Bertemor

November bryllup.. <3 - OPDATERING!

150 indlæg i dette emne

Juhu!!! Vores fantastiske flotte monogram er endelig blevet lavet som stempel og jeg har i dag modtaget det fra USA!!! WAUW hvor er det fint! Knivskarpt og helt perfekt! Desværre har jeg endnu ikke fået købt en farvepudeting, men den ska helt sikkert ud og shoppes så snart det er muligt! :) og SÅ ska der bare stemples løs på ALT!! Hahaha...

hvor har i købt den henne :thumbsupsmileyanim:

http://www.simonstamp.com/ Det har vi her. :)

1000 tak :super: Hvilken størrelse købte i ? :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå.. Det er jo som skrevet lidt længere oppe, 1000 år siden at jeg sidst opdaterede herinde. Så jeg tog lige en beslutning om at lave sådan en"sidsteøjebliksådanbliverdet"-opdatering, masser af billeder! :) So here we go!

Bordhæfter:

Bordkort

Kirkehæfter og sæbebobler

Favouræsker

Lommetørklæder

Servietter

Skilte

Hårsmykke fra Susanne Nicolaisen

Cardigan

Pels

Smykker

Fotovægass.

Nødkurv

Strømpebånd

Hår

makeup

Sko

Taske

Redigeret af Bertemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Juhu!!! Vores fantastiske flotte monogram er endelig blevet lavet som stempel og jeg har i dag modtaget det fra USA!!! WAUW hvor er det fint! Knivskarpt og helt perfekt! Desværre har jeg endnu ikke fået købt en farvepudeting, men den ska helt sikkert ud og shoppes så snart det er muligt! :)/> og SÅ ska der bare stemples løs på ALT!! Hahaha...

Neeeej hvor har i dog fået lavet den henne??

0

Del dette indlæg

Juhu!!! Vores fantastiske flotte monogram er endelig blevet lavet som stempel og jeg har i dag modtaget det fra USA!!! WAUW hvor er det fint! Knivskarpt og helt perfekt! Desværre har jeg endnu ikke fået købt en farvepudeting, men den ska helt sikkert ud og shoppes så snart det er muligt! :)/>/> og SÅ ska der bare stemples løs på ALT!! Hahaha...

Neeeej hvor har i dog fået lavet den henne??

Simonstamps.com :) mener det kostede 70kr med fragt.. :) det er lige til at overleve..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer