Vanggaard

Hvad tror i holder mest inde? Undertøj

18 posts in this topic

Hej piger

Leder efter undertøj til at holde the mummy tummy under kontrol... :fløjt: Skal have en rimelig tætsiddende kjole på, og min mave har været mit største issue siden jeg var 10 år gammel. Så den dag SKAL jeg bare føle, den ikke er i vejen!!

Men stram ind undertøj er bare ikke særlig sexet...Er faldet over denne her i stedet:

post-31102-0-04850400-1336031552.jpg

Tror i den holder godt nok på det? Nu har jeg ikke så stor barm (b skål), så den skal udbygges...kan man mon fylde noget i de skåle??

Ellers overvejer jeg disse, ikke lige sexede, I know :wink:

post-31102-0-05125700-1336031721.jpg

0

Annonce ♥

Jeg går efter praktisk frem for sexet. Har købt shapewear, der ligner meget det nederste. Alt sexet undetøj bliver vel egentlig ret usexet når man har haft det på en hel dag - og højst sandsynligt har haft det lidt varmt i løbet af dagen?? Så hvis jeg var dig, ville jeg vælge praktisk den dag - og gemme sexet til en anden dag :b223:

0

Det har du nok ret i ;-) Min veninde sagde også, det nok var for risikabelt at købe den øverste uden at have prøvet den.

Hvad du ar du købt?

0

Jeg vil ogs holde mig til det praktiske under kjolen og evt. ha et skiftesæt med til bryllupsnatten.

0

Annonce ♥

Praktisk til festen, så man også ser ligeså lækker ud som man føler sig, og så et übersexet sæt i tasken til bryllupsnatten (hvis man kan holde til at sexe den nat, og ikke bare falder i dyb dyb søvn når man ser på sengen )

0

Hej piger

Leder efter undertøj til at holde the mummy tummy under kontrol... :fløjt: Skal have en rimelig tætsiddende kjole på, og min mave har været mit største issue siden jeg var 10 år gammel. Så den dag SKAL jeg bare føle, den ikke er i vejen!!

Men stram ind undertøj er bare ikke særlig sexet...Er faldet over denne her i stedet:

post-31102-0-04850400-1336031552.jpg

Tror i den holder godt nok på det? Nu har jeg ikke så stor barm (b skål), så den skal udbygges...kan man mon fylde noget i de skåle??

Hvis den er af god kvalitet, så burde den give dig en god figur, hvor du undgår at stiverne får et knæk når du sidder ned.

personligt så synes jeg, at det er ubehageligt at have corsage/korset med stivere på i lang tid af gangen.

Jeg tror også, at du kunne risikere at blive træt af at have kunstig fylde i BH'en. Så tror jeg, at en god BH måske med en anelse push up vil føles dejligere for dig.

Og så er det ikke særligt rart, at folk kan mærke stiverne, når man giver et knus.

Ellers overvejer jeg disse, ikke lige sexede, I know :wink:

post-31102-0-05125700-1336031721.jpg

Nej de er ikke sexede, men helt sikkert dejlige at have på. :)

hvis du gerne vil være smækker lækker til bryllupsnatten, så kunne alternativet være at hoppe i et lækkert sæt undertøj når du smider kjolen :)

0

Det bliver de usexede så ;-)

0

De har en masse shapewear i Lidl i denne uge, til billige penge.. :)

0

Annonce ♥

jeg planlægger selv at tage praktisk på til hele dagen og så måske noget sexet til når vi bliver alene(hvis der er overskud til det)...

0

Jeg ville også vælge det praktiske... Helt sikkert.. :) Og tak for info ang. Lidl. Kan det være jeg også lige skal have fat i sådan en. :)

0

Hejsa

Jeg synes jo ikke, at det behøver være enten eller... Du kunne jo også vælge et korset - det både holder mavsen inde og ser temmelig sexet ud. Her er et eksempel http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-19931730927510_2199_66352043 men prøv at søge på brude korset eller bridal corset / bridle

0

jeg Har købt støttettrusser i bilka og de er simpelthen de bedste jrg har fundet, de holder det hel inde! Jeg har så købt en "sød" natkjole, som jeg sikfter til når vi kommer til hotelværelset :)

0

Annonce ♥

skal tøjet ik bare af alligevel og han ligger sikkert ikke mærke til det alligevel.. ved hvertfald at min H2B er totalt ligeglad med undertøjet bare jeg ik har noget på :bed:

0

her er det helt modsat, Giggles :biggrin: Undertøjet, når design og materialetype vel at mærke er rigtig, er en vigtig detalje for min mand... :fløjt:

Men jeg vil have praktisk undertøj på alligevel. de der helt sømløse hipstere fra sloggi er super behagelige, og de laver ingen kanter på hoften, som kan ses under kjolen. De holder ganske vist heller ikke maven inde, men med en kjole med snørelukke og stivere er der masser af snøre ind effekt og hold alligevel. Shapewear er også fint. Jeg har bare gjort en tanke der går på at hvis trussekanten sidder lige under brysterne, hvordan får jeg så hevet trusserne op og ned når jeg skal tisse uden at spænde kjolen op og rette på underskørtet, når kjolen er mermaid facon til midt på låret...? (y)

jeg synes ikke om ideen med korsettet. Set ud fra at jeg har korsetter med snørelukke i bag, og dem vil jeg ikke anbefale til mange timers brug, hvis jeg skal være ærlig. De kan gøre taljen 3-4 cm smallere, men så kan man ikke spise og sidde ned behageligt. Altså, jo hvis man ikke spænder den til... og hvad er den så værd?

0

Der er en del shapewear der har hægter i bunden ligesom en body :)

0

Mmm, jeg kan ikke lade være med at tænke - om sådan en type undertøj, ikke kan blive meget varm at have på? Jeg synes, at brudekjolen er varm nok i sig selv at have på!

Men måske det er alle følelserne, der er blevet vækket til live, når jeg har prøvet den :)

0

Annonce ♥

Aj, kjolen er sådan pææænt varm at ha på, hehe. Jeg har også haft overvejet shapewear, men syns egentlig kjolen sidder okay uden .... og det vil ikke gøre så meget ift. den kjolemodel, som jeg har .... så tror det er droppet big time, hehe .... antager også, at vi har 35-40 grader derovre, så jeg ville sikkert dø i varmen, haha

0

Shapeware behøver ikke nødvendigvis være trusser. Man kan også få nogle, der går fra under barmen til dér, hvor man tager hoftemålet. Så kan den bare rulles lidt op, når du skal på toilettet.

0