Bertemor

November bryllup.. <3 - OPDATERING!

150 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Puha.. Nu er det jo alvor!! Igår fik jeg bestilt tid til min første kjoleprøvning!! Whooho!!

Jeg har været "lang tid" om at få ringet og bestilt tid fordi jeg simpelthen har haft det så skidt med det! Jeg ved jo at jeg ikke skal købe noget da min veninde skal sy kjolen! Men jeg vil ikke være den oplevelse foruden plus jeg gerne vil se pasform, modeller osv, hvad der passer til mig! :)

Så på fredag kl. 13 skal jeg ind hos Nicolai brudekjoler og prøve! Hende jeg snakkede med var super sød, hun sagde sågar at hun ville skrive sig selv på som hjælper fordi hun sys jeg lød så sød (spørg lige om jeg fik endnu dårligere samvittighed over at skulle bruge hendes tid)

Men jeg glæder mig! Helt utroligt! :)

Jeg glæder mig til at lægge billeder ind af de forskellige kjoler. :) <3

0

Del dette indlæg

Det bliver spændende med Kjoleprøvning. Jeg var også til min første kjoleprøvning i Nicolai og jeg fik en rigtig fin behandling og service derinde :rolleyes:

Hvis du skal tage billeder, så skal du have en god og hurtig fotograf, som kan luske et kamera op uden at det ses, for i Nicolai må der ikke fotograferes!

0

Del dette indlæg

Det bliver spændende med Kjoleprøvning. Jeg var også til min første kjoleprøvning i Nicolai og jeg fik en rigtig fin behandling og service derinde :rolleyes:

Hvis du skal tage billeder, så skal du have en god og hurtig fotograf, som kan luske et kamera op uden at det ses, for i Nicolai må der ikke fotograferes!

Nå for filan.. Ja der kan man bare se.. :) så må jeg undvære billeder.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg lige forbi din tråd også. Og hold da op hvor har du nået meget!!

Dine invitationer er fine - jeg kan godt lide det lille citat :tunge: Glæder mig til at se billeder fra kjoleprøvning, hvis det altså lykkes dig at snige dig til et par stykker :fløjt:

0

Del dette indlæg

Så kom jeg lige forbi din tråd også. Og hold da op hvor har du nået meget!!

Dine invitationer er fine - jeg kan godt lide det lille citat :tunge: Glæder mig til at se billeder fra kjoleprøvning, hvis det altså lykkes dig at snige dig til et par stykker :fløjt:

Velkommen til :loveshower: Og tusind tak for rosen. :) Jeg sys selv vi er ret godt med. Lige nu stresser vi lidt over kjolen og ringene.. Men vi håber at vi kan komme ud og kigge på ringe snart, vi ska bare lige finde et sted hvor de passer til vores lille pengepung. :wink:

Jeg håber jeg kan få bare et billed eller 2, det blir nok den eneste kjoleprøvning jeg kommer til at opleve.. :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg vil meget gerne ha en brudebuket der er helt enkel, som kun består af en slags blomster. Vi har en kollaga som er uddannet blomsterbinder som skal lave den, så jeg kan heldigvis komme med ud og købe blomster osv selv. Jeg er mest til enten Callaer, roser, nelliker eller pæoner- :)

Desuden vil jeg super gerne have den sort og hvid, formegentlig med hvide blomster og sort bånd på stilkene..

Alternativt kunne det være en buket af helt røde roser med sort bånd. Det bunder i min fars bil som er sort og rød.

Jeg har lige samlet lidt inspiration.

post-59040-0-62859800-1339965084.jpg

post-59040-0-44591400-1339965105.jpg

post-59040-0-52993500-1339965126.jpg

post-59040-0-37906000-1339965412.jpg

post-59040-0-65113600-1339965425.jpg

post-59040-0-86854700-1339965437.jpg

post-59040-0-12545700-1339965457.jpg

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det forestående bryllup! Vi ska også giftes 10-11-12, skægt med en der har samme dato til sin store dag, kommer ihvertfald til at følge med her hos dig :-)

:) En søsterbrud.. Fantastisk! :cheerleader3: Du er hjertelig velkommen til at følge med! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nå jeg må vidst lige få opdateret lidt.. :)

Jeg er blevet færdige med vores invitationer!! Whuhuuu... De første er delt ud. :) det er fantastisk at kunne sætte kryds i endnu en ting!

Jeg har taget billeder af dem, men jeg er lige på Sankt hans "ferie" med pigerne hos mine forældre, så har desværre ikke mulighed for at uploade før jeg kommer hjem søndag. Men så skal de nok komme. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh, igår havde jeg min første brudekjole prøvning!! Det var så hyggeligt! Jeg havde min mor, min veninde som skal sy min kjole og en anden veninde med.

Da jeg ringede og bestilte tid, snakkede jeg med en rigtig sød dame som virkelig virkede rar. Hun sagde sågar at hun ville skrive sig selv på som hjælper da hun sys at jeg lød så sød.. :) dejligt at få afvide og jeg glædede mig SÅ meget.

Hun var da også sød og rar, men for filan hvor var hun bare belastende!! Hun hørte overhoved ik hvad jeg havde i tankerne og opførte sig som om det var hende der skulle giftes! Tog kun kjoler hun syntes om og alting skulle bare gå SÅ stærkt!

Heldigvis ramte hun plet med den sidste kjole jeg fik på! Den var SÅ smuk! Helt enkel med et okay slæb, ingen vilde detaljer, kun lidt læg foran på brystet og maven. Man måtte desværre ikke tage billeder, men min veninde sagde at hn sagtens kunne lave den. Også billigere end den var derinde. Den var nemlig liiiige lidt dyrere end hvad vi har sat af til kjole. 7000 kostede den, men der er så indbygget skørt i, så der kommer ikke ekstra udgifter til.

Jeg er dybt forelsket i den kjole og vil allerhelst ind og købe den! Jeg er bange for at min veninde laver om på for mange ting fordi hun jo selv er skrædder og derfor måske har nogle andre ideer i hovedet. Hun kom i hvert fald med nogle ting som hun godt ku tænke sig at ændre ved den.. Suk... Heldigvis er hun helt okay med det hvis jeg vælger at købe en kjole. :)

Nu må vi se.. Min kære H2B har sagt at han gerne vil forsøge at skrabe de ekstra penge sammen.. :D <3 elsker ham så utrolig højt... Så kan jeg sagtens bruge et par sko jeg har derhjemme og undvære skide dyrt lingeri.. <3

0

Del dette indlæg

Ih hvor dejligt, at du har prøvet en kjole du var vild med :) Kan godt forstå dine tanker omkring køb/skræddersyet.

Ærgerligt med ingen billeder :( Hvad med invitationerne? :cheerleader3::biggrin:

:) jeg er stadig lidt i vildrede omkring kjolen sys jeg.. Suk.. Blandt andet er der med i overvejelserne at jeg SÅ gerne ville ha snørreryg. Det er der ikke i kjolen i butikken, men min veninde kan lave det hvis hun syer den.. *tænke tænke*

Mht invitationerne, så blir det første morgen, sidder på ipaden mens computeren er optaget at WoW.. Hehe.. Men billederne ligger klar! :)

0

Del dette indlæg

Så blev der slukket for WoW og jeg fik lidt tid med computeren. :)

Som lovet kommer her lidt billeder af vores invitationer

Først Forsiden

post-59040-0-42195500-1340643104.jpg

Så Bagsiden

post-59040-0-17179900-1340643147.jpg

Så indeni (Jeg har undladt den nederste del da der står telefonnumre, men her står der hvem gvaekoordinatoren og toastmasteren er plus S.u.

post-59040-0-73888400-1340643217.jpg

Og så lige blærerække forfra og bagfra

post-59040-0-65136900-1340643282.jpg

post-59040-0-52732300-1340643258.jpg

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lækre invitationer! :cheerleader3:

Tusind tak.. :)

rigtig flot resultat - er sikker på gæsterne bliver meget glade for at modtage dem :lol::thumbsupsmileyanim:

Tusind tak. :) Jeg sys det blev ret fint, også med de forskellige skrifttyper.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som tidligere skrevet var jeg jo i fredags til kjoleprøvning i Nicolai brudekjoler.. Jeg fandt en kjolen som jeg blev dybt forelsket i. efterfølgende tog jeg med min mor hjem og blev hos dem weekenden over sammen med pigerne. Vi hyggede med Sankt Hans i vores amerikanerbils klub og søndag morgen med morgenmad. Her overraskede mine forældre mig giga med at fortælle at de gerne vil hjælpe med kjolen!!! Juhhhuuu.. Og tilmed vil de gerne lægge ud for kjolen så vi ikke skal tænke på at spare sammen til den!! Waow!!

Efter en maaaaasse overvejelser hen over weekenden, blev jeg enig med mig selv om at jeg ikke kunne blive gift i andre kjoler end den fra Nicolai!! Så tirsdag lokkede jeg min mor med ind til Nicolai brudekjoler igen, prøvede kjolen endnu en gang, og der faldt den sidste tvivl til jorden!! Vi købte og betalte kjolen og den er nu sendt ud til den skrædder der er knyttet til Nicolai Brudekjoler.. Jeg ska bare lige ha ringet og bestilt en tid til tilretning. :)

Jeg kan desværre ikke finde nogen billeder af kjolen på nettet og jeg har kun 2 som er virkelig ringe, så i må lige vente med billeder til jeg har været hops skrædderen..

0

Del dette indlæg

Hår og Make-up

Jeg har virkelig været i vildrede omkring hvad der skulle ske på det punkt! Et ved jeg, og det er at jeg IKKE selv skal sætte hår!! For det første skal det kunne holde HELE dagen og for det andet er jeg total ide forladt og dårlig til at sætte hår på mig selv! :)

Det samme med Make-up, jeg ved bare at jeg ikke ville være tilfreds hvis jeg selv skulle lægge den.

Heldigvis har jeg bare den bedste frisør! Hun skal have 900 kr. for begge dele! SÅ billigt og hun er bare SÅ dygtig! Hun laver ikke prøveopsætninger, for som hun siger, så kan man ik lave den samme opsætning 2 gange.. Istedet holder hun et inspirationsmøde hvor vi snakker om hvad jeg kunne tænke mig og hun kommer med ideer.. :) Så det glæder jeg mig bare sindssygt til!!

Hvis i har nogle forslag til hår, så må i endelig byde ind. Jeg kan desværre ik finde nogen billeder hvor man kan se min hårlængde, men jeg har hår til lige over brystet.

0

Del dette indlæg

Først kæmpe tillykke med dagen ;-) datosøster og kollega ;-)

Ja vi er så åbenbart kollegaer og vi skal begge giftes samme dag med hver vores togfører... det er sg da pudsigt...

Jeg er endnu ikke kommet til at skrive min planlægning,men den skal nok komme .. før eller siden ..

Jeg vil følge din planlægning.... og overveje min men kommende weekend blir det ikke da Lejre og Roskilde kalder...

0

Del dette indlæg

Først kæmpe tillykke med dagen ;-) datosøster og kollega ;-)

Ja vi er så åbenbart kollegaer og vi skal begge giftes samme dag med hver vores togfører... det er sg da pudsigt...

Jeg er endnu ikke kommet til at skrive min planlægning,men den skal nok komme .. før eller siden ..

Jeg vil følge din planlægning.... og overveje min men kommende weekend blir det ikke da Lejre og Roskilde kalder...

Ej gud hvor morsomt! :) Og selv tillykke! :)

Verden er simpetlhen så lille nogengange! :) Du må lige give mig et prej når du får oprette din egen planlægningstråd! Så vil jeg helt sikkert også følge godt med i din! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer