Wendla

M og N's bryllup <3 fundet KJOLEN

35 indlæg i dette emne

Vi skal giftes d.23. juni 2012 i Kvissel kirke, som har beliggenhed i en lille landsby tæt på mit fødested Frederikshavn. :) Samme dag skal vores datter døbes og hun kommer til at hedde Juliane. :)

Her er vi:

427429_10151398210340721_664835720_23334856_1879033881_n.jpg

Sofie 5 år

392067_10150955812850721_664835720_21703511_1401657176_n.jpg

Juliane 2 mdr

mere kommer senere ;)

post-55784-0-50555800-1333008143.jpg

Redigeret af Wendla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower:

Man kan desværre ikke se så mange af dine billeder :(

Må jeg spørge: Har I søgt tilladelse til at sende de der lanterner op?? Og var det besværligt? Det har jeg nemlig hørt at man skal - så droppede lidt ideen selvom jeg synes den er god..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :loveshower:

Man kan desværre ikke se så mange af dine billeder :(

Må jeg spørge: Har I søgt tilladelse til at sende de der lanterner op?? Og var det besværligt? Det har jeg nemlig hørt at man skal - så droppede lidt ideen selvom jeg synes den er god..

Man skal ik søge om tilladelse, men derimod informere sin lokale politistation om at man gør det og at man har sat sig nøje ind i instruktionerne omkring det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower:

Man kan desværre ikke se så mange af dine billeder :(

Må jeg spørge: Har I søgt tilladelse til at sende de der lanterner op?? Og var det besværligt? Det har jeg nemlig hørt at man skal - så droppede lidt ideen selvom jeg synes den er god..

Man skal ik søge om tilladelse, men derimod informere sin lokale politistation om at man gør det og at man har sat sig nøje ind i instruktionerne omkring det

Hehe, okay, så skal jeg måske overveje det alligevel :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :loveshower:

Man kan desværre ikke se så mange af dine billeder :(

Må jeg spørge: Har I søgt tilladelse til at sende de der lanterner op?? Og var det besværligt? Det har jeg nemlig hørt at man skal - så droppede lidt ideen selvom jeg synes den er god..

Man skal ik søge om tilladelse, men derimod informere sin lokale politistation om at man gør det og at man har sat sig nøje ind i instruktionerne omkring det

Hehe, okay, så skal jeg måske overveje det alligevel :rolleyes:

dog skal man bo minimum 5km fra en flyveplads :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så småt ved at have brudeudstyret på plads :) Købte kjolen i december, hvor jeg var højgravid, da jeg havde forelsket mig i en bestemt kjole, så størrelsen har jeg satset på.. dog er jeg blevet i tvivl om, om det er den rigtige kjole.. både fordi jeg ikke ved om størrelsen er den rigtige og ja, ved bare ikke helt alligevel...

Men I skal ikke snydes for billeder af mit foreløbige udstyr :)

Kjolen

2vt7bya.jpg

Sløret

2rnhdzk.jpg

Mit brudesmykke :)

29uxa9x.jpg

Skoene

17e0s7.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går prøvesmagte vi bryllupskager :) Ingen af dem skreg ligesom waaauw, men godt var det :) Indtil videre er vi enige om at den skal bestå af hindbærmousse, lys chokolade mousse, hakkede nødder, mandelbunde og overtræk af marcipan :) Fortryder dog lidt, at vi ikke prøvede at smage limemousse.. damn it

Af design er vi i tvivl imellem disse to:

346pde0.jpg

2i7n4tk.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt med endnu en fra det nordjyske :-) jeg er fra Strandby så vi bor meget tæt på hinanden. Glæder mig til at følge dig :-)

Kvissel kirke er bare så fin, en rigtig klassiske landsby kirke. Den kan mand da kun synes om

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk kjole - hvor har du købt den?

Og sikke en sød kirke!!

det er en lilly :) gav kun 2999 for den :)

Uuuh.. Hvad str, hvis du nu finder på at sælge? :D (jeg er pludselig selv i tvivl, om min egen kjole)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smuk kjole - hvor har du købt den?

Og sikke en sød kirke!!

det er en lilly :) gav kun 2999 for den :)

Uuuh.. Hvad str, hvis du nu finder på at sælge? :D (jeg er pludselig selv i tvivl, om min egen kjole)

Min er en 40 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en smuk kjole :loveshower: :loveshower: :loveshower: - selvom der er sparet en lille smule på tyllen :huh:

Synes faktisk der er mere tyl end jeg lige troede udfra billedet :) Den virker slet ikke så tynd i bunden, som den godt kan se ud på billedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til endnu en nordjyde..... :balloons: Er selv fra Fr-Havn og skal giftes den 26 maj i Sindal gl. kirke og fest på Knivholt hovedgård ()()

Din kjole er rigtig fin......og alle de ting du har fundet dertil er da rigtig fine....du bliver en smuk brud :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer