Guest marlene

bryllupsbilleder

17 indlæg i dette emne

Vejret har jo de sidste mange lørdag (undtaget d. 17/7) været ret trist. Er der nogen som har fået taget billeder i kbh. eller omegn som har fundet nogle gode indendørs steder? Og hvad med alle jer som er blevet gift, kan der blive rigtige gode billeder ud af en overskyet trist dag?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejret har jo de sidste mange lørdag (undtaget d. 17/7) været ret trist. Er der nogen som har fået taget billeder i kbh. eller omegn som har fundet nogle gode indendørs steder?

Og hvad med alle jer som er blevet gift, kan der blive rigtige gode billeder ud af en overskyet trist dag?

Thorvalsens museum synes jeg er et rigtig godt bud - spørgsmålet er bare om i kan få lov

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brylluppet d. 17/7 var fantastisk. Varm sommer dag. Billeder taget den dag er fantastiske, men om det er sommer lys eller trist dag, er ikke det store for os. Men der er jo noget specielt med sådan vejr som d. 17 :mellow: Hav en god dag.

Redigeret af Professional Video Productions
0

Del dette indlæg

hej, Nui kan jeg ikke lige huske hvor jeg så et billedet - der var blevet vildt godt - hvor vejret også var dårlig t- det var et sort/hvid billedet hvor der var skyer i baggrunden og selvfølgelig brudeparret i forgrunden - det var bar een vildt flot billedet - så jeg tror at hvis fotografen er ´god kan de få nogle rigtige gode billeder udendørs selvom vejret ikke lige er til - :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej MarleneJeg skal giftes d. 21 august og har haft fuldstændig de samme bekymringer som dig, men da vi valgte vores fotograf spurgte vi om hvordan og hvorledes hvis der blev regnvejr. :mellow: Han spurgte om der ikke var nogle høje træer i nærheden af hvor vi skulle fotograferes og hvis ikke så har han før taget nogle knald gode billeder af folk i regnvejr. Han har taget et billed der er i magasinet bryllupsmagasinet hvor bruden står med en parably i meget stærke farver. (Du ved de parablyer der har en stribe der er knald rød kraftig blå kraftig gul osv. Det er et virkelig godt billed for kontrasten imellem denne her fine feminine kvinde i den sarte hvide brudekjole sammen med den meget dominerende parably er helt enorm god. Og det at hun står i tørrevejr og manden står i regnvejr det gør bestemt ikke billede dårliger :loveboard: Så jeg tror ligesom flere har skrevet at hvis du bare finder en god fotograf så ved de lige hvordan de skal takle vejrsituationen. :) Venlig hilsen Camilla P

0

Del dette indlæg

HejVi er gift 1. april, og kunne jo ikke regne med godt vejr - så vi skrev til det kongelige bibliotek, for at høre om vi kunne blive fotograferet der...det fik vi lov til ...med små forviklinger...men billederne blev gode...Skriv til mig hvis I har nogen spørgsmål...Billederne er scannet ind fra albummet, derfor den dårlige kvalitet...

post-1449-1090493697.jpg

post-1449-1090493710.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Vi har kigget på Glyptoteket, men synes vægfarverne e mørke og rummene også. De har en stor lys "sal", men her står der en masse stole på rad og række, så .....

Nu er det også ved at være en del år siden, at jeg var der ovre sidst, men jeg huskede det bare som værende fantastisk lyst - nå men det var jo også bare et forslag :bearhug:

KH

Mette

0

Del dette indlæg

hej

ja da, det er bare et spørgsmål om fortografen;-)

da min far og hans kone blev gift var vejret ikke så godt, man skal bare være opfindsom, de fik nogle fine billeder og hvis du spørger mig var stolt af billederne.

jeg har ikke problemer med at lave pæne billeder, så skal I bruge noget inspiration, så står jeg gerne til rådighed;-)

hilsen randi

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi var ved fotografen i fredags.... Godt nok tidligt, men for at bestille ham også...

Spurgte ham med hensyn til vejret... Der viste han os billeder han faktisk havde taget i regnvejr... Det var bare ikke at se... det eneste der røbede var fliserne i baggrunden som var lidt blanke...

Så jeg tror det dejer sig om at have en god fortograf... og han har nok prøvet det før!

Men det giver da ikke regn :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at få taget billeder inde i kirken? Det er da en oplagt mulighed i tilfælde af dårligt vejr.

Det ville jeg også foreslå. Jeg er selv kirketjener og jeg ved at flere og flere får taget alle deres billeder i kirkerummet. Jeg venter gerne den time til halvanden med at låse af. Det skulle jo gerne være en god dag for brudeparret...

På denne adresse: http://www.festportalen.dk/danmark.asp?cou...y=7&member=461#

kan du se et par eksempler på fotografering i den ene af de kirker jeg arbejder i. Det behøver ikke være så kedeligt!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer