Livica

Fotobog fra Fotosjov.dk

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan se på Trustpilot, at der er meget blandende erfaringer.

Deres CVR-nr. 'afslører', at det registrerede navn er Lasertryk.dk A/S. Det er ikke så lækkert i min verden.

Virkelig rart, at nogle gider lave research på denne måde, mange tak! Jeg er selv på udgik efter en udbyder af denne service, det er dejligt at vide, hvad man skal være opmærksom på :)

0

Del dette indlæg

Vi har også fået lavet en fotobog hos fotosjov.dk og jeg synes ikke kvaliteten er helt vildt god. Selvom de billeder vi valgte at lægge op var i ok høj opløsning, synes jeg at mange af billederne ser lidt grynede ud, og nogle steder er de hvide rammer som vi har rundt om vores billeder fortsat ind i andre billeder! Dette ser ikke så godt ud. Derudover modtog jeg ikke mindre end 7 fotobøger i stedet for én, De 6 af dem var ikke mine!! Så jeg ringede til dem og fik dem til at sende en label til mig, så jeg kunne sende de fejlleverede bøger tilbage. Lidt træls at der skete fejl med det, så jeg tvivler på vi bruger dem igen...

0

Del dette indlæg

Vi har også fået lavet en fotobog hos fotosjov.dk og jeg synes ikke kvaliteten er helt vildt god. Selvom de billeder vi valgte at lægge op var i ok høj opløsning, synes jeg at mange af billederne ser lidt grynede ud, og nogle steder er de hvide rammer som vi har rundt om vores billeder fortsat ind i andre billeder! Dette ser ikke så godt ud. Derudover modtog jeg ikke mindre end 7 fotobøger i stedet for én, De 6 af dem var ikke mine!! Så jeg ringede til dem og fik dem til at sende en label til mig, så jeg kunne sende de fejlleverede bøger tilbage. Lidt træls at der skete fejl med det, så jeg tvivler på vi bruger dem igen...

Det er lige præcis det fremhævede, som de kritiseres for, og det er meget afgørende pointer i min verden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at forsøge mig inde på Click.dk - kan egentlig godt li´ deres program indtil videre- og det er muligt at få baggrunde på afhængigt af tema (Jeg er helt ny med hensyn til det at lave fotobøger, så tag min kommentar for hvad den er - uerfaren :) )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer