FrkYellow

Når man ikke ønsker, at være hvid brud?

37 indlæg i dette emne

Kære Medsammensvorne på bryllupsklar.

Jeg har altid vidst og været afklaret med, at jeg ikke ville være hvid brud - til gengæld, har jeg aldrig været klar over, hvor svært det var, at finde et tilfredsstillinde alternativ. Kender i nogle steder/sider på nettet eller har nogle tips til hvor jeg skal lede, så ville det være guld værd.

Måske andre, som ikke har trangen til den hvide drøm?

Frk Yellow

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes masse af kjoler der ikke er hvide.

Min søster ville heller ikke være hvid brud, så hun købte en fersken farvet selskabskjole.

Ville være nemmere at hjælpe hvis vi vidste hvilken stil du ønsker? Hvor i landet er du fra? Prisklasse? osv osv :)

0

Del dette indlæg

Synes der er mange galla kjoler der jo i virkeligheden ligner brudekjoler.. :) Men det kommer jo også an på hvilken model kjole man har kig på..

ABC kjoler kan bestille i alle de farver du ønsker.. (Prøvede kjoler hos dem, og de bestiller deres kjoler i Kina)

Og jeg ved at LuXux heroppe i Nordjylland kan bestille brudekjoler hjem i andre farver end lige hvid..

Ellers var et farvet skørt måske en mulighed? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det kommer jo an på hvilken kjole, du ønsker? Og til hvilken pris...

I mange butikker hvor du kan købe brudekjoler kan du også købe "selskabskjoler" De er jo ret sådan - altså brudeagtige men ikke hvide. Personligt synes jeg rigtig mange af dem er afskyelige! Men du kan da sikkert finde en pæn.

Ellers kan du jo også købe en lækker kjole fra din yndlingsdesigner?

0

Del dette indlæg

Jeg var inde i Nicolai brude butik idag, for at se min kjole igen igen, og bagefter var jeg inde i miss nicolai for at finde en kjole til min mor, og der var altså mange kjoler, rigtig flotte kjoler :).. i alle farver og former.. men ved selvfølgelig ikke hvad kjole du ønsker ? :)

0

Del dette indlæg

En brudekjole behøver jo ikke at være hvid - min søsters var cappocino-farvet og supersmuk og utraditionel: (nej, det er ikke min søster på billedet, men hun er endnu smukkere end modellen :wink: )

bridal-gown-justin-alexander-8465.jpg

Ellers må jeg jo tilslutte mig koret - der findes mange smukke gallakjoler. Eller vælg en brudekjole, som er helt utraditionel. Smider lige et par eksempler:anderledes-brudekjole-farvet-tyl-600x418.jpgMettes-brudekjole2_thumb[2].jpg

sort-brudekjole.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er simpelthen fantastiske!

Hvor er det rart, med så mange kvalificerede bud. Jeg vil gerne have en kjole med gennemsigtige ærmer, knælang og med strut. Hvis i kan forestille jer, hvad jeg mener. Sådan i vaskeægte halvtredser-stil - gerne i stil, med det første billede Brumle postede, bare lidt kortere og gerne med ærmer. Jeg er slet ikke til de hvide blege farver - hverken fersken, eller anden. Taler ganske enkelt om Helt andre farver end hvid.

Overvejede også at lave noget helt helt Helt utraditionelt og få bodypaintet kjolen - men før jeg tager en så syret beslutning, skal jeg altså have set om drømmekjolen findes derude.

Jeg bor i Nordjylland - og vil kaste et blik på de butikker du nævner, Shedvil - Tak.

Frk Yellow :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-44861-0-97663000-1334254608.jpg

Link

Hvis man er til det rockede :wink:

Jeg skal selv giftes i grønt og har hele tiden haft svært ved at se mig selv i en hvid :c166:

AAAAARRRRGGHH hvor er den fed... er VIld med den.. :loveshower: men nok ikke som brude kjole :)

0

Del dette indlæg

Link

Jeg skal selv giftes i grønt og har hele tiden haft svært ved at se mig selv i en hvid :c166:

AAAAARRRRGGHH hvor er den fed... er VIld med den.. :loveshower: men nok ikke som brude kjole :)

Jeg kunne godt selv finde på at bruge den som brudekjole, og så have rock tema, hvor man ankom på motorcykler og med lædderjakke :lol:

0

Del dette indlæg

Link

Jeg kunne godt selv finde på at bruge den som brudekjole, og så have rock tema, hvor man ankom på motorcykler og med lædderjakke :lol:

Hihi ja hvis det var rocktema så helt sikkert :)

0

Del dette indlæg

Hej

Kjolegården i Tørring (v. Nr.snede) har et kæmpe, kæmpe udvalg i gallakjoler, og en super service.

Har selv fundet min skønne skønne lilla brudekjole (gallakjole) hos Julia i Odense, synes selv den klær mig meget mere

end alverdens hvide kjoler jeg har været i :biggrin: Glæder mig Så meget til at have den på en hel dag og ligne en prinsesse:-)

Held og lykke med jagten er sikker på du nok skal finde hvad du drømmer om

Mvh Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

------------------------------------------------------^------------------------------------------------------

Mmm, jeg uploader dem selv til Photobucket, og så indsætter jeg dem i tråden ved at klikke på det lille billede i rammen og indsætter deres URL. (Der hvor jeg så elegant har forsøgt at sætte pilen udfor :rolleyes: )

Giver det mening? :)

Ps. Jeg har ingen smartphone, så jeg ved ikke, om det er anderledes på sådan én.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer