Bertemor

November bryllup.. <3 - OPDATERING!

152 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Juhu!!! Vores fantastiske flotte monogram er endelig blevet lavet som stempel og jeg har i dag modtaget det fra USA!!! WAUW hvor er det fint! Knivskarpt og helt perfekt! Desværre har jeg endnu ikke fået købt en farvepudeting, men den ska helt sikkert ud og shoppes så snart det er muligt! :)/>/> og SÅ ska der bare stemples løs på ALT!! Hahaha...

Neeeej hvor har i dog fået lavet den henne??

Simonstamps.com :) mener det kostede 70kr med fragt.. :) det er lige til at overleve..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer