M.Rose

J&M -sommerbryllup 2013 (TTD billeder)

993 posts in this topic

Årh jeg ville også gerne have haft fingrene i en blonde-brudekjole. :)

Men det var bare overhovedet(!) ikke lige så pænt som jeg havde forestillet mig.

Men det kunne være jeg skulle holde øje med sådan en - om ikke andet til en aften-skifte-kjole. :)

Prøvede ellers en blondekjole som var virkelig flot, men den gav bare ikke samme sus i maven som min kjole :)

Heh, tænkt det var ok så længe det var en kjole jeg kunne bruge bagefter :wink:

Ih hvor er den bare så fin ❤

Mange tak :) Håber den er lige så flot når den ankommer :)

0

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:Lige en forsinket 3 måneders milepæl! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Har været på Fyn og i Jylland til diverse fødselsdage så har helt overset vores 3 måneders milepæl :) Ih, synes det er ved være ret tæt på nu :)

Edited by M.Rose
0

Annonce ♥

Ih! Stort tillykke med milepælen! :cheerleader3:

Stort tillykke med milepælen. Ja, det sniger sig hurtigt tættere på!! :a1221:

Tillykke med milepælen :) Du har helt ret, det er vildt det nærmer sig så meget :)

Mange tak :) Synes det er gået så hurtigt! og det gør det heller ikke bedre at alle jeg snakker med lige skal kommentere på at det jo er snart og om vi er ved at have styr på det hele :wink:

0

Annonce ♥

Bordkort - lidt frustration

Er begyndt at arbejde videre med udkastet til bordkort :) Vi er egentlig blevet meget godt tilfredse med formen og størrelsen nu, men kan ikke blive enige om hvordan navnet skal skives på! Min oprindelige idé var egentlig at navnet skulle printes på sølvfarvet transparent papir, men H2B synes ikke det fungerer (og er heller ikke helt sikker på jeg gør..). Han synes så vi skal skrive navnene på i hånden med sølvfarvet skrift. Problemet er bare at jeg ikke har særlig pæn håndskrift(synes jeg hvertfald ikke selv, og er ret overbevist om at det bliver grimt hvis jeg gør det) så skal have nogen til at gøre det for os hvis det er..

Og lige nu irriterer tanken om at det nok ikke bliver lige når det bliver skrevet i hånden mig ret meget!

Er det nogen der har nogle gode idéer til hvordan vi løser det?

Har lige nogle billeder af aftenens 3 udkast:

post-54439-0-90272300-1367361818.jpg post-54439-0-91996000-1367361825.jpg post-54439-0-23397800-1367361834.jpg

Edited by M.Rose
0

Først et forsinket tillykke med milepælen....

Ang jeres bordkort er jeg mest til den sidste... Har en ide til at få navnet på, men måske lidt dyrt.... Køb de der ark med bogstaver og sæt på... Eller måske du kan få sådan en stor linial, hvor det står bogstaver på, hvor man bare skal følge stregerne... Håber du ved hvad jeg mener :-)

0

Tillykke med milepælen! :cheerleader3:

Mht bordkortene, så er jeg mest til den hvor det transparente papir følger kartonet ud i buen. Så hænger det ligesom lidt mere sammen :) I kan ikke printe teksten på det transperante papir?

0

Annonce ♥

Hmm... Svært spørgsmål. Tror jeg er enig i at den i midten ser pænest ud :)

Men hvordan det kan løses bedst har jeg desværre ikke nogle ideer til :(

Tror bare jeg begynder at tegne det grønne stykke op og klippe det ud, så kommer resten nok lige pludeselig :)

Først et forsinket tillykke med milepælen....

Ang jeres bordkort er jeg mest til den sidste... Har en ide til at få navnet på, men måske lidt dyrt.... Køb de der ark med bogstaver og sæt på... Eller måske du kan få sådan en stor linial, hvor det står bogstaver på, hvor man bare skal følge stregerne... Håber du ved hvad jeg mener :-)

Har også overvejet at købe ark med bogstaver, men tænker det bliver et problem med de lange navne.. Ved godt hvad du mener med linealen :) Det er også en god idé, men igen samme problem med lange navne..

Mht bordkortene, så er jeg mest til den hvor det transparente papir følger kartonet ud i buen. Så hænger det ligesom lidt mere sammen :) I kan ikke printe teksten på det transperante papir?

Mange tak :)

Det er også den jeg bedst kan lide, men H2B synes den er lidt mærkelig( :pokey: ) Det er meningen at teksten skal printes på transperant papiret :) Lavede bare en hurtig prøve for at finde ud af hvordan det vil se ud :)

0

Mange tak :)

Det er også den jeg bedst kan lide, men H2B synes den er lidt mærkelig( :pokey: ) Det er meningen at teksten skal printes på transperant papiret :) Lavede bare en hurtig prøve for at finde ud af hvordan det vil se ud :)

Ej hvad - synes helt klart det er den der er pænest! Mænd tsk tsk.. :tunge: ahhhh.. Kunne også godt høre du var lidt frustreret over at skulle skrive dem i hånden :wink:

Dejligt at kjolen er kommet :)

0

Ja jeg har heller ikke en særlig pæn håndskrift så vores skal også printes :happy: Til "den tid" ...

Af de 3 du har lavet, er jeg til nr. 2.

Har du ikke en veninde med en flot håndskrift evt. :)

0

Annonce ♥

Jeg synes din håndskrift er fin... Jeg er selvfølgelig også vant til at skulle tyde lægeskrift.. Grrrr ;-)

Og det bliver altså rigtig hyggeligt og personligt når man kan se at værterne selv har skrevet kortene!

Jeg tror problemet løses HVIS DU SKRIVER STORE BOGSTAVER... KAN DU DET?

Og så hepper jeg mest på det i midten :-)

Edited by dorte s.
0

Ej hvad - synes helt klart det er den der er pænest! Mænd tsk tsk.. :tunge: ahhhh.. Kunne også godt høre du var lidt frustreret over at skulle skrive dem i hånden :wink:

Dejligt at kjolen er kommet :)

Må se om jeg kan bearbejde ham lidt :wink: Ved trods alt ikke hvor mange der kommer endnu, så der går lidt før vi sætter navne på..

Heh, var også ret frustreret da jeg skrev :wink:

Ja jeg har heller ikke en særlig pæn håndskrift så vores skal også printes :happy: Til "den tid" ...

Af de 3 du har lavet, er jeg til nr. 2.

Har du ikke en veninde med en flot håndskrift evt. :)

Tror måske vi kan lokke H2B's lillesøster til det hvis det bliver i hånden.. Men ved ikke lige hvordan man lokker folk til at skrive ca. 100 bordkort i hånden :wink:

Jeg synes din håndskrift er fin... Jeg er selvfølgelig også vant til at skulle tyde lægeskrift.. Grrrr ;-)

Og det bliver altså rigtig hyggeligt og personligt når man kan se at værterne selv har skrevet kortene!

Jeg tror problemet løses HVIS DU SKRIVER STORE BOGSTAVER... KAN DU DET?

Og så hepper jeg mest på det i midten :-)

Heh, ja så er min håndskrift nok ikke så slem :) Tja, der kan der godt være noget om at der er mere personligt at skrive i hånden :)

Kan være jeg skal eksperimentere lidt med at skrive med store bogstaver :)

0

Ja, prøv lige det.... Så kan man lave nogle af bogstav enderne lidt lange fx på Kirsten kan kan det nederste K's skrå ben være lidt langt og det samme med N's første ben.. Giver det mening? Bare hvis du vil have det sådan lidt snirkel....

Har lige skrevet Kirsten bare for sjov...

post-59524-0-16128100-1367562199.jpg

Edited by dorte s.
0

Synes nr. 3 altså der hvor det transparente papir følger buen er pænest, men de er alle flotte.. Det ser meget fint ud det Dorte har skrevet. Kan godt følge at du gerne ville have printet det, det har jeg også selv valgt netop fordi jeg ikke synes min håndskrift er pæn nok, men synes nu din er meget hæderlig.. Men tror Dorte har ret i at du måske kan kamuflere det med den lidt snørklede skrift.. Uhh bliver spændende med brunch kjolen, håber sådan jeg kan finde noget pænt også, synes virkelig det er svært..

0

Annonce ♥

Ja, prøv lige det.... Så kan man lave nogle af bogstav enderne lidt lange fx på Kirsten kan kan det nederste K's skrå ben være lidt langt og det samme med N's første ben.. Giver det mening? Bare hvis du vil have det sådan lidt snirkel....

Har lige skrevet Kirsten bare for sjov...

Kan godt se hvad du mener :) Er ikke sikker på jeg kan gøre det så pænt, men kan da give det et forsøg :wink:

Synes nr. 3 altså der hvor det transparente papir følger buen er pænest, men de er alle flotte.. Det ser meget fint ud det Dorte har skrevet. Kan godt følge at du gerne ville have printet det, det har jeg også selv valgt netop fordi jeg ikke synes min håndskrift er pæn nok, men synes nu din er meget hæderlig.. Men tror Dorte har ret i at du måske kan kamuflere det med den lidt snørklede skrift.. Uhh bliver spændende med brunch kjolen, håber sådan jeg kan finde noget pænt også, synes virkelig det er svært..

Det er også den jeg bedst kan lide :) Må prøve at arbejde lidt med snørklet skrift og ellers må H2B finde en der kan skrive pænt når det nu er ham der vil have dem skrevet i hånden :wink:

Har også haft ret svært ved at finde en brunchkjole, men pludselig var den der :wink: Har bare ikke fået den hentet endnu, men håber jeg kan nå det i morgen..

0

I bogotá ide har man tidlkunne købe nogle calligrafi-penne der gør det nemmere at skrive pænt. Tror der er 3 i en pakke. I forskellige str. Tror dog kun de fåes i sorte, men så passer de jo til blonden....

Hvis du så øver lidt på linieret papir kommer det sikkert til at gå fint og nemt.

Hvis du har brug for en lille bogstavskabelon laver jeg gerne en til dig. Eller du kan printe et alfabet ud som du kan efterligne lidt. Tror ikke det er svært - og calligrafipennen er hel sikkert en hjælp. Hvorfor har jeg ikke mine mere?? De var vildt gode!

0

I bogotá ide har man tidlkunne købe nogle calligrafi-penne der gør det nemmere at skrive pænt. Tror der er 3 i en pakke. I forskellige str. Tror dog kun de fåes i sorte, men så passer de jo til blonden....

Hvis du så øver lidt på linieret papir kommer det sikkert til at gå fint og nemt.

Hvis du har brug for en lille bogstavskabelon laver jeg gerne en til dig. Eller du kan printe et alfabet ud som du kan efterligne lidt. Tror ikke det er svært - og calligrafipennen er hel sikkert en hjælp. Hvorfor har jeg ikke mine mere?? De var vildt gode!

Uh, lyder som noget jeg skal have fat i! Tror jeg prøver mig lidt frem først og hvis det går helt galt skal jeg nok hive fat i dig :wink:

0

1. prøvning

Har været ovre at besøge min kjole i dag! :) Havde tid kl. 11 hos Louise som også var hende jeg købte kjolen af :)

Den sidder helt perfekt! :loveshower: Det eneste der skal laves er så slæbet kan hejses op og så bliver der lavet en strop så bh'en kan sættes sammen med kjolen så den ikke kan ses bagpå (hvis det giver mening?)..

Synes faktisk den sad bedre end da jeg købte den, men det er måske fordi hun strammede den lidt mere :)

Fik prøvet mine smykker og sko til og det passer rigtig godt til :) Skal bare have fundet en anden kæde til mit vedhæng.. Til sidst var min mor så sød at forære mig en taske så har fået denne fra menbur:

post-54439-0-28177100-1367854557.jpg

Så endte med en ivory alligevel ;)

Det var så skønt at prøve kjolen igen og er heldigvis stadig vild med den! :7himmel:

Glemte desværre kamera så i må undvære billeder..

Nu glæder jeg mig bare vildt meget til d. 15 juli hvor jeg skal hente kjolen :loveshower:

0

Hvor er det dejligt at høre at 1. tilretning gik godt :cheerleader3: og at kjolen bare sidder perfekt.

Mht. bordkortene, så er jeg mest til den mest til højre, synes det funderer rigtig godt at det grå papir er klippet i samme form som det sorte og hvor er de altså bare vildt flotte :thumbsupsmileyanim: I forhold til skriften kan du så ikke bare printe direkte på kartonet, det skal bare nogle målinger til, hvor den skal sidde i forhold til hvis det var et A4 ark, så kan man lave det i word. Spørgsmålet er selvfølgelig om det bliver tydeligt nok.

0