Felinity

Brudebuket - time to get creative

19 indlæg i dette emne

Hej kære kommende brude

Mon der er nogle derude, der har en idé til en anderledes brudebuket, man selv kunne lave? Jeg er vild med dem der er lavet af perler osv., men ak, de er vel nok dyre derovre i udlandet :wink:

Kunne man mon selv lave den? Og hvordan tror I? Jeg vedhæfter lige et billede til inspiration.

il_fullxfull.289397977.jpg

Redigeret af Felinity
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænker lidt om man ikke kan bruge en rund oases blok (de der kugler)... kan se at der er ståltråd viklet ind i perlerne... så skal du bare lave en masse stænger med perler... og finde nogen skønne brocher, og så det noget stof du kan lave blade eller blomster af.... og så skal det hele bare stikkes ind i den runde oases efetr hvordan du gerne vil have det.... så kan det godt være du skal slutte af med at lime nogen perler og sten på med limpistol til sidst... så for du de lidt forskellige lag..

tænker også at du kan finde nogen kunstige blomster, hvor selve hovederne er af flere lag, som du kan splitte ad og bruge som de blomster der ligge mellen perlerne på buketten

gav det overhovedet mening???

tror sagtens du kan lave den selv!!!

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg

181.jpg

DIY beskrivelse til en broche buket..

DSC_0470.JPG

Endnu en DIY beskrivelse til en broche buket..

Du kan søge på Etsy og Ebay efter "brooch lot" - der er sommetider nogle små samlinger af brocher til salg - og ellers må du på "rov" hos mor, svigermor, bedstemødre, tanter osv osv osv.. Er sikker på alle gerne vil bidrage til noget så unikt! :) Loppemarkeder og forskellige genbrugsbutikker er også en mulighed.. Man skal jo bruge MANGE brocher.. :lol:

Held og lykke med projektet.. Synes de er smukke og unikke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for de gode råd :)

Jeg smider lige et link til hvor jeg fandt ovenstående buket; http://www.etsy.com/shop/Noaki?page=1

Det gav bestemt mening, Carina, jeg tænkte faktisk selv på oasis, har forsøgt med flamingo lignende, det duede ikke så godt.

Tak for super link Shedevil, jeg kigger! Ja, de er altså smadder flotte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer