Sign in to follow this  
Followers 0
irskdansk

tips til afslapning

5 posts in this topic

Hej zillaer,

Jeg har lidt over en uge tilbage til den store dato. Jeg har læste noget godt råd om at man skal gøre noget afslappende aften inden brylluppet men har I nogle ideer? Eller hvad har virket for andre bruder?

Vi skal dække borde, osv. aften inden men jeg regner med at komme hjem til vores hus kl. 20, hvor der er kun mig og min mor som sover der - så at vi undgår alle de andre stressende gæster/familie ;)

Pga. en sygdom er det meget vigtig for mig at jeg sover godt aften inden, ellers kan jeg slet ikke klar bryllupsdagen selv. Har I nogle gode tips til afslappende aktiviteter?

0

Annonce ♥

Et varmt bad, en god bog, en god gåtur og generelt bare selvforkælelse :heart:

1

Se hvad bruden ikke ved eller andre beyllupsprogrammer/film. Det kan kun gøre dig i godt humør:-)

0

Jeg ville leje en super god film, købe lidt ynglingssnolder, tage dynen med i stuen og bare NYDE roen inden det går løs. :) Sådan slapper JEG af... he he

0

Annonce ♥

Jeg har sørget for at invitere mig selv hjem til min bedste veninde som har BADEKAR! Uh, det skal jeg låne :) Så satser jeg på at ligge der til jeg er blevet rynket som en rosin over det hele, imens jeg har nydt et glas Asti og lidt frisk frugt (jordbær og vandmelon) og hyggesnakket med veninden. Det er svært at forudse hvor stresset man føler sig, men jeg håber virkelig jeg har nået alt og bare kan slappe af!

0