my-turn

flash brude-negle

11 posts in this topic

jeg kunne rigtigt godt tænke mig at se dine negle til brylluppet. :)

selv har jeg længe overvejet franske negle. og så evt med et diskret lille mønster på den finger ringen skal på.

hvis jeg altså skal have gjort noget.

Edited by my-turn
0

Annonce ♥

Enten fransk manicure som shellac (så kan den loaves et par dage før - holder nemlig omkring 14 dage og bliver ikke ridset eller får pudemærker som almindelig lak - siger dem jeg kender der har fået det lavet - og så er det ikke gelenegle eller kunstige der klistres på)

Enten klassisk fransk manicure

post-57058-0-22570100-1333825421.jpg

Eller fransk manicure med et sølvtwist langs den hvide kant - bare med en smallere hvid spids end som vist her, da min ring er hvidguld.

post-57058-0-82445800-1333825591.jpg

0

God tråd, jeg ved ikke selv hvad jeg gør! Har aldrig fået ordnet negle før, og vil meget gerne finde en løsning, sådan at det kan laves et par dage før, selve bryllupsdagen er travl nok :)

0

God tråd, jeg ved ikke selv hvad jeg gør! Har aldrig fået ordnet negle før, og vil meget gerne finde en løsning, sådan at det kan laves et par dage før, selve bryllupsdagen er travl nok :)

Så er shellac løsningen for dig :wink:

Jeg stod nemlig og sagde nøjagtigt det samme til hende der skal lægge min make-up. Hun mener jeg bare skal have lavet neglene torsdag eller fredag, og så vil de være pæne op mod 14 dage efter det. Almindelig neglelak er superpænt på mine negle ca. 8 timer... så det er ikke nogen løsning :td:

jeg har en arbejdskollega - en landmandskone med voksne børn (så det er sådan en der skrubber gulvet og skurer gryderne) - hun har fået lavet shellac negle for nogle uger tilbage, og jeg holdt nøje øje med hendes fingre - 4 dage efter var de som nylakerede endnu, og efter 12 dage var de stadig rimeligt pæne.

0

Annonce ♥

Jeg skal ha lagt gelenegle et par dage før. hvordan de kommer til at se ud er jeg meget spændt på da vi har snakket om at lave monogram i.

Billeder skal nok komme når jeg engang er blevet fru.

0

Ih, tak for det gode råd, BirgitA, dejligt at vide det :) Der er så meget at tænke på, også noget, jeg slet ikke ved, at jeg skal tænke på! :rolleyes:

Shellac er noteret!

0

Jeg skal ha' lavet gelenegle - har fået det lavet en gang før og det holder sig flot utrolig længe... De holder i alle fald til at sidde flot på en spejderpige i ca. 2 måneder, før de blev "slidte"... Tror ikke jeg skal ha' lavet noget specielt med dem, vil bare gerne ha' pæne negle til vores bryllup... Skal ha' dem lavet onsdagen før vores bryllup - glæder mig :)

0

Tja, jeg ville elske at have sådan nogle fine negle, men jeg har et job hvor den slags er forbudt, så jeg synes det ville være mange penge at lægge ud til noget jeg kun kan beholde weekenden over. Jeg må nøjes med en filning og en gang lak :)

0

Annonce ♥

Det er rigtigt. Hvor meget koster sådan noget egentlig? De forskellige typer negle man kan få?

0

jeg har for første gang fået gel-negle med hvide spidse og design malet på, jeg fik det lavet i Randers hos en elev, ca. 400 for neglene og så koster det 200 at få det af igen (det skal åbenbart slibes da med en specialmaskine)

0

Jeg skal have lavet negle på torsdag. - De bliver lavet i gele men helt naturlige og ikke for lange.

I just want to let you know - JEG SKAL GIFTES PÅ LØRDAG :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0