Sign in to follow this  
Followers 0
Guest hempler1009

Brudekjoler København?

10 posts in this topic

Hej piger :-)

Jeg skal ud og kigge på kjoler :c166: med min mor og svigermor og det glæder jeg mig sindsygt meget til.

Hvor har de fantastisk kjoler i københavn, hvor jeg bare bør kigge?? :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg fandt min hos Nicolai Brudekjoler ved Nørreport.. de har virkelig mange smukke kjoler....

0

Der har jeg også bestilt tid og glæder mig meget til at prøve de fantastiske kjoler. :)

Prøvede du os kjoler andre steder ??..

0

Jeg fandt min hos House of brides i København. Fik den bedste service og der var et meget stort udvalg.

Jeg har prøvet kjoler flere steder i Kbh, men syntes ikke de lyttede til mig, og sagde ligegyldig hvad jeg fik på, at kjolen klædte mig utrolig godt, selvom både mine veninder og jeg godt kunne se, at det gjorde de altså ikke allesammen.

Pernille hos House of Brides var helt ærlig og vidste med det samme hvad jeg ønskede!

0

Annonce ♥

Jeg prøvede kun hos Nicolai.. og egentlig gik jeg derind for at kigge og havde ikke bestilt tid... gik derind da jeg havde nogle timers ventetid... spurgte om jeg måtte kigge og det måtte jeg gerne og de ville også gerne hjælpe mig... Og så prøvede jeg to kjoler.. den første en jeg havde set flere gange i vinduet.. men ak ak.. så ud æslet fra Shrek.. den anden kjole fandt den søde Marianne til mig... hun havde tænkt lige på den kjole da jeg trådte ind i butikken.. og nu hænger den her i mit skab...

0

Har spurgt om det samme, og der er kommet rigtig meget respons http://www.bryllupsklar.dk/forum/72139/brudekjole-proevning-i-kbh-erfaringer-soeges.html :)

Jeg fik bedst service hos Vintage Bride på Frederiksberg og Lilly på Strøget - og ville aldrig nogensinde sætte mine ben hos Casa Lezar igen :td:

Endte dog med at købe en vintage kjole på Etsy.com, men der havde jeg også været/prøvet kjoler fire forskellige steder :fløjt:

Go jagt! :cheerleader3:

0

Jeg købte min i Nicolai .... fantastisk service derinde - blev ekspederet af een, der hedder Mette. De har rrriiiiiiigggtttiiiiigggg mange kjoler, hehe

0

Nicolai havde og kjolen til mig, synes de er rigtig søde og gode til at finde det der passer til en

0

Annonce ♥

Jeg har også købt min hos Nicolai, fantastisk service, selvom hun ikke helt forstod at jeg IKKE ville have ngoet med perler og broderier på. :D

Til gengæld får man virkelig dårlig service hos Lilly på strøget.

0

Som tidligere nævnt (i en anden Kbh-brudekjoletråd) får man altså fantastisk service hos Vintage Bride og det er de smukkeste kjoler, Maria har! :heart:

Har lige været forbi Maria i dag for at købe sko :7himmel: , og de passer perfekt til min VB-kjole :loveshower:

0