kariann

Karina & Michaels bryllup 8. juni 2013 Lykkelig gift! Sneak peak!

105 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er meget smuk! Jeg elsker de detaljer der er bagpå med snøren. Den er så flot.

FLOT kjole. Kan især godt lide bagsiden.. Det er en flot snøre..

Rigtig flot kjole du har fundet :) Er enig med de andre.. Snørren er virkelig flot! og tak for i går :wink:

Ihh sikke en fin kjole.. Tak fordi vi måtte se den :-)

super smuk kjole! tillykke med den :loveshower:

Mange 1000 tak for alle jeres svar!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg ved jeg har været en klovn til at opdatere herinde, men jeg har heldigvis hele tiden ført dagbog.

Det har været lettere kaotisk det seneste halvår.

Jeg blev opfordret til at søge en stilling i et andet firma, og jeg endte med at få stillingen, uden jeg havde regnet med det. Oveni læser jeg en akademi uddannelse ved siden af, og skulle afleverer opgave, og op til eksamen, foruden opsigelsen, og nyt job pr. 01-01-2013.

Derudover kom der en overraskkende dødsfald, da H2Bs farfar faldt pludselig om af et hjertetilfælde. Han havde en "akutknap" om halsen, og den har han ikke kunne nå og bruge, så det er gået hurtigt(og forhåbentlig smertefrit). Så en begravelse lige omkring 1. dec.

Ligeledes tog jeg lige en uge med influanza som kun mænd kan få det i ugen op til jul, foruden julen igennem. Var først rigtig rask omkring nytår.

Men nu har jeg fået taget mig sammen til at få lagt det meste ind. Så det kommer lige så stille.

Kjolen har jo set, og den er stadig fantastisk. Var i den i Julen, så min søster og far kunne se den "live".

0

Del dette indlæg

Derudover var vi til bryllupsmessen i Bellacentret i januar sammen med en masse af jer andre sikkert.

Vi havde stort set alle de store ting på plads, så det var de mindre ting vi manglede:

- Ringe

- Kørsel

- Musik

- Gommens tøj

- Ideer til kagen

Synes for forårs brude og tidlig sommer brude, var der ikke så meget, nok mest fordi jeg havde købt kjole, og vi havde middag/reception på plads.

Men vi vidste vi skulle kigge efter det ovenstående.

Kørsel var typisk kun folk som kørte her på Sjælland, og da vi skal giftes i Jylland droppede vi hurtigt det. Men jeg ville ønske vi skulle køre i en Rolls Royce. Det var/er min større drøm, men det koster alt for meget for vores budget. Derudover er H2B vild med amerikanerbiler, så en Mustang vil han blive glad for.

Ideer til kager var der mange af, men vi endte med de samme to, som vi hele tiden har sværmet om, chokolade og hindbær.

H2B fik mange brochurer, og bekræftet sin mening omkring, hvad han skal have på. Og vi blev skrevet op til en række nyhedsbreve, hvor der vil komme en masse informationer, måske nogle tilbud. Han hælder stadig til at det skal være et jakkesæt, som er over i det grålige.

Musik snakkede vi med DDJ, og fik et tilbud med hjem som vi skal kigge nærmere på.

Vi var rundt på flere stande, og se ringe, og da vi stod ved FREDBERGS, blev vi inviteret ind og kigge, og hun ville hjælpe os.

Inden havde vi haft en ide om dette:

post-59132-0-46676100-1365950509.jpg

Men det var slet ikke H2B da vi prøvede dem. Det skal lige siges, at han slet ikke er en som går med smykker normalt. Overhovedet! Ikke engang ur.

Vi prøvede en række forskellige og endte meget hurtigt, over ved Saint Maurice. De har en slimfit serie, som mærkes slet ikke når man har den på.

Der prøvede vi en række forskellige, tjek evt. http://www.fredberg.dk/shop/slim-660c1.html

Men vi endte med disse, som jeg stadig er fuldstændig forelsket i.

post-59132-0-51187100-1365950669.jpg

Pris: 8080 inkl gravering og fragt.

Og de er kommet :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gommens tøj

På bryllupsmessen fik vi en masse brochurer med hjem. H2B kiggede i dem, og han var slet ikke i tvivl omkring, hvordan han skal se ud.

Han fik så en mail, hvor man kunne komme til fitting ved skrædder i Troelstrup, og få lavet jakkesættet som man vil have det. Og det skulle han bare.

Der havde jeg ikke meget at sige, så der blev bestilt tid.

Det var til en onsdag. Og damn, han så godt ud i prøven bare, og det bliver så godt, er jeg sikker på.

Skrædderen var ikke i tvivl om, hvilken stil der passede til H2B, og hvordan sættet skulle være efter hans mening. Heldigvis ramte den rigtig, og da der skulle vælges stof, var det den samme som H2B, selv ville have valgt.

Det var en sindsyg god oplevelse, og det er noget jeg i hvert fald, vil anbefale til andre, hvis I har mulighed for det.

I kan læse mere her: http://troelstrup.com/da-DK/Afdelinger/Made-To-Measure---MTM.aspx

Vi afventer så det skal komme, hvor vi så skal ind og finde skjorte til ham, og slips.

Slips skal der så købes 4 af, da vi giver et til forloveren(H2B) bror, min far og hans far. Så, så snart jeg har billeder af de forskellige ting, når de er kommet hjem, så poster jeg det.

0

Del dette indlæg

H2Bs tøj var i slutningen af februar/starten af marts. Og derefter skete der ikke ret meget. Vi begyndte at få svar på vores invitationer, som I kan se en blærerække her:

post-59132-0-19547000-1365952311.jpg

Jeg har gjort en masse små indkøb, til diverse ting. Toastmester klokke, bogstaver(pynt til gavebordet) og kurve til toilettet.

Og jeg fik endelig bestilt sko på terrierplaynet.

Bestilte disse:

post-59132-0-26466400-1365952503.jpg

og disse:

post-59132-0-27316600-1365952516.jpg

Det tog så 2 måneder før det kom, og jeg måtte betale for toldbehandling, da de desværre blev taget, men i alt blev det 700 kr. for 2 par sko, og de passer mig.

De er bestilt med de mindste hæl, men det kan blive et problem, da kjolen måske ikke kan lægge langt nok ned. Men det må vi se ude ved skrædderen når jeg har tid d. 05-04-2013.

Jeg har nemlig det problem, at ikke lige har den mindste fod, længde mæssigt. Er oppe i 42-43 afhængigt af model osv. Så det har være umulig for mig at finde nogen i de almindelig butikker. Så det er dejligt.

0

Del dette indlæg

Det var dejligt med en update :D

Super fine sko i øvrigt, vil lige høre om du har en to-do-liste for de sidste ting du mangler?

I så fald vil jeg rigtig gerne se den da jeg er gået lidt i hårdknude :td:

0

Del dette indlæg

H2Bs tøj var i slutningen af februar/starten af marts. Og derefter skete der ikke ret meget. Vi begyndte at få svar på vores invitationer, som I kan se en blærerække her:

post-59132-0-19547000-1365952311.jpg

Jeg har gjort en masse små indkøb, til diverse ting. Toastmester klokke, bogstaver(pynt til gavebordet) og kurve til toilettet.

Og jeg fik endelig bestilt sko på terrierplaynet.

Bestilte disse:

post-59132-0-26466400-1365952503.jpg

og disse:

post-59132-0-27316600-1365952516.jpg

Det tog så 2 måneder før det kom, og jeg måtte betale for toldbehandling, da de desværre blev taget, men i alt blev det 700 kr. for 2 par sko, og de passer mig.

De er bestilt med de mindste hæl, men det kan blive et problem, da kjolen måske ikke kan lægge langt nok ned. Men det må vi se ude ved skrædderen når jeg har tid d. 05-04-2013.

Jeg har nemlig det problem, at ikke lige har den mindste fod, længde mæssigt. Er oppe i 42-43 afhængigt af model osv. Så det har være umulig for mig at finde nogen i de almindelig butikker. Så det er dejligt.

Sikke nogen fine sko.

Jeg har selv fundet nogen sko på den side, men har ikke turdet bestille dem...

Men du har været heldig :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort TILLYKKE med dagen :balloons:

Stort tillykke med dagen i dag!!! Uh, hvor spændende :cheerleader3: :cheerleader3:

Tillykke med idag, må i få en fantastisk dag :)

Stort tillykke med jeres bryllupsdag i dag!!! :loveshower: :loveshower:

Hvilket fantastisk vejr at bliver viet i :)

Håber dagen er og bliver helt PERFEKT og som ønsket :):happy:

Til lykke , dejlig dag at blive gift på hvis vejret er lige så fint som her.

Josephine

TILLYKKE !!!!! :loveshower::balloons::toot:

Lige et forsinket stort tillykke med dagen Håber i havde en fantastisk dag

Et meget forsinket tillykke med dagen, ha været lidt i en osteklokke de sidste tre uger. Håber dagen var helt perfekt. kommer der snart lidt billeder eller beretning måske?

Mange tak for alle hilsnerne.

Vi havde en fantastisk dag. Total ubeskriveligt.

Jeg kommer med en beretning, så snart jeg har alle billederne fra fotografen, foruden fra alle gæsterne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer