Nynne76

Hestevognskørsel?

8 indlæg i dette emne

Hej :)

Vi har bestilt hestevognskørsel. Eggert Jensen fra Grenå. Er der nogen af jer der kender til ham?? Er liiidt nervøs, hvorfor ved jeg ikke. Men han er betalt. Og har bare sådan en underlig mavefornemmelse. Hader en følelse. Så håber nogen herinde kan berolige mig.

Mange knus til jer fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må vist bare hellere få ringet til ham, og liiiige høre at han er klar. :) Det er nok almindeligt bryllupskuller :huh: Jeg overførte pengene til ham d. 10. april som aftalt, skrev en mail at nu var de overført. Og har intet hørt siden!! Så I DAG ringer jeg til ham og hører om alt er ok. Ellers får jeg det ikke bedre.. he he. Der var en del mail frem og tilbage, og et par samtaler i telefon inden jeg overførte pengene. Nok derfor jeg er lidt nervøs, når jeg ikke har hørt mere siden pengene er overført. Og det er jo ikk lige den billigste post. :blink:

Redigeret af Nynne76
0

Del dette indlæg

Så fik jeg ringet til ham, og han er nu så frisk. Han lod som om han ikke anede hvem jeg var... men kunne så min adresse i hovedet :) Køreturen herover har han planlagt og de er mere end klar til at køre med os... han ku sågar huske hvad vores piger hedder!!! NU kan jeg slappe lidt af igen!! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super godt klaret. Godt at du har fået styr på det. Så igen grund til panik :-)

Rigtig god fornøjelse med det, det skal nok blive fantastisk!

Kh Mie.

Tak skal du have :lol: Jeg glæder mig rigtig meget, men ingenting i forhold til vores to piger på 4 og 3 år... :)

0

Del dette indlæg

Dejligt at få styr på det, glæder mig til at se billeder.

Vi har nemlig også overvejet at bruge ham, så vil meget gerne høre omkring din oplevelse.

Det lover jeg. På de billeder der er af vognen på hans hjemmeside ser det mega godt ud. Glæder mig til at sidde på dronningens plads... he he. Som min H2B udtrykker det: "Mindre kan jo ikke gøre det". He he

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer