Antje1

Bånd med tryk til risposer

14 posts in this topic

Nogle der ved hvor jeg kan finde bånd med tryk til ris poserne?

Jeg har set at de hos calligraphen har dem, men 5 kr stk. og da jeg skal have 50 stk. bliver det halv pebret :td:

Så håber der er en de kan hjælpe :)

0

Annonce ♥

hvad skal der står.. ved min veninde her noget hvor der i sølv eller guld står bryllup kan det evt bruges?

0

Der skal stå navn og dato :)

0

Annonce ♥

Dem har jeg set på eBay, men de er for små. Jeg skal have nogle jeg kan binde en sløjfe med, ca. 40 cm.

0

Jeg har købt mine på Ebay... bestilte blot de længste jeg kunne få... mener det var 18" og det var RIGELIGT til at binde om en lille rispose samt få en ordentlig sløjfe :biggrin:

0

Har du link?

0

Jeg har købt dem ved ham, som der er linket til højere oppe... skrev vist da også forkert... det var 18 inches og ikke tommer i længden. Men i hvert fald var der lang nok bånd til posen + sløjfe ved den længste længde. Jeg bød på disse bånd og fik dem hjem til dk for under 100 kroner i alt for 100 stk

0

Annonce ♥

Hvor mange cm er det?

0

Mener at 1 inch er 2,54, så det vil blive omkring 45 cm pr bånd :)

0

Jeg har købt min ved www.personligebånd.dk nemt og hurtigt og dansk..

Ja den side har jeg også set, men de laver kun dem der er 15mm brede og vil kun have 9 mm da det er til risposer. Hvad brugte du dine bånd til?

0

Annonce ♥

Jeg leder efter det samme... Men havde tænkt mig at bestille hos detpersonligbaand.dk - Men det kan være du har ret i at det bliver for bredt... Synes bare der er stor prisforskel på de to... Håber der kommer et godt foreslag...

0

Jeg har også købt mine på ebay, jeg fik 100 stk til 100 kr inkl porto til DK mine er 9 mm og 45 cm lange...og med sølvkant og sølv bogstaver, der står vores navne og vielsesdato.'

de er købt her og fik dem på under en uge fra Usa.

http://www.ebay.com/itm/360323878108?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

mvh Tine

0