Sign in to follow this  
Followers 0
Guest SigneFlor

Nyt billede af kjolen....

27 posts in this topic

Alle mine tanker.... Er der for kedelig ??? Jeg er så meget i tvivl hele tiden....

Dog synes jeg den slanker, da jeg er en str. 42-44.... :tunge:

Jeg synes hele tiden jeg ser de store prinsessekjoler med tyl osv. Og tænker at min da er forkedelig... Men da jeg var oppe i butikken synes jeg bare den var den smukkeste!

Hm.... Hvad synes I ?

IMG_0889.JPG?psid=1

0

Annonce ♥

jeg syns den er rigtigt fin..

0

WAUW en flot kjole :) den klær dig bare rigtig godt :)

0

I forhold til andre kjoler er den ikke så ''vig''...

Måske er det fordi jeg købte den i oktober måned, også har jeg glemt følelsen...

Kender i det ??

Men tusind tak for rosen ;)

0

Annonce ♥

den er utrolig smuk og du ser FANTASTISK ud i den. :)

0

Hvor er I søde.

Så er det sku nok det rigtige valg :)

0

Synes da du ser rigtig flot (og slank :wink: ) ud i den! Måske kunne et af de mange flotte bælter være fint til? Kig på etsy.com. Og/eller måske et langt slør, der fik et stykke over kjolen, så ville du måske føle den fik mere 'strut'?

0

syntes den er smuk.. og det er du godt nok også :) som vanggaard siger så kunne man måske sætte et bælte på hvis man lige vil pifte den lidt op...

0

Annonce ♥

Den er skøn og du ser super godt ud i den :) Jeg forelskede mig også i en tyl drøm, meeen endte med en meget enkel og simpel kjole, for jeg lignede simpelthen en fjerbold i prinsessekjolerne med al den tyl :D

1

Den er da bare så smuk til dig, du får en super krop i den og det en rigtig flot kjole :loveshower:

0

Du ser så flot ud... Et sash eller et fantastisk hårsmykke vil være prikken over i'et

0

Du er fantastisk smuk i kjolen! Simpel, sofistikeret og sexet. Jeg ville vægle et smukt langt slør til. Er vild med lange slør(o;

0

Annonce ♥

Hvor er I søde !

Hvad er et sash ?? Denne frisure skal jeg have, har rimeligt langt hår.... Også et sølvdiadem med perler, er i tvivl slør blir for meget ?

post_43775_1292525697.jpg

0

Den er skøn og du ser super godt ud i den :) Jeg forelskede mig også i en tyl drøm, meeen endte med en meget enkel og simpel kjole, for jeg lignede simpelthen en fjerbold i prinsessekjolerne med al den tyl :D

Ha ha flerbold !!! Hvor godt, giver et meget humoristisk billede... Har altid tænkt på at man kunne komme til at ligne en KÆMPE marengs !! :lol:

0

Hvad farve vil I mene kjolen har ?

Kan I se om denne buket passer til, så er I bare søde ;)

brudebuket-1.jpg

0

Synes det er svært at sige med buketten. det er jo en smagssag. personlig ville jeg vælge hvidere blomster med lysrgrønt eller en nuance der er mere lyserød /pink/ rosa...

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtigt med de blomster. den buket er jeg også dascineret af, og har liggende i min inspirationsmappe på pc'en, men jeg synes bare billedet af din kjole i den belysning der ser mere hvid ud, eller i en mere kølig nuance end blomsterne. Det kan snyde så meget, så det kan du ikke regne med uden at se direkte på kjolen. Og det kan skyldes den måde taftstoffet reagerer på, altså den måde det reflekterer lyset. Men jeg ville nok vælge mere hvide blomster til kjolen, måske endda med mørkeblå/lilla i for en kontrast til alt det hvide, men i en kølig nuance.

Men som en anden siger - det er en smagssag og helt op til dig :-)

0

Jeg tænker helt det samme som dig. Kjolen er i farven Ivory, men den er meget lys i det, lige på kanten til hvid. Så jeg tror at jeg vil vælge hvide roser..

0

super smuk kjole....

og ud fra billedet ville jeg ikke skyde dig til at være mere end en str 38, så jeg synes du har ret i at den slanker..

0

Kjolen er fantastisk og du ser utrolig smuk ud.... virkelig virkelig flot! Du ser meget slank ud....ud fra dét billede ville aldrig have skudt dig til mere end str. 38.

Kan jo kun fuldt ud tilslutte mig frisuren, da jeg har valgt præcist den samme frisure og præcist det samme foto :lol:

Jeg vil ikke vælge at have slør på med dén frisure, for os der er begavet med sådan et flot langt hår, skal da næsten vise det frem :wink: Og sløret symbolisere jomfruelighed og lign. og jeg er over 30 og har to børn, så.... :blink:

Buketten er flot, men er lidt i tvivl om farverne vil klæde hinanden, fordi de har forskellige toner af hvid/lys. Måske en buket med en farve, der passer til jeres tema, hvis I har det? Der findes jo tusindvis af smukke buketter, også i mange hvide toner, så dér ville jeg kigge lidt mere, hvis jeg var dig. :bearhug:

0

Annonce ♥

Fandt lige nogle bud på en hvid/lys brudebuket, men stadig med lidt farve, så er der lidt inspiration: :wink:

34.jpgBrudebuket Hvide liljer.jpgwhitepeonyBlueBouquet.pngpost_21_1064394964.jpgKLO_dfskoogbuket.jpgwhitebridalzanthia.jpg

0

Fandt lige nogle bud på en hvid/lys brudebuket, men stadig med lidt farve, så er der lidt inspiration: :wink:

34.jpgBrudebuket%20Hvide%20liljer.jpgwhitepeonyBlueBouquet.pngpost_21_1064394964.jpgKLO_dfskoogbuket.jpgwhitebridalzanthia.jpg

Eiii, hvor mon de sko er fra?? Lige sådan nogen, jeg kunne bruge! :-)

0

Nu I nævner vores tema; Mine 3 små brudepiger skal have disse kjoler på:

821c1whitepurplea.jpg

Hvilken buket kunne passe ind mon ?? Jeg er meget dårlig til stil osv. men jeg er vild med den brudebuket som jeg lagde ind før med roser i sådan en ''rund form''...

Har I nogle ideer ? Tusind tak for inspiration alle det betyder meget at I gider ;)

Og tusind tak for de søde ord !!

0

I forhold til andre kjoler er den ikke så ''vig''...

Måske er det fordi jeg købte den i oktober måned, også har jeg glemt følelsen...

Kender i det ??

Men tusind tak for rosen ;)

Åh ja det kender jeg godt, jeg var rigtig bange for at det ikke var den rigtige kjole jeg havde bestil :huh: (købte den i november) .

Men da jeg var oppe og prøve den i mandags, kunne jeg pludselig godt huske hvorfor jeg havde købt den :bunny_4:

Sammenlignet med nogle af de andre meget smukke og større kjoler der er her inde, er min også mere i den stille ende, men jeg syntes det passer bedere til mig - og jeg syntes den kjole du har valgt er meget fin og passer godt til dig!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal selv ikke have slør, men det er jo ellers noget der kan pifte lidt op - eller et bånd i farver. Men jeg tror altså også på at "less is more" en gang i mellem :wink:

0

Jeg synes kjolen er rigtig fin - jeg ville aldrig have skudt størrelsen til mere end 38, så at du skriver du er en str 42/44 det kan jeg overhovedet ikke se!

Måske er kjolen enkel, men jeg kan godt lide den fordi der ikke er "for meget" af det ene eller det andet. :)

0