Guest Linette Laursen

Guide til planlægningstråd

89 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HJÆLP!

Hvordan får jeg min bryllupsticker frem + sådan et "link" så folk kan se jeg har en planlægningstråd? :(

Stickeren skal du ind og tilføje i din signatur!

Dette gør du under min profil /rediger profil / og så ude i bjælken til venstre, der finder du indstillinger for signatur osv!

Mht "linket", så tror jeg det står ret godt beskrevet her

0

Del dette indlæg

ihhh altså... HJÆÆÆLP

hvordan gør man så når man i mit første indlæg - altså selve planlægningen oversigt - gør at når man trykker på f.eks frieri eller kirke, at den så "hopper" ned på den besvarelse???

håber det giver mening :)

Det står beskrevet her - ret detaljeret med billeder osv!

0

Del dette indlæg

HJÆLP!

Hvordan får jeg min bryllupsticker frem + sådan et "link" så folk kan se jeg har en planlægningstråd? :(

Dette gør du under min profil /rediger profil / og så ude i bjælken til venstre, der finder du indstillinger for signatur osv!

Tusind tak for hjælpen .. det er lige med at finde alle tingene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HJÆLP!

Hvordan tilføjer jeg den bryllupsticker inde i signatur :) ? Nu har jeg da fundet ud af at lave det link <3

0

Del dette indlæg

Iiiihh altså - jeg kan ikke få lov til at rette i min signatur :(
Når jeg går ind for at redigere i min signatur ar alt bare gråt og jeg kan ikek få lov til at lave link eller noget....

Nogen der har samme problem eller har en løsning?

0

Del dette indlæg

Tror kun det er uoverskueligt fordi du er ny, så snart du har været her lidt tid er det hele meget nemt - men spørg endelig :)

nu er jeg os helt ny herinde, og du virker erfarren og meget skarp til det her...

-nu har jeg lavet min egen "bryllupsplanlægning" men hvordan sulen kan jeg lave mere efter det opslag? altså kan jo se alle andre skriver videre på samme "tråd".

måske er jeg virkelig bar dum til det her, eller os har jeg bar heller ik fanget fidusen helt endnu :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror kun det er uoverskueligt fordi du er ny, så snart du har været her lidt tid er det hele meget nemt - men spørg endelig :)

nu er jeg os helt ny herinde, og du virker erfarren og meget skarp til det her...

-nu har jeg lavet min egen "bryllupsplanlægning" men hvordan sulen kan jeg lave mere efter det opslag? altså kan jo se alle andre skriver videre på samme "tråd".

måske er jeg virkelig bar dum til det her, eller os har jeg bar heller ik fanget fidusen helt endnu :D

Den planlægningstråd du har oprettet.. der skriver du bare nye indlæg - præcis på samme måde som du har gjort med dette indlæg :)

Tryk på besvar knappen.. og så smider du bare nogle indlæg afsted ;)

0

Del dette indlæg

Den planlægningstråd du har oprettet.. der skriver du bare nye indlæg - præcis på samme måde som du har gjort med dette indlæg :)

Åhhh tusind tak :D jeg må prøve...

Nu har du den der linje, hvor der står "følg min planlægning" eller i den dur... hvordan er det du gør det?

Bliver så ivrig, jeg vil ha det hele :D hihi... syntes det er sååå fancy

0

Del dette indlæg

Der skal du ind i din signatur (øverst til venstre står dit brugernavn, i en af undermenuerne har du finde muligheden for at redigere din signatur)

Der indsætter du linket :) Beskrivelse af hvordan du indsætter link kan du se først i denne tråd :)

Håber det lykkes.. ellers skriv endelig igen :)

0

Del dette indlæg

Der skal du ind i din signatur (øverst til venstre står dit brugernavn, i en af undermenuerne har du finde muligheden for at redigere din signatur)

Der indsætter du linket :) Beskrivelse af hvordan du indsætter link kan du se først i denne tråd :)

Tusind tak for hjælpen...

Jeg kan næsten det hele nu (tror jeg i hvertfald selv) :cheerleader3:

Så langt så godt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen...

Jeg kan næsten det hele nu (tror jeg i hvertfald selv) :cheerleader3:

Så langt så godt....

Sådan,!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor kan man da blive frustreret engang imellem.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lægge et link til min planlægningstråd i min signatur. Alle felterne er grå, så der sker ikke en pind, når jeg forsøger at klikke på indsæt link. HJÆLP please.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan sletter man en planlægningstråd?

Ja, hvordan sletter man en planlægningstråd igen????????????????

Man kan ikke slette sin tråd. Det er for at fremtidige brugere kan få glæde af tråden. Hvis man har lavet hel ged i den kan man kontakte admin og få hjælp til at slette. Den eneste mulighed er eller at slette indlæg man selv har skrevet 1 for 1 og det kan ikke betale sig.

0

Del dette indlæg

Gud hvor kan man da blive frustreret engang imellem.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at lægge et link til min planlægningstråd i min signatur. Alle felterne er grå, så der sker ikke en pind, når jeg forsøger at klikke på indsæt link. HJÆLP please.

Jeg havde samme problem med at lægge link i. Jeg fik hjælp af H2B aka min nørd og fik det fikset. Jeg spørger ham lige igen om ikke han kan hjælpe med en guide.

0

Del dette indlæg

Hvordan gør man de vedhæftede billeder mindre i størrelse i sin planlægningstråd?

Nogle bruger paint til at ændre opløsningen. Link til instruktion til win 7 her: ( http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/resize-a-picture-using-paint

eller her http://vislo.dk/nem-made-at-aendre-storrelse-pa-billeder/

Andre uploader til div. hjemmesider som kan resize fotos. f.eks. shrikpicture.com eller lignende sider. Jeg bruger selv greenshot som er et program til at hapse hurtige skærmbilleder. Der kan man samtidigt indstille til at have lavere opløsning, så det er klart min foretrukne metode. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg kan simpelthen ikke få sat et billede ind på min planlægnings tråd. Hvordan gør jeg har prøvet mange underlige ting nu og det vil bare ikke virke :( Nogen der kan hjælpe??

Er det fordi du ikke bruger den fulde editor?

Det var det som var problemet da jeg ikke kunne finde ud af det :wink:

Bruger man den fulde editor kan du indsætte billeder under tekstfeltet man skriver i.

0

Del dette indlæg

Jeg kan simpelthen ikke få sat et billede ind på min planlægnings tråd. Hvordan gør jeg har prøvet mange underlige ting nu og det vil bare ikke virke :( Nogen der kan hjælpe??

Er det fordi du ikke bruger den fulde editor?

Det var det som var problemet da jeg ikke kunne finde ud af det :wink:

Bruger man den fulde editor kan du indsætte billeder under tekstfeltet man skriver i.

Jeg har lagt billede i hendes tråd om hvordan det gøres, derfor jeg ikke svarede hende her. :wink:

Det var fuld editor der var problemet og så kunne hun lige bruge et screenshot af hvordan det skulle gøres. Hun har styr på det nu, så vidt vides. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer