Sign in to follow this  
Followers 0
Tess80

Blomster i håret...

15 posts in this topic

Men hvilke skal jeg vælge? Jeg skal have en nogenlunde casual frisure med noget snoninger/fletninger og en lav løs knold. Vil gerne have blomster i, men hvad skal jeg vælge?

(min brudebuket består kun af brudeslør, og jeg skal ikke have slør på)

0

Annonce ♥

Du har da nærmest alle muligheder...

Eller skal de være friske? For så skal du jo tænke på holdbarhed.

0

Ja, jeg tænker friske blomster :) Men aner ikke om det er muligt kontra holdbarhed?

0

Brudesløren kan man i hvert fald godt bruge. Og mon ikke gode roser kan holde også?

Du skal måske overveje at det evt kan tages af i løbet af aftenen. Man gider jo ikke en slatten blomst i håret

0

Annonce ♥

Jeg tænkte også gerbera... Må vist lige forbi en blomsterkyndig, så jeg undgår et slattent look sidst på aftenen :)

0

Jeg var til et bryllup hvor bruden havde en hvid stor lilje i håret. Det var så smukt. Men er faktisk i tvivl om den holdt... Tror måske der var lidt med den allerede til receptionen...

0

Jeg skal faktisk forbi en blomsterbinder senere i dag, for at tale om brudebuket og netop friske blomster til håret.

Vender lige tilbage med hendes bud!!

0

Jeg har en veninde der havde orkideer i håret, det var virkelig yndig!

0

Annonce ♥

Orkidéer foreslog min blomsterdame også, samt brudeslør og buketroser (de små på grene... er tit lyserøde, men findes også i creme).

Tror selv jeg prøver en kombination af brudeslør og roser.

0

Jeg skal have de små roser i håret, og både frisør og blomsterforretningen lød som om det var noget de havde set før - så jeg tænker det er fordi at roser er gode til den slags :rolleyes:

0

Tusind tak for jeres svar :kiss: Jeg skal ud til min blomsterdame i morgen. så må jeg høre hvad hun foreslår :biggrin:

Men umiddelbart er jeg på noget brudeslør og måske gerbera (brudeslør som min buket, og gerbera som bordpynten) :cheerleader3:

0

hm jeg har også tænkt jeg skal have lidt blomster etwas i håret :) tænker brudeslør og vedbend :)

0

Annonce ♥

Jeg var hos en blomsterhandler søndag, som sagde Nelliker, gerbera og liljer var dem som ville holde de ca. 6 timer, som jeg sagde de bare SKULLE holde... resten mente de ville blive MEGET slattens hurtigere.

0

jeg skal have liljer i håret. Håber de holder;)

0

Jeg skal have små lilla thai orkidéer i håret. de skulle holde længe.. de skal jo normalt også kun vandes 1 gang om ugen når man har dem som planter der hjemme. så dem tror jeg holder fint :)

0