Guest Ranita

Har brug for hjælp til valg af slør!

18 indlæg i dette emne

Sister bridezillas - jeg har desperat brug for hjælp til at vælge slør... Jeg skal have et 3m langt katedralslør med blondekant - og har fundet 2 alternativer... Faktisk har jeg købt det ene af dem, men efter at have set billeder er jeg kommet meget i tvivl og står lidt 50-50 mellem dem... Mine brudepiger kan hellere ikke blive enige..så er lidt lost... Slørene koster det samme..og jeg skal jo snart til at tage en beslutning...

Først - pynten på kjolen:

post-57417-0-58879400-1331459571.jpg

Slør 1:

Blondekant med små sten syet ind i blomsterne, lidt mere antik i stilen, og måske en smuuuuuule blødere i kvaliteten end nr 2. Blonden er lidt mere luftig i stilen.

post-57417-0-16678200-1331459633.jpg

post-57417-0-57470100-1331459718.jpg

Slør 2:

Blondekant med perlebroderi, lidt mere "kompakt" blonde end nr 1. Perlerne går igen i pynten på min kjole.

post-57417-0-82874100-1331459749.jpg

post-57417-0-12289900-1331459773.jpg

Hjæææælp!!! Hvad siger I?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes der er umådeligt lidt forskel på de to, og når du allerede har købt et, synes jeg bare du skal beholde det :biggrin:

Men hvis jeg skal vælge et, så tror jeg det bliver nr. 1 med de luftige blonder. Kan dog ikke sige hvorfor... håber det kunne bruges :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes der er umådeligt lidt forskel på de to, og når du allerede har købt et, synes jeg bare du skal beholde det :biggrin:

Men hvis jeg skal vælge et, så tror jeg det bliver nr. 1 med de luftige blonder. Kan dog ikke sige hvorfor... håber det kunne bruges :)

Jeg er enig med Carina... Forskellen syner på billederne ikke så stor, men skulle jeg vælge, ville jeg vælge nr 1 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1331497428' post='1208915]

Er enig med de andre, det er svært at se forskel på dem, men synes nr 1 :)

Hvad for en af dem har du købt??

Jamen...jeg er nemlig enig med jer andre...

Jeg købte nr 2 med perler - fordi det havde de hjemme i 3m... Men bagefter, når jeg sidder og glor billeder - så synes jeg nemlig mere og mere at det skal være nr 1... Og selv om forskellen er miiiiinimal - så har jeg det sådan lidt, at hvis jeg stadig er i tvivl og tænker om jeg ikke skulle valgt nr 1 i stedet, så er nr 2 ikke det rigtige slør for mig...stole på mavefølelsen og alt det der, ik?

Nåh, men jeg ringede Panayotis idag og undskyldte meget mine brudenykker - men om det nu var muligt at bytte slør (alt ligger jo stadig i butikken eftersom kjolen ikke er kommet hjem), og det var det selvfølgelig! Så nu har de bestilt hjem et slør nr 1 i rigtig længde, også kan jeg prøve begge når jeg skal til tilrætning og se hvad for et af dem jeg vil have.

Eeeeeelsker Panayotis - det er bare den bedste service jeg nogen gang har fået i en butik!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer