MissPerfect

Speciel brudekjole

15 indlæg i dette emne

Hej Piger !

Jeg er ung pige på 18 som gerne vil griftet.

Jeg vil genre have lavet / købe en speciel kjole til mit bryllup, sp vil høre i vil hjælpe mig. Jeg vil høre i kan komme nogle gode bud på hvordan min kjole kan se ud eller lig et billede ind, jeg har da godt nok nogle tanker men er stadig tvivl om hvordan den skal se ud.

Der ting den skal have !

Den skal have:

• HELT hvid
  • Lang - helt ned til fødderne
  • gerne lidt mønstre men ikke for meget
  • Strobber
  • Må gerne have slæb, men ikke for langt

Håber i kan hjælp mig.

Mvh Annesofie / MissPerfect

:):):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min erfaring siger, at det nemmeste er klart at gå ud brudekjolebutikkerne .... bare book tid hos en masse forskellige .... og så sig, at du har følgende ønsker og så finder de simpelthen bare EN MASSE frem :)

Man kan sagtens ha set en masse på nettet hjemmefra, men jeg syns at dem, jeg måske syns var pæne, de sad af helvede til, når man fik dem på :)

Der er også en masse butikker, som har tonsvis af kjoler, du ikke liiige kan finde på nettet. Ellers ... prøv at gå ind på brudekjoleforretningernes hjemmesider, fx. www.lilly.dk, http://www.nicolai-brudekjoler.dk/ osv :)

0

Del dette indlæg

Tak for tilbudet piger, ! :)

MariaSchmidt, jeg har prøet og kigge inde på lilly og nicolaj, og der desværre ikke nogen der endten sidder ordenligt eller lige er min smag.

Men tænkte om du eller andre kender nogen gode skræder, som kan sy nogle lidt speciele kjoler.

Miss-Lena, de kjoler du viser på billeder du sendte ser rigtig flotte ud, men det er desværre heller lige mig, jeg er meget kræsen når det gælder sådan noget her, men den første kjole de små blomster er smuk. Og den må ikke være slinky, den må godt være lidt a-formet, og den må osse gerne være lidt ball-grown.

Jeg blev rigtig glad for jeres råd, håber jeg kan bruge dem.

Mvh Annesofie / MissPerfect :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har får syet hos Jesper Høvring, det vil jeg klart sige er nogle specielle brudekjoler.

Jeg får syet den på forsiden med roserne men i en mere mermaid-style og så med en top af flettet tyl.

http://www.jesperhovring.com/

0

Del dette indlæg

Jeg vil også klart foreslå dig at tage ind i nogle butikker og prøve en masse forskellige! Man kan blive ret overrasket når først man får kjolerne på! :)

Og hvis du prøver at snakke med dem om hvad du ønsker, skal de nok hjælpe dig med at finde en der bare lige er dig!

Jeg kan se at et af dine ønsker er stropper... du kan jo stadig prøve en stropløs og så få sat stropper på?... så bliver valgmulighederne lidt flere :)

God kjolejagt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig udsagnet om at komme ud i butikken!

Kjolerne skal på for at man kan se hvad der er ens stil i forhold til snittet. Materialerne skal igennem hånden for at man kan vælge stoftypen.

Og så vil det hjælpe hvis du uploader nogle billeder og beskriver hvad du kan lide ved kjolerne. Ellers griber vi for mange steder for at hjælpe dig. Men hvis du f.eks. lægger et billede herud og siger, du er vild med slæbet eller med udskæringen, eller med mønstret, så har vi noget at gå efter.

Og så vil det jo være rart at vide hvordan du ser ud, størrelse, højde, pæreformet/æbleformet/slimline/stor barm/store hofter/kantet osv. Det har betydning for kjolens snit

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg

Åh piger ! jeg er så glad for de tilbud i kommer, kommer helt klart til og bruge nogen af dem :)

Men jeg leder stadig på liv og løs, men jeg kontakter nok en skrædder, som skal sy den specielt til mig, så tænkt om i måske kender en okay billig brudekjols skrædder?

:c166:

0

Del dette indlæg

En flot, unik brudekjole, som du vil have syet, er nok ikke billig! Det må du nok indse - medmindre du kan gøre et kup på udsalg hos en brudekjoledesigner.

Mit bedste bud ville da også være Jesper Høvring - kender nogle stykker der har fået syet hos ham, som har været ovenud tilfredse. Men der snakker vi nok i omegnen af 20.000 kroner :fløjt: Men det skulle være en fantastisk oplevelse :biggrin: Og du har jo lidt tid til at spare op :super:

Jesper Høvring har vist i øvrigt lige haft flytteudsalg, hvor han solgte sine stangmodeller meget nedsat. Sådan en mulighed kommer måske igen, evt. hos en anden designer. Men så bliver den jo ikke syet til en.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale dig at tage forbi Karim Design. Ring og bestil en tid i forvejen, så er du sikker på, at de har god tid til dig.

Jeg har kun oplevet rigtig god service der. Han ved hvad han taler om, og har mange gode råd og forslag til kjoler i alverdens modeller og materialer.

Han har mange forskellige modeller hængede. Så du kan prøve lidt forskelligt, og tage det bedste fra de forskellige kjoler, og så få designet din helt egen unikke kjole i lækre materialer.

God fornøjelse :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer