Janina

Pdf-invitationer

13 indlæg i dette emne

Så må det være min tur til at smide invitationer herind - de alvorligt forsinkede invitationer, men det går vel nok!

Ja, de er jo naturligvis blevet printet på lækkert kraftigt papir så de er klar til afsendelse, men det kan jeg ikke få et godt billede af, så nu forsøger jeg i stedet lige at sætte pdf'en herind i stedet. (jeg kan ikke lige finde ud af at slette adresser osv, så nu ved I allesammen hvor og hvornår - så der er åbent for globryllup, hvis det var noget...) :)

Jeg har lavet dem i Office 2007 Word og hele pointen er at de har samme design som vores bryllupshjemmeside

www.mywedding.com/ekoka2b

--

BRYLLUPSINVITATION.pdf

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak igen og ja, meget spændende! De fleste forventer jo nok invitationen da især min mor har haft lidt svært ved at holde tand for tunge, men egentlig har VI faktisk overhovedet ikke fortalt familien (onkler, tanter, fætre, kusiner osv.) at vi skal giftes. Min svigermor ved det ikke engang endnu! Så det er først helt officielt når vi sender invitationerne ud! Uuuuuh, det kilder i maven :)

0

Del dette indlæg

Tak igen og ja, meget spændende! De fleste forventer jo nok invitationen da især min mor har haft lidt svært ved at holde tand for tunge, men egentlig har VI faktisk overhovedet ikke fortalt familien (onkler, tanter, fætre, kusiner osv.) at vi skal giftes. Min svigermor ved det ikke engang endnu! Så det er først helt officielt når vi sender invitationerne ud! Uuuuuh, det kilder i maven :)

hihi det kan jeg godt forstå! det bliver super spændende :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh! Det ville jeg aldrig kunne holde for mig selv :rolleyes:

Haha, nej det har jeg bestemt heller ikke! Jeg taler bryllup med mine veninder, mine forældre og mine søskende - jeg synes bare det var bedre at resten fik det at vide samtidig :) Min kæreste ville gerne vente med at fortælle sin mor det, vil vi havde det hele på plads - men ellers havde jeg da også talt med hende om det hele!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, nej det har jeg bestemt heller ikke! Jeg taler bryllup med mine veninder, mine forældre og mine søskende - jeg synes bare det var bedre at resten fik det at vide samtidig :) Min kæreste ville gerne vente med at fortælle sin mor det, vil vi havde det hele på plads - men ellers havde jeg da også talt med hende om det hele!

Hehe okay, så giver det meget mere mening i mit hoved :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer