Brumle01

Vores Vintereventyr 2012 - 1 års bryllupsdag!

374 indlæg i dette emne

Annonce ♥

JEG ADVARER DIG....

canofspam2.jpgforude!!!

Se lige disse.... :wink: Eller hvad med disse....!

Iøvrigt - selvklæbende vinduesmærkater - snefnug...

Og hvad med kagen - skulle der snefnug derpå?? :wink:

Nogen af de nærmeste der kommer i rødt - som har fortjent en lille gave?

Hvad med risposer??

Skal du have lavet negle på dagen?? :o

Hvad med takkekort - måske et vedhæng?? :wink:

En super favor ide til alle kvinderne i selskabet...?? Findes også i blå..

Manglede du noget til håret??

Og hvad med strømpebåndet??

Okay - nu lover jeg at skride i seng! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Shedevil - du er frygtelig! Men som altid velkommen hér hos mig :tunge:

Har faktisk allerede købt de der kageudstikkere med snefnug ...endda TO sæt!! For sæt nu det første sæt bliver slidt op :o Hvor langt ude er jeg lige?! -HAHA-

Synes faktisk idéen til neglene er helt vildt skøn, så den er med i overvejelserne.

Ligeledes er snefnug til håret.... er så meget i tvivl om, hvad der skal i min fletning.... Har faktisk fundet et gammelt stykke håndværk, som en et smalt kniplet stykke blonde, som min oldemor har lavet for mange år siden.... det overvejer jeg at få flettet ind i min fletning - var det en idé? Kan man kombinere det med de små snefnug? :huh:

Hmm.... er jo fristet af alt det andet også, men pt er vi nødt til at have lidt begrænsninger på budgettet. :unsure:

0

Del dette indlæg

Altså - jeg købte et sæt til vores kagebager, og hun lavede 225 snefnug med det, uden det blev slidt op! -HAHA- Så tror måske du har rigeligt i to sæt - men hey - det koster jo ingenting! :blink:

Jeg synes da det lyder som en smuk tanke og en fin hår ide med den kniplede blonde.. :heart: Men der er jo MANGE muligheder.. Har fundet lidt billeder til dig... :)

wedding-hair-styles-loose-braid.jpg

tumblr_lfx8cpxqsY1qfcefro1_500.jpgsa.jpeg

wedding-hairstyle-loose-side-braid.png

best-tressed-bride-wedding-day-hairstyles-white-flowers-throughout-updo.JPG

Synes det ser smukt ud når der er flettet noget ind sammen med fletningen! :heart:

0

Del dette indlæg

Skønne billeder... og kan også rigtig gode lide blomster i håret, men det er måske lidt for sommerligt til et vinterbryllup eller er det?? Det kan jeg ikke finde ud af.

Og er selv vild med tanken om at mit gammelt er noget fra min oldemor :) Det ville betyde meget for mig, men især for min mor og morfar.

Og er jo bare vild med snefnug - skal de være ens eller må de være forskellige? Har kigget på nogle ivory-farvede på Etsy - er også lidt bange for om det ser forkert ud med hvide snefnug, når min kjole jo ikke er hvid :o

Åh, for pokker - Kan du ikke bare sige, hvordan det skal være?! :kiss: Så behøver jeg ikke være sådan i tvivl :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men du kan lave noget der minder om den - som kan? :) Det kræver "bare" nogle perler, noget sølvtråd og nogle andre småting... Du er jo kreativ.. :loveshower:

Jeg lavede selv en hårbøjle - fordi jeg så en der lignede på Etsy (men som kostede spidsen af en jetjager :blink: ) - lavede den ud af alt muligt jeg havde liggende i gemmerne :lol:

293506_10150289504304096_554759095_7564294_1488598_n.jpg

Man kan lave meget ud af "ting man har liggende" :lol:

Men synes da iøvrigt godt du kan have friske blomster i håret til et vinterbryllup - du behøver jo ikke lige vælge "sommerblomster" :)

Hvad med disse:

Winter-Bride-Hairstyles-2011.jpg Brudeslør..

winter-bride-hairstyles.jpg Snebær..

bride_hair_3_m.jpg Orkideer...

Og så kom jeg lige forbi denne smukke vinterbrud:

2011-06-13_077.jpg

2011-06-13_075.jpg

Synes den er SÅ fin den hun har i håret! :a1221:

Du kan se flere af hendes smukke billeder her... :7himmel:

0

Del dette indlæg

Stprt tillykke med din fine kjole, den klæder dig virkelig. Det er vigtigt at man får den fornemmelse af sommerfuglene i maven, så har du valgt rigtigt. Jeg tror da også det kunne være sjovt at mødes en gang om året og kunne få lov til at få kjolen på igen.... Sjov ide, :c166: og ellers så ender den jo bare med at hænge og samle støv i skabet ...

0

Del dette indlæg

Det var da sjovt at vi er 3 med samme navn der har valgt et november bryllup. Jeg snupper så lige weekenden før Jer :wink: Men ved gud hvor er det dog inspirerende at læse med her..... Vi skal holde møde med vores feststed i den kommende weekend - uhhh det er spændende og det rykker ligesom meget tættere på nu !!!! ()()

0

Del dette indlæg

Hej DitteJ

Velkommen til :) Ja, det er da pudsigt at vi alle skal holde november-bryllupper :o Men dejligt at have nogen at dele det med :loveshower: :loveshower:

Kan da i øvrigt oplyse, at jeg normalt hedder DitteJ på mit job :wink: Sådan er livet fuldt af små pudsigheder :)

Tak for ros for kjolen -ih, glæder mig sådan til at få den på igen :c166: og føle mig som en prinsesse :loveshower: :loveshower:

Det er altid spændende at se på andres idéer og ønsker - og man kan jo altid lade sig inspirere :)

Det bliver spændende med mødet med feststedet - held og lykke :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ck689_locomotive.jpg

Jeg har købt morgengave til min dejlige H2B - og han er en kæmpe tog-nørd, der elsker tog, bygger modelbane osv. Virkelig en nørd men han er MIN og han er skøn! Så naturligvis skal han da hev lov til at få et lille tog eller to med, selv på den store dag - derfor, manchetknapper som damplokomotiver :wink:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så blev jeg træt af at være anonym herinde.... så nu har jeg sat mit billede ind, så alle kan se mig.

Som mange af jer ved, så har vi haft massive problemer med min svigerfamilie, og egentlig var de den egentlig grund til at jeg ville forblive anonym herude i det offentlige cyperspace. Ligeledes har vi heller intet skrevet om vores forestående bryllup på facebook eller lignende.... men hér i weekenden tænkte jeg "Nej, dét kan fandeme ikke være rigtig,t at vi skal gå og gemme vores glæde, af frygt for at de finder ud af noget!?! Vi elsker hinanden og vores liv sammen med vores to skønne unger - dét skal vi ikke skjule og gemme væk!" Så nu råber jeg det ud i hele verden: Jeg skal giftes med min dejlige Jacob! Og vi glæder os usigeligt meget!! Og vi glæder os til at fejre dagen med venner og familie - og alle andre, der accepterer vores kærlighed og vores familie!

0

Del dette indlæg

Ja, så har jeg endnu engang været ved at kigge på inspirationsbilleder til brudebuketter - så hér kommer endnu en gang fotos:

Jeg er allermest vild med buketten, der næsten kun består af kogler, men familie og veninder har dog sagt, at de synes at der også skulle være lidt blomster i en brudebuket - så hvad synes I? Jeg er også vild med buketten med bomuldsblomsterne :)

post-57425-0-15132600-1339418312.jpg

post-57425-0-87889500-1339418389.jpg

post-57425-0-30236500-1339418403.jpg

post-57425-0-41834800-1339418411.jpg

post-57425-0-25458700-1339418422.jpg

post-57425-0-89783000-1339418430.jpg

post-57425-0-16420600-1339418443.jpg

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg

I al min søgen på nettet fandt jeg et billede, der er tæt på at være identisk med dét, jeg havde forestillet mig omkring vores borddekorationer. Vores grene skal dog sprayes med kunstig sne og der skal hænge snefnug (se tidligere i min tråd) og små prismer, der ligner is-krystaller. Nede blandt de store fyrkogler skal der ligge en gennemsigtig lyskæde, og der skal sprayes lidt glimmer og sne på koglerne. Vaserne skal stå midt på de runde borde og omkring dem drysses en masse kunstigt sne, hvori der står store råhvide bloklys.

post-57425-0-97843100-1339419709.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så har jeg endnu engang været ved at kigge på inspirationsbilleder til brudebuketter - så hér kommer endnu en gang fotos:

Jeg er allermest vild med buketten, der næsten kun består af kogler, men familie og veninder har dog sagt, at de synes at der også skulle være lidt blomster i en brudebuket - så hvad synes I? Jeg er også vild med buketten med bomuldsblomsterne :)

Jeg synes det er en sød buket du har fundet med koglerne og desuden er det jo DIG der skal giftes og IKKE din familie og dine veninder. Gør det DU føler for... dagen kan jo ikke laves om ;-) Ihhhh VI nærmer os ... Inden vi får set os om, så er sommeren forbi og så stor vores store dag inden for rækkevide

0

Del dette indlæg

Uhhhhhhhhhhh fede inspi billeder til hår, det kommer da til at se bragende godt ud! Og mht at være anononym, så er det da jeres fest og kærlighedseventyr, så hvis nogen får ondt i bagdelen jamen så er det DEM der skal kæmpe med at blive gode igen. I elsker hinanden og har valgt at blive gift - WTG:

0

Del dette indlæg

Ja, så blev jeg træt af at være anonym herinde.... så nu har jeg sat mit billede ind, så alle kan se mig.

Som mange af jer ved, så har vi haft massive problemer med min svigerfamilie, og egentlig var de den egentlig grund til at jeg ville forblive anonym herude i det offentlige cyperspace. Ligeledes har vi heller intet skrevet om vores forestående bryllup på facebook eller lignende.... men hér i weekenden tænkte jeg "Nej, dét kan fandeme ikke være rigtig,t at vi skal gå og gemme vores glæde, af frygt for at de finder ud af noget!?! Vi elsker hinanden og vores liv sammen med vores to skønne unger - dét skal vi ikke skjule og gemme væk!" Så nu råber jeg det ud i hele verden: Jeg skal giftes med min dejlige Jacob! Og vi glæder os usigeligt meget!! Og vi glæder os til at fejre dagen med venner og familie - og alle andre, der accepterer vores kærlighed og vores familie!

Godt skridt du har taget - hyggeligt at "møde" dig :) Sådan nu vi kan se et billede!

Sej, sej, sej buket med de kogler, wauw, bare wauw!

0

Del dette indlæg

Dejligt med jeres opbakning, søde kvinder.

Og - ved I hvad - I har jo ret... det er vores bryllup og det er også min brudebuket - og jeg elsker simpelthen koglebuketten, så selvfølgelig skal det være den! Jeg tror jeg vil ytre klare ønsker til min kære Jacob om, hvordan jeg drømmer om at buketten ser ud :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer