MunkVerner

små citater eller......?

5 indlæg i dette emne

Jeg sidder og tænker at jeg vil lave sådan en fotobog til mine H2B me de billeder jeg fik taget i weekenden... og så tænker jeg at jeg ind imellem godt lige vil have lidt tekst eller små kærligheds citater eller digte således det ikke bare er billeder.... men hvor finder jeg dem eller logger i inde med nogen måske?

Redigeret af MunkVerner
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, det eneste svar der ligger helt ligefor er jo Google! Der findes jo tusindvis af søde, smukke, sjove citater og digte om kærlighed. Nogle af mine favoritter er:

At kysse er som at spise suppe med en gaffel - man får aldrig nok!

Børnecitat: Man skal huske at sige til sin kone at hun er smuk - også selvom hun ligner en lastbil!

Kærlighed er, når en du stoler på, får dig til at smile!

Livet handler ikke om at finde en man kan leve med, men om at finde en, man ikke kan leve uden!

Kærlighed har ingen alder, kærlighed hører aldrig op, den tåler alt, tror alt, håber alt og udholder alt! (dette citat er faktisk fra Bibelen)

Blot et øjebliks kærlighed, kan opveje en livstids kedsomhed!

0

Del dette indlæg

Haha, jo! Sikkert mange flere :) Jeg "opererer" i virkeligheden mest på engelsk, da min kæreste og jeg taler engelsk sammen, men for det meste vil folk helst have den slags på dansk, derfor skrev jeg ingen engelske :biggrin: Prøv at google "love quotes" - så finder du tusindvis!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, jo! Sikkert mange flere :) Jeg "opererer" i virkeligheden mest på engelsk, da min kæreste og jeg taler engelsk sammen, men for det meste vil folk helst have den slags på dansk, derfor skrev jeg ingen engelske :biggrin: Prøv at google "love quotes" - så finder du tusindvis!

AAarhhh tak skal du have,.. ja jeg er ikke selv så god til det der udenbyes noget... det vil jeg prøve.Mange tak for hjælpen :respekt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer