Maj83

Prøveopsætning tirsdag, bryllup lørdag, er det for tæt på?

8 posts in this topic

Jeg har nu fået bestilt tid til hår og makeup, men undrer mig over at prøveopsætning er så tæt på brylluppet?

Hvordan er jeres?

0

Annonce ♥

Havde min 3 uger før tror jeg, men synes da det er fint om tirsdagen, så kan alle huske bedre hvad der blev aftalt :)

0

Jeg skal have det prøveopsat ca. 8 dage før. Samtidig med farvning og den slags.

0

min er 3 uger før. Jeg skal så have striber i hos frisøren derefter, så får hun lige et billede af opsætningen, så der ikke kommer helligdage...

0

Annonce ♥

Skal ind 3 uger før for at få klippet spidser hos min frisør, hvor vi så snakker om min frisure. Skal dog ikke have prøveopsætning.

Men jeg synes da bestemt også, at det er fedt med en prøveopsætning så tæt på! Så kan alle parter bedre huske, hvad der blev aftalt (Som Mette skriver) samtidig med, at man ikke når at skifte mening igen ;)

0

Jeg havde min 5 måneder før, for som frisøren sagde så skal man bruge en prøveopsætning til at finde ud af om ens forventninger stemmer overens.

Det gjorde det fx ikke i mit tilfælde og jeg skal derfor ud og finde en anden frisør og så er det jo godt at det ikke er et par dage/uger inden den store dag for så vil jeg nok have et problem. :wink:

Men kan også godt se fordelen i at have det tæt på så alle kan huske hvad man har aftalt, men jeg ville synes det er lidt "farligt" hvis frisøren ikke kan efterkomme ens ønsker.

0

Jeg skal have prøve opsæt på fredag og skal giftes lørdag..

Min første frisør aflyste, det samme gjorde den næste for 14 dage siden. Så var lidt i panik.

Fandt så hende jeg har nu og hun havde kun tid fredag aften. Så det må jeg jo tage.

0

Tusind tak for alle jeres svar, jeg har valgt at flytte min tid til den 11. juli, så jeg har tid til at finde en ny hvis vores forventninger ikke matcher

0

Annonce ♥