fruen

Favour poser med Jelly Belly´s

17 indlæg i dette emne

Måske en ide til den søde tand, virkede så fint til vores barnedåb for et par år siden og så kan jelly belly´s fåes i alle mulige farver.

Man ku også lave dem som navneskilte!

Helt simpel, celofan 4kant, 25 bønner, ståltråd og et lille guldkors fra Panduro

post-56808-0-95874100-1331810283.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan købe de der cellofan-poser i Søstrene Grene lige nu. De koster vist ca. 5 kr for 20 stk - det er jo lige til at overkomme :wink: Jeg har købt 3 pakker til at lave slikposer til børnene og hvem ved, måske ender jeg også med at lave nogle til de voksne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt Jelly Beans på worldofsweet.de, til ca 20 euro pr kilo, det var det billigste jeg umiddelbart kunne finde. Men så kan man også bestille dem ensfarvede, og der er MANGE at vælge imellem :wink:

Tak plan jeg lader mig ofte snyde af shipping. MEN worldofsweets ser godt ud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte grønne og sorte Jelly Beans,de skal brugs til vores "bordkort". Jeg har købt sådan nogle små patentglas, som skal fyldes med bønnerne.

Så vil vi lavet et lille hæfte der skal fæstes på, med navn og så'en :) Men det var kun de 2 af kiloene, resten er slik i de rigtige farver, til vores slikbuffet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, det blev vist liiiiige lidt stort :blush: Men altså; jeg har givet 10 kroner stykket, og det er i; "Din aktive isenkræmmer".

De havde ikke så mange hjemme, så de bestilte bare dem jeg skulle bruge. De er fra Galzone, så mon ikke man kan bestille dem i alle de forretninger der fører dette mærke??

post-55889-0-46506000-1332429660.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer