Brumle01

Vores Vintereventyr 2012 - 1 års bryllupsdag!

376 indlæg i dette emne

WOOOOW!! Det må jeg sgu nok sige! haha ..... intet mindre end FANTASTISK :D Mega glæder mig til at se billeder, hehe. Hvad med de 20 kg, du ville smide ? :fløjt: kan den godt syes så meget ind el begynder de at være mindre relevante ? hehe. Og sidst men ikke mindst ... kunne du mærke forskel på kvaliteten af kjolerne ift. dem i Glamour ? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOOW!! Det må jeg sgu nok sige! haha ..... intet mindre end FANTASTISK :D Mega glæder mig til at se billeder, hehe. Hvad med de 20 kg, du ville smide ? :fløjt: kan den godt syes så meget ind el begynder de at være mindre relevante ? hehe. Og sidst men ikke mindst ... kunne du mærke forskel på kvaliteten af kjolerne ift. dem i Glamour ? :)

Dem skal jeg skam stadig smide :) Kjolen kan heldigvis syes 3 str. ind og den er med snører, så den er ret fleksibel - så jeg fortsætter min kostomlægning og smider kilo efter kilo :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er da en helt anden kvalitet, men det skulle det jo helst også være, når man tager prisforskellien i betragtning :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man være nysgerrig og spørge hvad du skal give for den?

Jeg har givet 10.000 kr - derudover skal der sættes ærmer og stropper på - en udgift der ville løbe op i 3-4000 kr, men jeg fik det med i prisen. Jeg skal dog betale for den almindelige tilretning, så den kommer nok til at koste omkring 12000 kr i alt. For mig/os var det rigtig rigtig mange penge... men tillod mig den luksus, da jeg har fået udbetalt min efterløn. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hér kommer billederne....

Den første kjole er den det ikke blev... jeg synes dog at den var rigtig smuk og sad godt - den kunne jeg sagtens have valgt - indtil jeg fik den anden på, som er KJOLEN!!

Mit skønne fjæs er dog sløret af hensyn til sarte sjæle :lol:

BEMÆRK: at der skal sættes både stropper og ærmer på kjolen. Ærmerne bliver nogle lette, tynde ærmer, der minder meget om dem på min tidligere farvoritkjole, der kan ses tidligere i tråden.

Billederne er slettet.

Redigeret af Brumle01
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

SMUK kjole og brud :loveshower: Det er et super godt valg, og den er rigtig god til at give dig en flot figur :thumbsupsmileyanim: Tillykke med den! :cheerleader3: og ja, jeg skulle i HVERT FALD heller ikke købe, kun prøve og bla bla bla, he he - men så er det jo godt, at vi kan komme på bedre tanker :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, tak, de damer... dejligt at I kan lide den :) Altså, selvfølgelig kan man godt se, at jeg har nogle ekstra kilo, men synes faktisk også at den sidder flot - og det betyder bare rigtig meget - især dén dag - der gider man da ikke gå rundt og spekulerer på sine dumme deller, vel? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også til kjoleprøvning i dag og gik over alt forventning jeg venter stadig på de ringer og siger at de har bestilt kjolen de lovede de ville ringe i dag men stadig ik hørt noget.. regner med at ringe kl 16.00 imorgen hvis de ik har haft ringet inden.. man kan jo ikke vente hehe :) Og du er rigtig smuk i den kjole :) den bliver du rigtig glad for

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh hvor er den bare helt igennem smuk og fantastisk den kjole!! :loveshower: Den er speciel fordi der er lidt farve på - blonder og perler? Den sidder virkelig godt på dig, og naturligvis bliver man jo ikke pludselig tynd når man får en brudekjole på - men man blir satme strammet ind og kommer til at se UD som om man har lidt mindre på sidebenene.. :lol: Synes du er en smuk brud (med sløret fjæs :wink:)

Hvis du ikke har købt slør faldt jeg lige over dette (sidder og leder efter slør til min lillesøster :lol: ) :

$(KGrHqV,!iUE8e8+JK1CBPOcwgvSs!~~60_58.JPG

18 dollars inkl. fragt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw en flot kjole, den er virkelig virkelig smuk. Og så må jeg også lige kommentere de sko, hvor har du bare totalt god smag...... De er nemlig fuldstændig magen til mine :-) de er fantastiske at have på og jeg kan bo i dem, selvom jeg normalvis er mest til ridestøvler ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smuk smuk kjole til dig! :thumbsupsmileyanim: Kan godt forstå du er faldet for den :) Tillykke med købet! Det er bare SÅ dejligt at have kjolen i hus .... tror faktisk det slør du har på, er den korte version af det slør jeg har købt :wink:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhh, tak tak for alle jeres søde kommentarer :) Er bare så lykkelig for min kjole :a1221: Tror faktisk ikke at jeg skal have slør på.... synes måske det bliver lidt for meget med alle de blonder - og når der også kommer ærmer på kjolen, så....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke skal ha slør på, kunne det være, at du skulle tage et kig på Miss-Lenas etsy shop ... eller Susanne Nicolaisens .... de laver rigtig mange fantastiske ting til at putte i håret i stedet for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer