ud med den skjorte til!

Er glad for at vi kun bliver halvt så mange som jer, til festen! For jeg synes det har været rigeligt svært at placere 50!

Og jeg går stadig og fifler med bordplanen - for jeg er ikke tilfreds! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at se, du havde et vellykket Polterabend :) Så super hyggeligt/sjovt ud.

Det var virkelig hyggeligt og sjovt :)

2 UGER!! Tillykke med milepælen... :loveshower:

Mane tak! Synes stadig det er ret vildt at det er så tæt på nu!

UH, tillykke med milepælen!! Weeee, det er snart :cheerleader3: :cheerleader3:

Det lyder til I har styr på rigtig meget :thumbsupsmileyanim:

Mange tak! Vi har heldigvis fået styr på en del og er sikker på vi nok skal nå det :)

Sikke et flot par i er

Iiiih hvor er det da også bare super fedt med en toastmaster gongong ...rigtig sjov ide

Der er ved at være godt styr på det hele nu, lyder det til.

Lige om lidt kommer dagen ❤

Tak :) Det er et par år siden så ser ikke helt sådan ud mere :wink:

Synes også det er fedt med en gonggong, men bliver sikkert træt af den i løbet af aftenen hvis der kommer mange indslag..

Ej. Stort tillykke med milepælen i går

Mange tak :)

0

Del dette indlæg

EEej, hvor lyder det som en fantastisk polterabend :7himmel:

Og hvor har du nået meget siden jeg var herinde sidst :thumbsupsmileyanim: Totalt surrealistisk at det er så tæt på nu - kan godt forstå hvis der begynder at være lidt stress på. Men HUSK nu at nyde det hele! Forhåbentlig kommer vi aldrig til at gøre det igen :happy:

Det var også en helt fantastisk PA, selvom der var en del der ikke kunne komme pga. landsstævne og festival :)

Der er heldigvis begyndt at ske en del nu, selvom vi har været ret gode til at udskyde ting for der er jo laang tid til hehe..

Det er så vildt! Har fået lidt mere ro på nu og går bare og nyder det hos mine forældre mens jeg laver det sidste DIY og kigger en masse på min kjole som blev hentet i går :)

Tillykke med milepælen igår! :cheerleader3: Glæder mig til jeg selv når så langt! :wink:

Mange tak! :)

Tillykke med milepælen! Og kan helt igennem godt følge dig mht til stressen! Jeg fik lige kigget i kalenderen, og fik et sus i maven! Og jeg har da endda en hel måned endnu :wink:

Det er da et lækkert jakkesæt din H2B har - og det skal nok se perfekt ud med den skjorte til!

Er glad for at vi kun bliver halvt så mange som jer, til festen! For jeg synes det har været rigeligt svært at placere 50!

Og jeg går stadig og fifler med bordplanen - for jeg er ikke tilfreds! :)

Kan godt forstå du får et sus i maven! Synes den sidste måned er gået vildt hurtigt!

Synes også det er et rigtig lækkert jakkesæt og det sidder bare så godt på ham :) H2B har prøvet det sammen med skjorten og slipset nu (men jeg har ikke set det sammen) og han siger det ser vildt godt ud! Glæder mig til at se ham i det i kirken :7himmel:

Synes godt nok også det var svært og er stadig ikke 100% tilfreds, men tror ikke det kan blive bedre..

Tillykke med milepælen igår... Det er jo lige om lidt nu :-)

Mange tak :)

Tillykke med milepælen..

Glæd dig ! :-)

I har også vielse kl 12.00 ikke? Nyd den tidlige vielse og derfor den lange dag, for den kommer til at gå så hurtigt..

Mange tak :) Glæder mig også rigtig meget!

Vi har vielse kl. 11:30 så det bliver også en dejlig lang dag :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Så blev kjolen hentet i går! Tog til Vejle med min søster og vidste faktisk ikke helt om jeg skulle prøve kjolen eller om vi bare fik den med..

Vi var derovre ca. 30 min. før jeg havde en tid, men kom til med det samme! :) Fik kjolen på og fik lidt tips til hvordan jeg skal få den på så håret ikke bliver ødelagt og hvordan man binder snøren og sørger for at det skørtet sidder pænt..

Fik også vist alle de små ændringer vi aftalte der skulle laves sidst.. Da vi fik vist hvordan slæbet skal hejses op, syntes ekspedienten ikke det kom ordentlig op så det skulle lige ændres.. Derudover opdagede vi at der manglede en tand i kammen til sløret og lidt perler..

Troede først lige at vi skulle til at køre derover igen (kunne jeg ikke lige overskue!), men de lavede det med det samme og skulle ikke betale mere for det! :)

Så nu kan mit slæb både hejses op udvendigt og indvendigt!

Nu hænger kjolen, sløret og skørtet i gæsteværelset hvor jeg sover så kan se på den hver dag :7himmel: Er stadig helt vild med den og synes den bliver flottere hver gang jeg ser på den! :7himmel:

Min far blev nødt til at hænge en krog i loftet fordi slæbet er så langt! Hehe :tunge:

Ellers er jeg i fuld gang med at lave bordkort og menukort :)

post-54439-0-05872200-1374000932_thumb.j

Kjolen og ringskørtet der hænger i kroge fra loftet

post-54439-0-61866100-1374000941_thumb.j

Forsiden

post-54439-0-18993400-1374000952_thumb.j

Udsmykning langs snøreryggen

post-54439-0-85311100-1374000964_thumb.j

Close up af mønsteret ved hoften

post-54439-0-10797900-1374000977_thumb.j

Menukortene er skåret ud og der er sat dobbeltklæbende tape på

post-54439-0-56305500-1374000985_thumb.j

Bordkortene ligger i pres så blonden sidder ordentligt fast

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih hvor spændende og dejligt du har fået den hjem :) glæder mig til sneak peak!!

Super at de bare lige kunne ordne manglerne med det samme! Tænker at det bliver endnu mere virkeligt mår kjolen er hjemme. Om ikke længe slår du øjnene op og så er det jeres store dag :)

0

Del dette indlæg

Iiiih hvor spændende og dejligt du har fået den hjem :) glæder mig til sneak peak!!

Super at de bare lige kunne ordne manglerne med det samme! Tænker at det bliver endnu mere virkeligt mår kjolen er hjemme. Om ikke længe slår du øjnene op og så er det jeres store dag :)

Det er så skønt at kunne gå ind og kigge på den når jeg har lyst :7himmel: Det var så lækkert at det bare lige kunne ordnes! Kunne slet ikke overskue at vi skulle køre frem og tilbage igen for havde jo regnet med at få kjolen med.. Det bliver meget virkeligt når kjolen hænger herhjemme og bare venter :)

Glemte desværre at tage kamera med til panayotis så du må nøjes med lidt billeder hvor den er blevet hentet :)

ih.. spændende.... Vi vil se billeder! Jeg husker noget om at din kjole er helt vildt smuk, så det bliver fedt at se den tilpasset og klar til dagen... :)

Glemte at få kameraet med så har kun billeder hvor den hænger på værelset.. Så der kommer nok først nye billeder med den på fra brylluppet desværre.. Og hvor så du bare smuk ud :loveshower: Var det til at holde ud at have den store kjole på? Er begyndt at bekymre mig om ting som at have det for varmt og hvordan jeg lige skal håndtere toiletbesøg :wink:

0

Del dette indlæg

Det er så skønt at kunne gå ind og kigge på den når jeg har lyst :7himmel: Det var så lækkert at det bare lige kunne ordnes! Kunne slet ikke overskue at vi skulle køre frem og tilbage igen for havde jo regnet med at få kjolen med.. Det bliver meget virkeligt når kjolen hænger herhjemme og bare venter :)

Glemte desværre at tage kamera med til panayotis så du må nøjes med lidt billeder hvor den er blevet hentet :)

ih.. spændende.... Vi vil se billeder! Jeg husker noget om at din kjole er helt vildt smuk, så det bliver fedt at se den tilpasset og klar til dagen... :)

Glemte at få kameraet med så har kun billeder hvor den hænger på værelset.. Så der kommer nok først nye billeder med den på fra brylluppet desværre.. Og hvor så du bare smuk ud :loveshower: Var det til at holde ud at have den store kjole på? Er begyndt at bekymre mig om ting som at have det for varmt og hvordan jeg lige skal håndtere toiletbesøg :wink:

Tak :7himmel:

Åh den var så varm... Men jeg vænnede mig faktisk lidt til det..... Altså jeg vil sige: den var mega varm, mit slør og det yderste lag tyl havde det med konstant at sætte sig fast i palietterne på kjolen, og der kom små dyr op i alle tyllagene... MEN, selvom det lyder af mange ulemper, så var det altså bare det hele værd med den kjole. Kjolen i sig selv opvejede for alle ulemperne og overgik faktisk fuldstændig, så de intet betød og tilbage var kun den fantastiske kjole, som jeg allerede savner at have på!! :a1221: Så det skal nok gå.... Sørg for at have en vifte til dagen - DEN er guld værd!

Toiletbesøg var faktisk slet ikke så slemt... Jeg kunne dog ikke gøre det alene... Skulle have hjælp til at få fat i alle lagene og hive op og så bagge ind i toiletbåsen og sætte sig ned... Men det gik forbløffende let i virkeligheden......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer