Sign in to follow this  
Followers 0
Bjørnetæmmeren

Gad vide....

6 posts in this topic

... om man kan have sort undertøj på under kjolen, eller om det kan ses? Nogen der har erfaring med dette?

0

Annonce ♥

Det kommer jo an på din kjole. Der findes så mange forskellige slags og på nogle vil man kunne se det tydeligt og på andre vil man måske overhovedet ikke kunne se det! Jeg har ikke prøvet, men jeg tror ikke det ville kunne ses under min bortset fra at halsudskæringen er så lav at man måske vil kunne ane bh-kanten...

0

I brudekjolebutikkerne anbefaler de nogle gange, at når man kommer for at prøve, så er det bedst at have hudfarvet sømløst undertøj på. Og det må vel være fordi de mener at alt andet sommetider kan ses igennem kjolen.

Men hvis du har kjolen hjemme, så er det jo bare at prøve :)

0

Jeg vil også sige det kommer helt an på kjolen.. I min kjole vil man ikke kunne se det igennem, eller jo bhèn vil man kunne se, men det er pga. udskæringen..

0

Annonce ♥

Da jeg var i Thailand, havde jeg sorte leggins under (!), og det kunne overhovedet ikke ses :)

0

Mener ligesom de andre at det må komme an på kjolen, da nogle er helt tynde og andre har meget stof.. Hvorfor tænker du på det ? :-) Tænker det måske er fordi du ønsker sort undertøj til bryllupsnatten? For der tror jeg der er mange der vælger at ta noget helt andet undertøj på når man komme til bryllupsnatten, end man har haft på under kjolen. Ofte skal det under kjolen jo også være mere praktisk end kønt :-)

0