Janina

Hvor meget fylder du?

17 indlæg i dette emne

Jeg har lige siddet og regnet lidt på det og til min forfærdelse opdager jeg at der er ca. 53 cm pr. gæst ved bordene! Der er naturligvis både tykke og tynde iblandt og de fleste befinder sig vel et sted midt imellem, men jeg tænker umiddelbart at folk kommer til at sidde skrækkelig tæt, men hvor meget fylder folk egentlig normalt? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har også hørt at for personalets skyld, skal der være 1-1½ kvadratmeter pr. person, for ellers kan de ikke foretage serveringen tilfredsstillende (har jeg hørt).. Men tror nu også man beregner et sted mellem 50-60 cm bordplads pr. person...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tak, jeg er lidt roligere :)

Mht. serveringspersonale, så er det ikke noget problem, for vi skal have buffet. Derfor bliver det nærmere et problem for folk at mase sig ind og ud imellem hinanden for at komme op til buffeten, men det finder de vel ud af :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg/vi får det spørgsmål plejer vi at svare at et lille hjørne kan gøre det. :rolleyes: Spøg til side. Jeg syntes også 50 cm. lyder meget i underkanten. Det man også skal tænke på er at der bliver meget varmt i et lokale hvor der sidder så mange mennesker og spiser så der må godt være lidt luft.

Mit bud er at der kan sidde ca. 6-8 personer ved sådan et rundt bord. Men prøv at lav forsøget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror man skal passe meget på med at bruge den slags regnemaskiner og jeg syntes det lyder voldsomt. Man skal tænke på at vi ofte taler buffetløsninger med runde borde. Der skal være luft så folk kan komme ind og ud og er der lidt ledig plads så der også er plads til at brudeparret kan stå ved en stol og tale med de forskellige er det også kun godt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer