Rannva1

Billige bryllupsinvitationer.

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor flotte skal de være?

Indtil min mor tilbød at lave invitationerne (hun skulle bruge et projekt hehe), ville vi bare tage et billede af os (gerne med sjove sko eller et eller andet på) der holdt en stor plakat op med

"Vi skal giftes d. 17. august 2013!

Se mere på (hjemmesideadresse)

Håber I vil komme!

Nessie & Gubben"

Ideen var at man kun skulle kunne se vores hoveder og fødder bag plakaten, også ville vi bare skrive navne etc. bagpå, og lave mere ud af hjemmesiden. Det koster såvidt jeg kan huske under 1,50kr per billede at få fremkaldt som postkort.

0

Del dette indlæg

På min blog er der masser af diy guides til hvordan du selv laver invitationer :) www.toomuchtulle.dk du er velkommen til at kigge forbi :)

Ellers er der fuld af inspiration her på bk og på deres diy side www.bryllupsklar.dk/diy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil altså lige anbefale Mette's blog.. Vores invitationer er også VOLDSOMT inspireret af hendes... :cheerleader3: :cheerleader3:

Og ellers er det også et spørgsmål hvad billigt er for dig... Der er flere sites der tilbyder invitationer hvor man intet skal gøre bortset fra at skrive adresser på...

Redigeret af Marialøve
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også lavet mine selv, og har valgt den lette og billige løsning.. jeg har købt kort i bog og ide ( ensfarvet karton) , og så har jeg limet silkebånd rundt, altså fra forsiden og om bagpå.. Og så har jeg klistret et lille hjerte midt på båndet.. Jeg ville have klistret noget mønstret papir på halvdelen af forsiden under båndet, men havde ikke nok af det, og syntes egentlig det er fint de er så enkle, da det passer til hvordan selve festen bliver.. De har vel kostet mig 150 kroner i alt tror jeg..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer