Guest StinneGH

Hvor kan man købe hvide papir-pomponer ?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne godt ske man skulle kaste sig ud i at lave dem selv... er bare bange for det bliver grimt :blush: Men det er jo forsøget værd for vil heller ikke ofre aaalt for meget på det.. Og en anden ting nu vi er igang... tror i det vil være synd at hænge sådan nogle i loftet hvis der er ret lavt til loftet??

0

Del dette indlæg

Kunne godt ske man skulle kaste sig ud i at lave dem selv... er bare bange for det bliver grimt :blush: Men det er jo forsøget værd for vil heller ikke ofre aaalt for meget på det.. Og en anden ting nu vi er igang... tror i det vil være synd at hænge sådan nogle i loftet hvis der er ret lavt til loftet??

Jeg har prøvet at lave en og det er meget nemt! Det vigtigste for at den skal blive pæn, er bare at der er nok lag. Jeg vil nok sige 10 stk pr pompom. Men det er en smuk, billig og iøjnefaldende udsmykning som vi selv kommer til at bruge :) Du kan finde tutorials på youtube :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw - hvor fedt!! Jeg har ledt og ledt efter netop disse!

Hvilken opskrift bruger I?

-Når jeg søgeer på Youtube får jeg en masse til hårog negle.....

Og hvor køber I billigt silkepapir?

-Jeg var desuden lige ved at købe færdiglavede pomponer på Bryllupskanalen.dk inden siden gik ned, og kan nu prise mig lykkelig over at jeg ikke nåede det, da det viser sig at BK shoppen er anmeldt for svindel.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, tak for hjælpen! -Jeg har også endelig fundet ud af det. -Er ret ny på forummet, så jeg anede ikke lige hvad "DIY" var. :o)

-Men jeg fandt også en rigtig fin vejledning på youtube og har købt papir i "hovedfarven" lilla. -Leder dog stadig efter et sted hvor jeg kan købe mindre partier, da vi skal have nogle stykker i én eller to andre farver...

0

Del dette indlæg

Jeg synes de meget nemt går i stykker når jeg trækker i lagene, men hvis man ikke trækker nok, så når lagene på hver sin side ikke hinanden... Jeg synes ikke det er super nemt... øv øv

0

Del dette indlæg

Ja, tak for hjælpen! -Jeg har også endelig fundet ud af det. -Er ret ny på forummet, så jeg anede ikke lige hvad "DIY" var. :o)

-Men jeg fandt også en rigtig fin vejledning på youtube og har købt papir i "hovedfarven" lilla. -Leder dog stadig efter et sted hvor jeg kan købe mindre partier, da vi skal have nogle stykker i én eller to andre farver...

På Denne hjemmeside kan du købe silkepapir til 40 kroner for 8 ark... Alt efter farven har de det også MEGET billigt i Tieren...

http://www.paperdeluxe.dk/group.asp?group=49

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer