M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:2 måneders milepæl! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det blev da lige fejret med 4 timers skriftlig eksamen og efterfølgende læsning til den næste eksamen :wink: Glæder mig til det her eksamensræs er ovre så jeg bare kan koncentrere mig om bryllup igen (med god samvittighed :wink:) :)

Ååh ja jeg kender den med samvittigheden!

Jeg stemmer for at alle os der læser de gode uddannelser (læs: især dig og mig !!) vi er bare bestået her i år! Ikke alt det eksamens pjat når man skal giftes ;)

Synes helt klart også vi bare skal bestå! :) De må da forstå at det er meget vigtigere at lave bordkort osv :wink:

Tillykke tillykke

Og altså hatten af for jer der både magter at rumme bryllup og studie.. Jeg ville seriøst blive psykotisk!

Mange tak :) Synes også det er ret svært at rumme begge dele af og til.. Men det er heldigvis ovre om et par uger :)

forsinket tillykke med milepælen.... :balloons:

Nu kan jeg ikke huske om jeg fik kommenteret på dine billeder, men jeg nåede at se dem. Og de er altså bare så gode. flotte billeder.

Mange tak for begge dele :) Glæder mig så meget til jeg kan vise dem til H2B..

0

Synes helt klart også vi bare skal bestå! :) De må da forstå at det er meget vigtigere at lave bordkort osv :wink:

LIGE PRÆCIS! De fatter slet ikke hvor svært det er! Og hvor stort et pensum der er på sådan et bryllup :tunge:

0

Annonce ♥

Forsinket tillykke med milepælen, og held og lykke med eksaminerne :-)

Mange tak :) Får vist brug for en del held til den næste for det er en dræber :unsure:

LIGE PRÆCIS! De fatter slet ikke hvor svært det er! Og hvor stort et pensum der er på sådan et bryllup :tunge:

Hehe, nej vi må lige have forklaret dem det :)

Ej og jeg missede billederne!! :( Æv ...

Tillykke med milepælen! :cheerleader3::cheerleader3:

Hmm, overvejer lidt at ligge dem herind igen alligevel.. Det var vist mest pga. titlen så jeg fik dårlige nerver hver gang jeg gik på BK :tunge:

Tillykke med milepælen (i går).... :cheerleader3:

Mange tak :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

PIFT PIFT !!!! Hold da op en steg!

Wau..... Der er en der bliver glad der hva!!!! Oh yeah!

Tak :blush::) Håber han bliver glad :) Glæder mig hvertfald rigtig meget til at vise ham billederne :)

0

Update over de sidste par uger

Har haft ret travlt med eksamner det sidste stykke tid, så har slet ikke fået skrevet hvad vi har lavet det sidste stykke tid :)

Har fået købt parfume til dagen. Det blev til Armani Code :) Har altid været vild med duften, men har aldrig haft den så nu skulle det være :wink: og synes pumpen er så fin, selvom det ikke betyder noget for duften..

post-54439-0-14390600-1370981185_thumb.j

Er også kommet til at købe en ekstra morgengave til H2B :) Han er vild med whisky så har købt en whisky karaffel til ham :) Købte den før jeg fik taget boudoir billeder så vidste ikke hvor frække de ville blive så tkom frem til at jeg også gerne ville give ham noget som han kunne have stående fremme :)

post-54439-0-89805800-1370981355_thumb.j

Fik som sagt smagt prøvesmagt bryllupskage for et stykke tid siden :) Vi smagte 2 rimelig store kager! En med passionsfrugt mousse og en med mango :) Er lidt i tvivl om vi skal tage den med passionsfrugt eller om vi skal have begge dele for de var begge rigtig gode :)

Derudover har vi fået aftalt møde med præsten :) Det var lidt svært at finde en dag da han bor i nordjylland så skal sætte en del tid af til at komme derop :) Men d. 27 juni skal vi op og snakke med ham :) Det er H2B's feltpræst fra han var udsendt så han kender ham godt, men jeg har aldrig mødt ham...

I går fik vi afleveret ringene til indgravering og oppudsnig (eller hvad det nu hedder). Vi bruger vores forlovelsesringe til vielsesringe så de skal lige gøres pæne til dagen..

Får indgravet fornavn og 27/7-13 med lidt krummeluret skrift :) Det var H2B der afleverede dem så ved ikke helt hvordan det kommer til at se ud, men tror det bliver flot :)

1

Hihi, der er altså også et eller andet specielt over en parfume med luftpude man skal trykke på for at spraye parfumen... :wink:

Det er en vildt fed whiskey karaffel - den bliver han da bare helt vild glad for. :thumbsupsmileyanim:

Vi har ikke hørt fra vores præst endnu - men det tager jeg ikke så tungt da jeg hører herindefra, at det er meget normalt man først gør det en uge eller to før vielsen, så der er tid endnu for os. Men det var da noget af en tur I skal på, for at kunne komme til at tale med jeres præst.. Håber I kan finde på nogle sjove kørelege eller lignende, for at turen ikke skal føles så lang....

0

Annonce ♥

Jeg har også brugt Armani Code i flere år, den er rigtig god, og den holder rigtig godt... :) Jeg er desværre selv blevet lidt træt af den, men sådan er det jo... Så skifter man lidt og vender tilbage efter nogle år... Det er i hvert fald et godt valg... :)

I forhold til kagen, så tag da begge dele... Det lyder virkelig lækkert, og hvis I ikke kan beslutte jer... :wink:

0

Flaskers udseende ER vigtigt (som vi jo fandt ud af med vinflaskerne), så det ville helt sikkert have været et købsargument for mig med en fin pumpe :thumbsupsmileyanim:

FED whiskeykaraffel! Det er da en super morgengave du får givet ham!! :super:

0

Hihi, der er altså også et eller andet specielt over en parfume med luftpude man skal trykke på for at spraye parfumen... :wink:

Det er en vildt fed whiskey karaffel - den bliver han da bare helt vild glad for. :thumbsupsmileyanim:

Vi har ikke hørt fra vores præst endnu - men det tager jeg ikke så tungt da jeg hører herindefra, at det er meget normalt man først gør det en uge eller to før vielsen, så der er tid endnu for os. Men det var da noget af en tur I skal på, for at kunne komme til at tale med jeres præst.. Håber I kan finde på nogle sjove kørelege eller lignende, for at turen ikke skal føles så lang....

Synes også der er noget over det :wink:

Håber han bliver glad :) Synes hvertfald den er rigtig flot :)

H2B er venner med præsten på FB så har nok lidt mere kontakt med præsten end man normalt har :wink: Men har også hørt det er meget normalt med 1-2 uger før vielsen..

Det er ret langt, og er også ret imponeret over at han gider tage til Fyn for at vie os! Tager turen på MC så der bliver ikke så mange kørelege, bortset fra færgeturen til Århus :)

Jeg har også brugt Armani Code i flere år, den er rigtig god, og den holder rigtig godt... :) Jeg er desværre selv blevet lidt træt af den, men sådan er det jo... Så skifter man lidt og vender tilbage efter nogle år... Det er i hvert fald et godt valg... :)

I forhold til kagen, så tag da begge dele... Det lyder virkelig lækkert, og hvis I ikke kan beslutte jer... :wink:

Lgodt at den holder :) Kender godt det med at blive træt af parfumer når man har brugt dem i lang tid :wink: Har et par stykker lige nu der bare skal bruges op så jeg kan få nogle nye :wink:

Tror også vi ender med begge dele for de var virkelig gode på hver sin måde :)

0

Annonce ♥

Flaskers udseende ER vigtigt (som vi jo fandt ud af med vinflaskerne), så det ville helt sikkert have været et købsargument for mig med en fin pumpe :thumbsupsmileyanim:

FED whiskeykaraffel! Det er da en super morgengave du får givet ham!! :super:

Du siger noget :wink: Må indrømme at det også lige var det sidste det overbeviste mig om at købe den :blush:

Jeg er hvertfald tilfreds med gaven, så det håber jeg også han bliver :wink:

Årh kage mmmm. Tag den med passion :) Eeeelsker passion i lagkage.

Jeg ville ønske min mand drak sådan noget. Syntes det er så fedt at kunne købe den slags udstyr :thumbsupsmileyanim:

Den var også virkelig god og meget frisk :) Men tror vi ender med begge dele..

Kan ikke selv lide whisky, men synes karaflerne er ret flotte :wink: Men ja, der er ret fedt at kunne købe sådan noget :)

0

Hold da kæft hvor er det bare nogle super flotte billeder, du er bare så smuk. :loveshower: Hvor var det du fik taget billederne henne og hvad måtte du slippe?

Tak :):blush:

Fik taget dem hos Martin og louise i Hvidovre :) Kom af med 2.870 kr. ialt for 12 billeder(både digitalt og på print) :)

Edited by M.Rose
0

Så fik jeg endelig hentet mine billeder i går :) De er blevet pakket så fint ind :7himmel: Glæder mig rigtig meget til at give dem til H2B :) Opdagede desværre da jeg kom hjem at jeg har fået to af det ene billede også mangler det billede jeg havde bestilt i stedet, men har skrevet til dem og håber vi finder ud af det :) Men er glad for jeg lige tjekkede, selvom det var mest for at være sikker på at det var mine billeder så jeg ikke gav ham billeder af en fremmed :wink:

Bortset fra den lille fejl er jeg meget tilfreds med dem :)

post-54439-0-15819900-1371115191_thumb.j

Redigeret: Har fået fat i dem og de sender det manglende billede til mig :) Super service :)

Edited by M.Rose
0

Lækkert, det bliver han helt sikkert glad for. Det er nogle flotte billeder.

Jeg er virkelig på bar bund med morgengave. Vi har aftalt ikke at bruge så mange penge på den...

0