GiftesTilMaj

Hvad skal I dufte af ?

22 indlæg i dette emne

Tænker I meget (altså ud over det normale :rolleyes: ) hvad I skal dufte af på dagen ?

Køber I en ny duft eller holder I jer til den go' gamle ?

......min frygt er lidt at komme til at lugte en anelse vammel efter et par timers koldsved, klamme hænder og masser af knuser,

plus lige det faktum at man har valgt at være spærret inde i et tyl/satin-helvede :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke hvad andre gør - men jeg holder mig til en gammel kending.. Har 3 forskellige dufte jeg varierer lidt imellem og jeg regner bestemt med at bruge en af dem på dagen - ved endnu ikke hvilken... :)

Deler også din frygt - så derfor holder jeg mig til noget bekendt den dag :)

0

Del dette indlæg

Tænker I meget (altså ud over det normale :rolleyes: ) hvad I skal dufte af på dagen ?

Køber I en ny duft eller holder I jer til den go' gamle ?

......min frygt er lidt at komme til at lugte en anelse vammel efter et par timers koldsved, klamme hænder og masser af knuser,

plus lige det faktum at man har valgt at være spærret inde i et tyl/satin-helvede :blink:

hehe "tyl/satin-helved"... kommer til at tænke på man skal huske vådservietter og antiperspirant deoen i tasken - men lidt af hest kommer man nok til at lugte....;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg så et af alle de der amerikanske bryllupsprogrammer på tv (kan ikke huske hvilket) at man skulle bruge baby-pudder under armene (og alle andre steder hvor man risikerer at svede). Jeg har ingen børn endnu, så jeg har ikke meget erfaring med baby-pudder og kan ikke helt forestille mig hvordan det vil føles, men hvis det kan holde ungerne tørre, virker det vel også på os andre! Lyder det som det glade vanvid, eller har de fat i noget brugbart, de amerikanere?

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal dufte af, men jeg har så meget stående, at jeg ikke tror jeg går ud og køber noget nyt. Jeg tror faktisk også at jeg gerne vil dufte af noget, som jeg er sikker på at min kæreste kan lide. Sidst jeg købte en deo, som jeg selv synes duftede herligt friskt og lækkert, synes min kæreste det var den fæleste deo han havde oplevet. Jeg vil da helst ikke have at han tænker sådan på vores bryllupsdag. Så er det sikrere at vælge en duft han før har rost :)

Jeg kunne forestille mig at jeg vælger en Lacoste parfume som jeg har i en limited edition ved navn Touch of Sun (en sommer-udgave af Touch of Pink, tror jeg)

Den dufter fantastisk og så er der nok ikke andre der dufter af lige den!

0

Del dette indlæg

Jeg har valgt en duft som jeg ikke lige har på hylden...Chanel Chance Eau Tendre...den er super let,frisk og blomsteragtig :)

Fik så osse lige et godt tip af min skønne veninde ( som jobber i matas ) nemlig at bruge en smule af den bodylotion som høre til på de steder duften skal på,hvilket vil intensivere duften og holde længere.... :)

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt mig at bruge den, jeg bruger normalt - Daisy af Marc Jacobs. Jeg elsker den, og så vil jeg ikke risikere, at duften ikke passer til mig eller noget :)

Er selv stor tilhænger af denne duft, så er fuldstændig enig!! :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer