Bertemor

November bryllup.. <3 - OPDATERING!

150 indlæg i dette emne

Nu prøver jeg at oprette sådan en fætter her.. Om det lykkes aner jeg ikke, men nu prøver jeg af bedste evne.. :)

Jeg skal giftes (GIFTES!!!!!) med min elskede kæreste gennem snart 6 år. Det skal vi den 10-11-12. Datoen har en meget speciel betydning for os da den indeholder vores 2 døtres fødsels årstal.

Vi er først gået i gang d. 7 maj, så jeg sys allerede jeg er ved at få stress over alle de ting der skal arrangeres!!

Brylluppet bliver et absolut budgetbryllup, men vi skal dog alligevel ha omkring 70 gæster med. Hvordan det kommer til at forløbe, tager vi hen af vejen. :)

Listen:

Grøn = Tjek Rød = mangler Gul = Næsten på plads

Kirke - Glostrup kirke, bestilt til kl. 13

Location - Gundsølillehallens selskabslokaler

Farver - Sort/hvid, helt enkel og klassisk. Måske med en snert af lilla eller rødt

Invitationer og HER, og de færdige - Helt enkle..

Bordhæfte - Bordhæfterne blir kombineret med bordkort

Favourbox - Gæsterne skal ha en lille ting at mindes vores dag på

:loveboard:

Monogram og

stempel - Den første bryllupsting der blev købt! :loveflag:

Kok og Menu - Vores gode kammerat skal være kok.

Brudekjole - Min veninde er uddannet skrædder og har tilbudt at sy kjolen til billige penge! Juhu...

En lille skitse.

Hår og Make-up - Nu i hus. Hurraaa...

Bolero/pels ting - Jeg har fundet ud af at jeg blir nødt til at eje sådan en, vi skal jo trodsalt giftes i november.. :griner:-

Sko - Jeg drømmer om disse...

Brudekaret - Min far ejer en gammel Chevy, så den håber jeg han kan få køreklar, under alle omstændigheder har han fået opgaven omkring kørsel.

H2B's tøj - er der ikke styr på endnu, men han pønser på at få det lavet ved en netskrædder

Brudepiger - Vores

2 dejlige piger og evt en mere hvis ikke den mindste går endnu til den tid.

Forlover - H2B's ældste lillebror.

Fotograf - Drømmen er Tina Liv, men økonomien siger H2B's stedsøster.

:)

Brudebuket - Vi har en fælles kollega som er uddannet blomsterbinder og hun vil gerne lave buketten hvor vi kun skal betale for blomsterne! Så lækkert!

Lidt inspiration..

Gæstebog - Det blir gæstetræ i kombi med polaridkamera

RD lige dato.jpg

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til denne skønne side og

STORT TILLYKKE med det forestående bryllup

Her finder du inspiration og fristelser i masse vis.. Mange søde zillaer som er klar til at hjælp med råd og ideer....

Vi elsker billeder..

Men pas på man bliver hurtigt afhængig...

Det er skønt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her lige de farvetemaer som vi har i tankerne for nu

Det lilla er jeg super meget til. Jeg sys det er virkelig fint og romantisk. Min H2B er ikke helt vild med det, desværre..

Han mener det er kedeligt.. Vinterbord.jpg

Disse brune, orange, lime, rød nuancer er vi begge ret hooked på.. Men jeg er nu stadig mere vild med det lilla.

fall-wedding-ideas-fall-bouquet-2.s600x600.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhu!! :thumbsupsmileyanim: Vi har nu fået en kollega til at lave brudebuketten og vi skal ku give det blomsterne koster!!! :loveshower: Det er helt fantastisk!!

Igår skulle vi ringe til det forsamlingshus som vi har kig på, men de har åbenbart ikke opdateret deres hjemmeside, så istedet for at ha åbent onsdag og torsdag fra 19-20, så har de kun åbent om mandagen!! RImelige belastende, især når vi fandt forsamlingshuset i mandags, men ventede med at ringe til igår pga hjemmesiden!! Grrrr... :td: Så nu ska vi vente helt til på mandag med at ringe... Suk..

Til gengæld kan vi nok få en brudesuite inde på et hotel ved Fields til halv pris gennem en veninde!! Det ville være fantastisk, især med tanke på at vi ikke skal på bryllupsrejse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuuh yummy yummy sko, har selv haft kig på lige dem i går! :heart: De bliver bare for høje for mig. Så hvis du køber dem, så nyd dem lige lidt for mig også :biggrin:

Hvor skønt med brudebuketten og brudesuiten, det var vel nok heldigt. Hurra for netværk!

Håber I får fat på forsamlingshuset mandag så :)

0

Del dette indlæg

Juhu!! Vi har nu fundet lokaler som vi er blevet skrevet op til! Det er i gundsølillehallen og der er plads til 100 mennesker! Vi har endnu ikke set dem, andet end på deres hjemmeside, men det virker lovende! Og så er det billigt!! Lige noget vores MEGET skrabede budget kan lide!! :) forhåbentlig kan jeg komme ud og se dem på torsdag med min mor!

Desuden har vi bestilt et stempel med vores monogram på! Så fint! Jeg glæder mig vildt til at modtage det! :)

Vi har også fundet ud af tema og det blir bare slet ikke så farvestrålende som først antaget! Vi er faldet for det enkle i sort og hvid med blonder og så med et lille tvist af lilla.. :) det er billigere, plus det er meget mere simpelt. Så nu ska vi lige ha købt ind til invitationer, det blir pocketinvitationer i sort med en hvid blonde omkring. :)

Desværre fandt jeg ud af at de sko jeg havde kig på desværre ikke findes i min størrelse :( Den mindste størrelse er en 39.. Øvbøv.. Men så er jeg så heldig at der er en gammel veninde som blev gift sidste år, hun har nogle sko næsten magen til som jeg kan købe for 500 kr! Se det ville være fantastisk! :)

Ihhhhh hvor jeg glæder mig!! Wuhu...

Dette bliver vores inspiration

post-59040-0-21025300-1337284815.jpg

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg

Åhh har fundet den fineste Bolero som passer lige til et vinterbryllup!! Her er et link.. Billeder kommer i morgen!!

http://viewitem.eim....0808276213/item

post-59040-0-01092900-1337284975.jpg

Redigeret af Bertemor
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til et meget vanedannende forum :balloons:

Hold da op, du har nået meget allerede :thumbsupsmileyanim: Du er heldig med dit netværk, så bliver det da vist ikke noget problem at holde budgettet.

Jeg kan godt lide Jeres valg af tema, og så får du den lilla farve med, uden den er det dominerende :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så sker der lidt igen.. Lørdag kommer min veninde som skal sy min kjole, vi ska snakke om hvad jeg ku tænke mig osv og så kommer hun med en ca pris ud fra det. Nujs hvor jeg glæder mig!! Hihi...

Mandag skal jeg med min mor og min H2B ud og se på lokalerne, jeg håber VIRKELIG de lever op til forventningerne! :) Men indtil videre lover det ret godt, de er virkelig søde og virkelig samarbejdsvillige! Desuden så vælger man selv om det ska være runde eller firkantede borde! Så fedt! :) Det kan kun blive godt!

Og så har jeg lavet en test invitation, min svigermor har indvilliget i at sy brudepigekjolerne til vores piger, plus vi har fået gavekordinator, bestman og toastmaster på plads.

Nåeh ja, kørslen er forresten også i hus, min far har en gammel chervolet fra 1955, dog kører den ikke i øjeblikket, men jeg satser på at han fpr den lavet til den tid. Men ellers er det hans ansvar at finde på noget. Han har været i amerikanerbilsmiljøet i over 30 år, så han kender alt og alle, mon ikke han kan støve en lækker bil op til os. ;)

Jeg sys selv vi er ret godt med. :)

0

Del dette indlæg

Juhu!!! Vores fantastiske flotte monogram er endelig blevet lavet som stempel og jeg har i dag modtaget det fra USA!!! WAUW hvor er det fint! Knivskarpt og helt perfekt! Desværre har jeg endnu ikke fået købt en farvepudeting, men den ska helt sikkert ud og shoppes så snart det er muligt! :) og SÅ ska der bare stemples løs på ALT!! Hahaha...

post-59040-0-94229000-1337367255.jpg

post-59040-0-20746900-1337367265.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten så tænkte jeg at det måske var en okay ide at præsentere mig selv og min familie, nu har jeg efterhånden fået skrevet lidt, men intet om hvem jeg er! :)

So here we go...

Jeg hedder Rikke. Jeg er 25 år gammel og bor i Glostrup med min dejlige kæreste (Kan ik helt forene mig med det der forlovede og vi har ingen ringe endnu, så vi er bare kærester indtil vi blir gift!) og vores 2 dejlige piger! Vi har været kærester i 6 år til August og boet sammen i 5 1/2 år.

Jeg arbejder som togfører (hende der fløjter og tjekker billetter) i DSB, det har jeg gjort i 4 år efterhånden. Det samme gør min kæreste, dog et år længere end jeg. Jeg er så bare på barsel lige PT, men kun til d. 25 juli.

Vi har som skrevet 2 piger, Alberte på 7 mdr og Bella på 2 år. De er det bedste der nogensinde er sket os.. :)

De dejligste piger... <3 :loveshower::kiss:

389594_10150729974728377_773193376_9378963_1195212525_n.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne starte med at klage over altid forsinkede toge så! :lol: lol. Men hey .... dunno hvor meget I associerer jer selv med jobbet, men ellers kunne I måske tage lidt pis på det hele og i stedet for fx kysseklokker el toastmaster klokke, så gi den gas med en tog-fløjte el lign :P

0

Del dette indlæg

Ihh velkommen til .... jeg er slet ikke nået herind endnu :) Sikke en masse du allerede er nået på så kort tid! men det ser suuuuper fint ud det hele.

Tusind tak! :) Man ska dælme også være heldig for at der er nogen der når at læse ens tråd. :) Man ryger nederst i bunken efter 2 sek. ;) Hehe.. en dejligt at du har fået læst den. :) Og ja, jeg sys vi har nået relativt meget på kort tid. :) Det der stopper os mest er penge, vi har ikke planlagt at skulle giftes, så vi har intet sparet op, men vi tager det som det kommer. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer